ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

یحیوی: حقیقی دروازه‌بان اول ایران در جام جهانی 2014 می‌شود



 

 

یحیوی: حقیقی دروازه‌بان اول ایران در جام جهانی 2014 می‌شود

 

مربی دروازه‌بانان پرسپولیس گفت: با طرح و برنامه‌ای که در دست اجرا داریم حقیقی دروازه‌بان اول تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2014 خواهد شد.

محمد علی یحیوی با ابراز رضایت از وضعیت دروازه‌بانان پرسپولیس درباره شرایط علیرضا حقیقی پس از خط خوردن از تیم ملی تصریح کرد: داستان تیم ملی برای حقیقی تمام شده و او با روحیه‌ای تازه و مناسب در تمرینات پرسپولیس حضور یافته است. در این مدت سعی کردم به عنوان مربی، او را از نظر روحی و روانی آماده کنم.

وی با بیان اینکه این دروازه‌بان دیگر به اتفاقات رخ داده فکر نمی‌کند، اظهار داشت: حقیقی یک بازیکن حرفه‌ای است و در حال حاضر تلاش می‌کند هر روز بهتر از گذشته شود و برای پرسپولیس مهره خوبی به شمار رود.

یحیوی با بیان اینکه برنامه بلند مدتی برای دروازه‌بانان پرسپولیس دارد، تأکید کرد: براساس این طرح حقیقی با انجام تمرینات مناسب به دروازه‌بان اول ایران در جام جهانی 2014 تبدیل خواهد شد. چه من باشم و چه نباشم در صورتی که این برنامه به خوبی پیاده شود این اتفاق رخ خواهد داد.

مربی دروازه‌بانان پرسپولیس در ادامه خاطرنشان کرد: برنامه تمرینات را براساس فیلم‌های آموزشی روز طرح می‌کنیم تا دروازه‌بانان پرسپولیس با دانش روز پیش بروند. من با حقیقی صحبت کردم و او نیز پذیرفت که دوران جدیدی در زندگی‌اش آغاز شده است. او 22 سال دارد و 3 سال آینده یعنی در جام جهانی 2014 در اوج پختگی به سر خواهد برد.

یحیوی از شرایط سایر دروازه‌بانان پرسپولیس نیز ابراز رضایت کرد و درباره اردوی این تیم در آنتالیا گفت: همه چیز عالیست و طبق برنامه پیش می‌رویم.


ویدیو مرتبط :
گل دروازه بان آلمان در بازی فیفا جام جهانی 2014

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

10 دروازه بان برتر جام جهانی؛ گلر رقیب ایران هم هست / عکس



 اخبار ورزشی - 10 دروازه بان برتر جام جهانی؛ گلر رقیب ایران هم هست / عکس

نام دروازه‌‌بان حریف تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی در بین ۱۰ دروازه‌‌بان برتر جام جهانی قرار گرفته است.

در حالی که تنها دو روز دیگر به آغاز رقابت‌های جام جهانی فوتبال باقی مانده، بهترین دروازه‌بان‌های حاضر در این تورنمنت معرفی شدند.

با توجه به آنکه آمارهای جالبی از گل خوردن تیم‌های قهرمان در جام‌های جهانی پیش منتشر شده مشخص شده داشتن دروازه‌بان خوب در ترکیب تیم می‌تواند پشتوانه خوبی برای نتیجه‌های یک تیم باشد.

فرانسه در جام جهانی ۱۹۹۸ تنها دو گل خورد. برزیل در ۲۰۰۲ چهار گل دریافت کرد و قهرمان شد. ایتالیا در جام جهانی ۲۰۰۶ دو بار دروازه‌اش باز شد و دروازه‌بان اسپانیا هم در جام جهانی ۲۰۱۰ تنها دو بار توسط حریفان تسلیم شد.

در این جام جهانی هم حضور دروازه‌‌‌بان‌هایی مانند ایکر کاسیاس، لوییجی بوفون و ژولیو سزار رقابت‌ را برای کمتر گل خوردن بیش از پیش جذاب کرده است.

البته دروازه‌بان‌های جوان‌تری نیز در جام جهانی حضور دارند. دروازه‌بان‌هایی مانند مانوئل نویر از آلمان، جو هارت از انگلیس، تیباوت کورتوا از بلژیک و آسمیر بگوویچ از بوسنی و هرزگوین.
 

اخبار,اخبار ورزشی,فوتبال

اخبار ورزشی - نامه