ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

یونایتد پیروز دربی منچستر/ شیاطین سرخ با رکوردشکنی اتحاد را فتح کردند



هفته شانزدهم لیگ برتر

یونایتد پیروز دربی منچستر/ شیاطین سرخ با رکوردشکنی اتحاد را فتح کردند

تیم فوتبال منچستریونایتد در هفته شانزدهم لیگ برتر انگلیس درخانه منچسترسیتی به برتری رسید.

به گزارش  فارس، در مهمترین دیدار این هفته منچسترسیتی انگلیس در ورزشگاه اتحاد میزبان همشهری خود منچستریونایتد بود و در نهایت متحمل شکست 3 بر 2 شد.

در این دیدار جذاب و دیدنی شیاطین سرخ ابتدا توسط وین رونی در دقایق 16 و 29 از حریف آبی‌پوش خود پیش افتادند؛ اما در نیمه دوم شاگردان مانچو با گلزنی یحیی توره در دقیقه 60 و زابالتا در دقیقه 86 به بازی برگشتند و موفق شدند بازی را به تساوی بکشانند.

در شرایطی که داور بازی 4 دقیقه وقت تلف شده اعلام کرده بود، منچستریونایتد صاحب یک ضربه ایستگاهی شد و روبین فان پرسی با قرار گرفتن پشت توپ ضربه‌ای فنی را به سمت دروزاه جو هارت فرستاد که با برخورد به دیواره دفاع من سیتی در نهایت توپ درون دروازه قرار گرفت و در پایان شاگردان فرگوسن 3 امتیاز ارزشمند این دیدار را به دست آوردند.

من یونایتد با این برد 39 امتیازی شد و اختلاف خود با سیتی را به 6 امتیاز رساند.

شکست من سیتی اولین باخت این تیم در این فصل بود و آبی‌های منچستر پس از 37 بازی خانگی که شکست نخورده بودند، طعم تلخ باخت را توسط همشهری‌های خود چشیدند./فارس

 


ویدیو مرتبط :
حرکت زیبای شیاطین سرخ قبل از شروع بازی(منچستر یونایتد)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

منچستر یونایتد قهرمان لیگ برتر انگلیس شد/ نمره 20 برای شیاطین سرخ



منچستر یونایتد قهرمان لیگ برتر انگلیس شد

هفته سی و چهارم لیگ برتر انگلیس

منچستر یونایتد قهرمان لیگ برتر انگلیس شد/ نمره 20 برای شیاطین سرخ

تیم فوتبال منچستر یونایتد با غلبه بر استون ویلا برای بیستمین بار قهرمان لیگ برتر انگلیس شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، در آخرین بازی از هفته سی و چهارم لیگ برتر انگلیس تیم فوتبال منچستر یونایتد در حالی در ورزشگاه اولدترافورد میزبان استون‌ویلا بود که در صورت کسب 3 امتیاز بازی به فاصله چهار هفته مانده به پایان رقابت‌های لیگ برتر قهرمان زودهنگام این رقابت‌ها می‌شد.

این بازی در نهایت با نتیجه 3 بر صفر به سود شیاطین سرخ به پایان رسید تا فرگوسن سرمربی این تیم افتخاری دیگر را برای یونایتدها کسب کند.

این مسابقه با حملات فراوان منچستر آغاز شد و روبین فن‌پرسی موفق شد در دقیقه دوم و خیلی زود تیمش را یک بر صفر پیش اندازد.

در ادامه و در دقیقه 13 باز هم فن‌پرسی با شوتی بسیار دیدنی و زیبا روی پاس وین رونی گل دوم منچستر را وارد دروازه استون ویلا کرد و همین بازیکن با گل دقیقه 33 خود ضمن هت‌تریک، خیال منچستر را از بابت قهرمانی راحت کرد. ضمن اینکه فن‌پرسی نیز با 24 گل زده در صدر جدول گلزنان این فصل لیگ برتر قرار گرفت.

به این ترتیب منچستر یونایتد با کسب این پیروزی 84 امتیازی شد و به فاصله چهار هفته مانده به پایان رقابت‌های این فصل لیگ برتر انگلیس قهرمانی خود را برای بیستمین بار محرز کرد.

استون ویلا نیز با این شکست با 34 امتیاز هفدهم باقی ماند و در خطر سقوط به دسته پایین‌تر قرار گرفت./فارس