ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

یک تازه وارد صعود استقلال را رقم زد/ابومسلم حریف بعدی آبی‌پوشان



اخبار,اخبار 

جدید,اخبار جالب

 

مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال

یک تازه وارد صعود استقلال را رقم زد/ابومسلم حریف بعدی آبی‌پوشان

تیم فوتبال استقلال با پیروزی برابر گهر دورود به مرحله یک چهارم حذفی صعود کرد و حریف ابومسلم شد.

به گزارش  فارس، دیدار دو تیم گهر دورود و استقلال از مرحله یک هشتم جام حذفی در ورزشگاه تختی دورود و در حضور حدود 2 هزار تماشاگر از ساعت 13:30 برگزار شد که استقلال با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید.

ایمان موسوی در دقیقه 66 برای استقلال گلزنی کرد. آبی‌پوشان با گلزنی این مهاجم که اولین بازی‌اش را امروز برای استقلال انجام داد به مرحله یک چهارم جام حذفی صعود کرد و روز 20 دی ماه باید در تهران به مصاف ابومسلم مشهد برود.

یدالله‌ جهانبازی داور مسابقه به خسرو حیدری از استقلال کارت زرد نشان داد.

مسئولان باشگاه استقلال بر سر برگزاری این بازی در شهر دورود با سازمان لیگ چالش زیادی داشتند و در نهایت توانستند به سلامت از این بازی خارج از خانه عبور کنند.

ترکیب گهر دورود:

شهرام مهربان، ساشا کلونیجا، محمود شفیعی، عمار نیک‌کار، رضا کار دوست( از دقیقه 90 مجید خمیسی)، آرمان قاسمی، مجید خدا بنده لو، تقی نایبی، محمد پروین( از دقیقه 74 امید خراجی)، امین ترکاشوند، حامدپور عمرانی

سرمربی: محمد مایلی‌کهن

ترکیب استقلال:

سیدمهدی رحمتی، امیرحسین صادقی، پژمان منتظری، خسرو حیدری، علی حمودی( از دقیقه 46 مجتبی جباری)، ساموئل، جواد نکونام، حسن اشجاری، ایمان موسوی( از دقیقه 89 آرش برهانی)، عباس محمدرضایی و فرزاد حاتمی( ۹۰+۲ حنیف عمران زاده)

سرمربی: امیر قلعه‌نویی

فارس

 


ویدیو مرتبط :
استقلال شد برنده آرش گل 100مو زد حریف کیلویی چنده (:(:(:

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

استقلال با شکست کاسپین قزوین حریف ملوان شد/ صعود سخت آبی‌پوشان



اخبار,استقلال کاسپین قزوین


اخبار ورزشی - مرحله یک شانزدهم جام حذفی
استقلال با شکست کاسپین قزوین حریف ملوان شد/ صعود سخت آبی‌پوشان

تیم فوتبال استقلال با پیروزی مقابل کاسپین قزوین به مرحله یک هشتم جام حذفی صعود کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، دیدار معوقه از مرحله یک شانزدهم جام حذفی بین دو تیم استقلال و کاسپین قزوین( تیمی از لیگ دسته دوم ) از ساعت 16 و 20دقیقه در ورزشگاه آزادی برگزار شد که با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال به پایان رسید. به این ترتیب استقلال به مرحله یک هشتم جام حذفی صعود کرد و باید به مصاف ملوان انزلی برود.

مهرداد اولادی در دقیقه 41 روی سانتر ارسالی هاشم بیک‌زاده با یک ضربه سر گل استقلال را به ثمر رساند.

پیش از این گل هم استقلال توسط هاشم بیک‌زاده به گل رسید که کمک داور آن را آفساید اعلام کرد. در دقیقه 85 بار دیگر استقلال به گل رسید که این گل هم آفساید اعلام شد.

مصدومیت کبه مهاجم بورکینافاسویی استقلال در دقیقه دو مسابقه از نکات قابل توجه بود که قلعه‌نویی مجبور شد مهرداد اولادی را به جای او به میدان بفرستد.

تیم کاسپین قزوین که در لیگ دسته دوم حضور دارد بازی قابل قبولی را مقابل استقلال قهرمان فصل قبل لیگ برتر انجام داد. در دقیقه 80 نیز مهاجمان این تیم یک فرصت خوب گلزنی را از دست دادند. در این صحنه حسینی به خوبی ضربه بازیکن تیم کاسپین را مهار کرد.

حسینی در چند صحنه موقعیت های تک به تک را گرفت.

غلامرضا جباری داور مسابقه به ایمان باصفا از استقلال و سیدمهران موسوی و وحید اوسط  از کاسپین کارت زرد نشان داد.

ترکیب استقلال:
سیدحسین حسینی، حنیف عمران زاده، امیرحسین صادقی، مجید غلام‌نژاد، هاشم بیک‌زاده، جواد نکونام، آندرانیک تیموریان، پژمان نوری، ایمان باصفا( از دقیقه 60 سیاوش اکبرپور)، محمد قاضی و کبه( از دقیقه 5 مهرداد اولادی)
سرمربی: امیر قلعه‌نویی

ترکیب کاسپین قزوین:
مجتبی فرهادی، سعید اسماعیلی، میلاد رضایی، محمد مجرد، سیدمهران موسوی، اشکان بخشی، وحید اوسط، محسن یکه‌روزتا، میلاد قربان‌‌نژاد(از دقیقه 79 کیوان محمدنژاد)، سجاد شیخی و وحید نعمتی( از دقیقه 89 سعید الیاسی).
سرمربی: یوسف نادریان

اخبار ورزشی - فارس