ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

یانوزای از رونالدو الگوبرداری می‌کند


بال کناری شیاطین سرخ الگوی ورزشی خود را ستاره پرتغالی رئال مادرید عنوان کرد.

خبرگزاری تسنیم: از آن تاریخی که عدنان یانوزای، گوش کناری تیم فوتبال منچستریونایتد اولین بازی خود را در اوایل فصل جاری در سن 18 سالگی با پیراهن این تیم مقابل ساندرلند انجام داد خود را به عنوان یکی از بازیکنان آینده‌دار به دنیای فوتبال معرفی کرد.

یانوزای 19 ساله در گفت‌و‌گو با مجله «اینساید یونایتد» با تمجید از مهاجم پیشین شیاطین سرخ گفت: من بازی رونالدو را خیلی نگاه کرده و سعی می‌کنم کارهایی که او انجام می‌دهد را الگو قرار دهم. کریستیانو بازیکن خیلی خوبی است. همیشه سعی می‌کنم همانند او عمل کنم و به خاطرمی‌آورم که کریس در منچستریونایتد دست به چه کارهایی زده است.

بال بلژیکی شیاطین سرخ  تصریح کرد: باید در تمرینات همانند رونالدو سخت تلاش کنم، چون وقتی که او به منچستریونایتد آمد قوی نبود ولی پس از گذشت یک سال واقعاً قدرتمند شد و به سادگی حریفان را از پیش‌رو بر می‌داشت. حالا با تمرینات بیشتر در باشگاه به لحاظ جسمانی کمی قوی‌تر شده‌ام.

یانوزای در فصل جاری در 26 بازی لیگ برتر که برای سرخپوشان منچستر به میدان رفته چهار گل به ثمر رسانده است.


ویدیو مرتبط :
الگوبرداری شطرنجی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رونالدو:مورينيو رابطه خوبي با من ندارد



 

 

 

 

رونالدو:مورينيو رابطه خوبي با من ندارد

 

دوست دارم آقاي خاص را از نزديك ببينم

رونالدو: مورينيو رابطه خوبي با من ندارد

مهاجم پرتغالي تيم فوتبال رئال مادريد اسپانيا گفت: مورينيو هيچ ارتباط خوبي با من ندارد.

به نقل از ماركا، كريستيانو رونالدو كه اين روزها در كمپ تيم ملي پرتغال به سر مي‌برد تصريح كرد: مربيان پرتغالي اصولا انسان‌هاي مهربان و خوش برخوردي نيستند و مي‌دانم در فصل آينده روزهاي خوبي را تجربه نخواهم كرد. در هر حال كار كردن زير دست مورينيو هم يك تجربه است و بايد آن را وارد كارنامه خود كنم.
وي افزود: دوست دارم اين آقاي خاص را از نزديك ببينم. مي‌گويند مرد خيلي مغروري است و شاگردانش به شدت از او مي‌ترسند. او بايد مربي جالبي باشد.

كريس كه تلاش مي كرد با كنايه سخن بگويد در پاسخ به سوال يكي از خبرنگاران مبني بر احتمال ترك رئال مادريد اظهار داشت: حرفش را هم نزنيد. من يك بار به خاطر مشكلاتي كه با فرگوسن داشتم منچستريونايتد را ترك كردم و ديگر به خاطر اين مسائل تيم خود را از دست نمي‌دهم...../تحلیل:فارس