ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

یک ایرانی برترین ورزشکار معلول جهان می شود؟



اخبار,اخبار ورزشی,سیامند رحمان

سیامند رحمان، قوی ترین مرد دارای معلولیت جهان، از سوی وب سایت رسمی کمیته بین المللی پارالمپیک، نامزد دریافت عنوان برترین ورزشکار ماه جولای در جهان شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان، در نظر سنجی وب سایت پارالمپیک، پنج ورزشکار از کشورهای برزیل (شنا)، بریتانیا (دو و میدانی و تنیس با ویلچر)، روآندا (والیبال نشسته) و ایران (وزنه برداری) معرفی شده اند و برای دریافت برترین ورزشکار ماه جولای باهم رقابت می کنند.


سیامند رحمان به دلیل عملکرد خوب در رقابتهای قهرمانی آزاد آسیا و اقیانوسیه قزاقستان و همچنین به دلیل ۸ بار جابه جایی رکورد دسته فوق سنگین جهان در طول ۱۵ ماه، به عنوان یکی از ورزشکاران منتخب برای دریافت این عنوان، معرفی شده است.


مردم تا سه شنبه هفته آینده (20 مرداد) فرصت دارند تا با مراجعه به سایت the www.paralympic.org homepage به ورزشکار مورد نظر خود رای دهند.

اخبار ورزشی - خبر آنلاین


ویدیو مرتبط :
گفتگو با زهرا نعمتی برترین ورزشکار جهان در ماه نوامبر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

یک ایرانی برترین ورزشکار جهان شد



اخبار,اخبارورزشی,سیامند رحمان


 اخبار ورزشی -  یک ایرانی برترین ورزشکار جهان شد

قوی‌ترین مرد دارای معلولیت جهان، با کسب بیش از 60 درصد آرا از نظر سنجی وب سایت کمیته بین‌المللی پارالمپیک (IPC) ، عنوان برترین ورزشکار ماه اکتبر را از آن خود کرد.

  وب سایت کمیته بین المللی پارالمپیک در نظر سنجی خود شش ورزشکار را برای کسب عنوان برترین ورزشکار ماه اکتبر معرفی کرده بود که از میان آنها سیامند رحمان و ساره جوانمردی، به عنوان نمایندگان ایران حضور داشتند.

پس از پایان مهلت نظر سنجی، سیامند رحمان، قهرمان طلایی مسابقات پاراآسیایی اینچئون، 63.9 درصد از آرای اخذ شده را به خود اختصاص داد و به عنوان ورزشکار برتر این ماه، نام گرفت.

پس از او، ساره جوانمردی، دیگر ورزشکار کشورمان با کسب 34.3 درصد از آرا، در جایگاه دوم این لیست قرار گرفت.

بدین ترتیب، پس از درخشش کاروان ایران در بازی‌های پاراآسیایی اینچئون، بار دیگر نمایندگان کشورمان باعث سربلندی و افتخار ایران شدند.

پس از سیامند رحمان و ساره جوانمردی، به ترتیب ورزشکارانی از گامبیا (ویلچر رانی)، چین (شمشیر بازی)، تایلند (تنیس با ویلچر) و چین (شنا) عناوین سوم تا ششم را به خود اختصاص دادند.

 اخبار ورزشی  -  فارس