ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

گواردیولا گرانترین مربی جهان می شود؟



اخبار,اخبارورزشی,گواردیولا

 گواردیولا اگر پیشنهادی که از من سیتی دارد را قبول کند به گران ترین مربی دنیا تبدیل می شود.

 سرمربی بایرن مونیخ که بدون شک در پایان فصل از بایرن جدا می شود و جای خودش را به کارلو آنجلوتی می دهد یک پیشنهاد سرسام آور از منچستر سیتی دارد.پیشنهادی که اگر به آن پاسخ مثبت بدهد پپ را به گرانترین مربی فوتبال جهان تبدیل می کند.

مسئولان تیم منچستر سیتی به گواردیولا رقمی سالانه 25 میلیون یورو پیشنهاد داده اند.رقمی بسیار بالا که تقسیمش در هفته از گرانترین بازیکن این تیم آگوئرو هم بیشتر می شود.

سایت گل ادعا کرده که این رقم پیشنهادی تیم متمول انگلیسی آنقدر درشت است که باشگاه رقیب،یعنی منچستر یونایتد دیگر بی خیال این مربی شده اند و برای جانشین فن خال دنبال گزینه های دیگر هستند.اگر نه آنها تمایل زیادی داشتند که گواردیولا را به تیمشان بیاورند اما دستمزد سنگین او مانع از این شد تا این خواسته آنها به حقیقت تبدیل شود.


  اخبار ورزشی  -  گل 


ویدیو مرتبط :
بهترین مربی جهان در بایرن پپ گواردیولا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گواردیولا: من بهترین مربی جهان نیستم


سرمربی بایرن مونیخ می‌گوید بهترین مربی جهان نیست اما به شاگردانش اطمینان بالایی دارد و براین باور است که می توانند در رقابت های مختلف بدرخشند.

خبرگزاری ایسنا: پپ گواردیولا، سرمربی بایرن مونیخ یکی از بهترین مربیان کنونی فوتبال جهان به شمار می آید. او نشان داده است که مربی صاحب سبک و باتجربه‌ای است و در هر تیمی می‌تواند به موفقیت دست یابد. گواردیولا در نخستین تجربه خود با بارسلونا نتایج درخشانی به دست آورد و توانست زمینه را برای قهرمانی این تیم در رقابت های مختلف فراهم کند. او الان هدایت بایرن مونیخ را بر عهده دارد و امیدوار است که با این تیم نیز نتایج درخشانی به دست آورد.

در حساس ترین بازی هفته بیست و هفتم رقابت های بوندسلیگا بایرن مونیخ در خانه بوروسیا دورتموند به میدان می رود که این دیدار به نوعی تقابل دو قدرت فوتبال آلمان است هر چند بوروسیا دورتموند این روزها در شرایط خوبی به سر نمی برد. قبل از این دیدار رسانه های آلمانی به ستایش از پپ گواردیولا سرمربی بایرن پرداختند و از او به عنوان بهترین مربی کنونی فوتبال جهان یاد کردند اما خود گواردیولا چنین نظری ندارد.

سرمربی اسپانیایی بایرن قبل از آغاز دیدار حساس تیمش گفت: من بهترین مربی جهان نیستم. دوست ندارم که چنین واژه‌های را به کار ببرم. به اینجا آمده‌ام تا به بازیکنان تیمم کمک کنم. درست است که بهترین مربی جهان نیستم اما به بازیکنان بایرن اطمینان دارم و براین باور هستم که آنها می توانند در رقابت های مختلف بدرخشند.

هر چند بایرن مونیخ با 64 امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار دارد و با نزدیک ترین تعقیب کننده خود 10 امتیاز اختلاف دارد اما سرمربی اسپانیایی بایرن هنوز براین باور است که تکلیف قهرمان مشخص نشده است. او گفت: باید بگویم که ماه آوریل سخت‌ترین دوران حضور من در بایرن مونیخ است و در این ماه است که تکلیف بسیاری از چیزها مشخص می شود. این ماه چالش بزرگی برای من است و باید نهایت تلاش خود را بکنم که در این ماه بهترین نتایج را به دست آورم.

سرمربی اسپانیایی بایرن در پایان سخنان خود گفت: ماه آوریل ماه سرنوشت ساز برای بایرن است. هر دیداری برای ما حکم یک فینال را دارد. بازیکنان باید بدانند که ماه تا الان هیچ کاری انجام نداده ایم. اگر نتوانیم به اهدافی که در سر داریم برسیم تنها خودمان را سرزنش خواهیم کرد. بنابرین باید بدانیم که کار سختی پیش رو داریم. الان دیدار بسیار حساسی برابر دورتموند داریم. درست است که این تیم وضعیت خوبی در جدول رده بندی ندارد اما دیدار برابر این تیم بسیار سخت است. دورتموند تلاش خواهد کرد تا بازی هجومی را در دستور کار خود قرار دهد. مالکیت توپ با ما خواهد بود. در کل بازی زیبایی را پیش بینی می‌کنم.