ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

یوفا، تیم لهستانی را به دلیل نصب بنر ضد صهیونیستی جریمه کرد



 

 

یوفا، تیم لهستانی را به دلیل نصب بنر ضد صهیونیستی جریمه کرد

 

اتحادیه فوتبال اروپا یوفا باشگاه لگیا لهستان را به دلیل نصب یک بنر در حمایت از جهاد اسلامی فلسطین در جریان دیدار تیم این باشگاه مقابل یک باشگاه رژیم صهیونیستی 10 هزار یورو جریمه کرد.

به گزارش جام نیوز، بر روی بنر ضد صهیونیستی که در جریان دیدار تیم های "لگیا ورشو" از لهستان با "هاپوئل تل آویو" در رقابت های لیگ اروپا در 29 سپتامبر (هفتم مهر) در گوشه ای از ورزشگاه نصب شده بود با حروف عربی و لاتین نوشته شده بود: «جهاد لگیا»

اتحادیه فوتبال اروپا نصب بنر و یا سردادن شعارهای سیاسی، تهاجمی و تحریک آمیز در ورزشگاه ها را ممنوع کرده است. تخطی از این قانون می تواند یک تیم را محکوم به بازی بدون حضور تماشاچیان کند.

در پایان، تیم هاپوئل با نتیجه 3 – 2 از تیم لهستانی شکست خورد تا همچنان با یک امتیاز از 4 بازی در قعر جدول چهار تیمی گروه جای داشته باشد.

تیم های هاپوئل و لگیا بار دیگر در 15 دسامبر (24 آذر) در سرزمین های اشغالی فلسطین به مصاف هم خواهند رفت.


ویدیو مرتبط :
بنر اعتراضی بارسلونا بر علیه یوفا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تلاش ناکام ضدانقلاب برای بر هم زدن یک نشست ضد صهیونیستی



 

 

تلاش ناکام ضدانقلاب برای بر هم زدن یک نشست ضد صهیونیستی

 

در حاشیه نشست «صلح عادلانه؛ گفتمان مشترك جهانی» در اتاوا؛

تلاش ناکام ضدانقلاب برای بر هم زدن یک نشست ضد صهیونیستی

با وجود استقبال دانشگاهیان و روشنفكران كانادا از برگزاری این نشست برای شناخت نظرات طرفین، برخی از رسانه های وابسته به محافل صهیونیستی با جنجال خبری سعی در اخلال در نشست نمودند/ الیزابت می، رهبر حزب سبز کانادا در مصاحبه روز چهارشنبه (27 اکتبر) خود با نشریه اتاوا سیتی زن، خواستار لغو برگزاری این کنفرانس شد و آن را همایشی خواند که دیدگاه های شرکت کنندگان آن فرصتی برای توجیه سیاست های ایران است.

نشست منطقه ای مجمع جهانی صلح اسلامی با موضوع «صلح عادلانه؛ گفتمان مشترک جهانی» عصر 5 شنبه ششم آبان در سالن همایش های پارلمان شهر اتاوای کانادا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار «تابناک» از اتاوا، در این نشست که چندین تن از اساتید دانشگاه كانادا و چند نفر از اساتید دانشگاه های ایرانی از جمله دکتر سعید رضا عاملی رئیس دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران، دکتر حسن حسینی معاون پژوهشی و تحصیلات تکمیلی این دانشکده و دکتر الهام امین زاده معاون پژوهشی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران سخنرانی كردند، دكتر سعید رضا عاملی اولین سخنران بود.

بنابر این گزارش، وی با اشاره به اهمیت شناحت صلح عادلانه گفت: اهمیت این بحث به این دلیل است كه دسترسی‌ها به فرهنگ‌های دیگر از طریق استقرار صلح در جهان امكان پذیر شده و حفظ فرهنگ‌ها به عنوان یك هویت ملی اهمیت پیدا می نماید.

وی با طرح سئوالی مبنی بر اینكه چه كسانی از عدم وجود صلح عادلانه آسیب می بینند گفت: باید دید بحران در افغانستان، عراق و خاورمیانه به نفع چه قدرت هائی است و چرا این قدرت ها برای استقرار صلح مانع ایجاد می نمایند.

دكتر عاملی با اشاره به اینكه صلح همانند آرمان هائی نظیر عدالت و امنیت، یکی از ارزش های انسانی شناخته شده در همه فرهنگ ها، تمدن ها و نظام های فکری است که در طول تاریخ بشر مطرح بوده است گفت: بستر سازی به منظور تقویت و تحکیم درک مشترک اندیشمندان جهانی از صلح عادلانه و تلاش برای تحقق آن در روابط انسانی ضرورت دارد.

در ادامه این نشست، دکتر حسن حسینی معاون پژوهشی دانشکده مطالعات جهان نیز در بحثی تحت عنوان استكبار و استخفاف موانع صلح عادلانه از سلطه طلبی قدرت ها و تلاش آنان برای تحقیر دیگر ملت ها و فرهنگ ها به عنوان مانع اصلی استقرار صلح عادلانه یاد كرد و گفت: چرا غرب برای تحمیل فرهنگ خود و تك فرهنگی كردن جهان به كشورهای دیگر از جمله جهان اسلام اعمال فشار می‏كند در حالی كه  كه جهان اسلام بدون پذیرش دمكراسی غربی و با اتكا به فرهنگ خود می تواند مسیر تعالی را طی كند.

دكتر الهام امین زاده نیز با بررسی روند ناعادلانه حاكم بر سازمان ملل متحد به نقد شورای امنیت و حق وتو پرداخت و گفت: تا این مناسبات عادلانه نگردد نمی توان انتظار استقرار صلح پایدار را در جهان داشت.

در این نشست سخنرانان كانادائی نیز با ارائه نظرات خود بر ضرورت استقرار صلح عادلانه در جهان تاكید كردند.

گفتنی است كه با وجود استقبال دانشگاهیان و روشنفكران كانادا از برگزاری این نشست برای شناخت نظرات طرفین، برخی از رسانه های وابسته به محافل صهیونیستی با جنجال خبری سعی در اخلال در نشست نمودند. در این ارتباط الیزابت می، رهبر حزب سبز کانادا در مصاحبه روز چهارشنبه (27 اکتبر) خود با نشریه اتاوا سیتی زن، خواستار لغو برگزاری این کنفرانس شد و آن را همایشی خواند که دیدگاه های شرکت کنندگان آن فرصتی برای توجیه سیاست های ایران است.

در همین ارتباط تعداد ده نفر ضد انقلاب های ایرانی به تحریك انجمن های یهودی در جلوی محل اجلاس اقدام به دادن شعار نمودند كه با همكاری مناسب نیروهای انتظامی كانادا، این افراد متفرق شدند.

بر اساس نظر سنجی های انجام شده پس از نشست و جمع بندی نهایی آن، اكثر دانشگاهیان كانادا معتقد بودند كه این قبیل تعاملات موجب رفع سوء تفاهمات و شناخت مستقل مردم كانادا از مواضع اصولی مردم ایران شده و تبلیغات منفی رسانه های غرب را خنثی می نماید...../تحلیل:تابناک