ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

گواردیولا: دوست دارم مربی منچستر شوم


سرمربی بایرن‌مونیخ از علاقه خود برای مربیگری شیاطین سرخ خبر داد. او می‌گوید دوست دارد روزی خود را سرمربی این تیم انگلیسی ببیند.

خبرگزاری ایسنا: منچستر یونایتد از باشگاه‌هایی بود که علاقه زیادی برای جذب پپ گوآردیولا، سرمربی کنونی بایرن مونیخ داشت. سرآلکس فرگوسن دوست داشت که بعد از خداحافظی از مستطیل سبز گوآردیولا را به عنوان جایگزین خود انتخاب کند اما در آن هنگام گوآردیولا حاضر نشد هدایت شیاطین سرخ را بر عهده گیرد و بایرن‌مونیخ را به عنوان تیم جدید خود انتخاب کرد.

منچستر یونایتد بعد از خداحافظی فرگوسن تصمیم گرفت دیوید مویس را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کند و فصل کابوس‌واری را هم با این مربی اسکاتلندی پشت سر گذاشت. گوآردیولا از علاقه خود به مربیگری در منچستر یونایتد گفت: فضای اولدترافورد را بسیار دوست دارم. روزی در این فضا مربیگری خواهم کرد اما آن روز هنوز مشخص نیست. امیدوارم که این روز فرا رسد.

گوآردیولا درباره این سوال که آیا با فرگوسن درباره مربیگری در شیاطین سرخ صحبت کرده است، این گونه پاسخ داد: یک بار با هم دیدار کردیم. فرگوسن به سرعت چیزهایی را به من گفت اما من لهجه او را نمی‌دانستم. نمی‌دانم که آیا پیشنهاد مربیگری در منچستر یونایتد را داد یا نه.


ویدیو مرتبط :
دوست دارم در مقابل دشمنان امیرالمومنین ع کشته شوم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

توتی: دوست دارم مربی رم شوم


هافبک نفوذی جالورسی به مربیگری در تیمی که از ابتدای دوران حرفه‌ای‌ فوتبالش در آن عضویت داشته، ابراز علاقه کرد.

خبرگزاری تسنیم: فرانچسکو توتی 38 ساله در گفت‌و‌گو با روزنامه «گاتزتا دلو اسپورت» ایتالیا در پاسخ به این پرسش که «آیا دوست دارید همانند روبرتو مانچینی، وینچنزو مونتلا و پپ گواردیولا پس از پایان دوران بازیگری‌ به حرفه مربیگری روی بیاورید؟» گفت: بله، البته که دوست دارم مربی رم شوم. چند روز پیش با دوستی صحبت می‌کردم و به او گفتم همه آنهایی که با هم هم‌بازی بودیم در حال حاضر مربیان خوبی هستند و فکر می‌کنم در پایان دوران حرفه‌ای من هم به این حرفه روی بیاورم.

وی افزود: شاید در آینده کارم را با فوتبال پایه شروع کردم اگرچه اینکه در حال حاضر شاید نیازی در این زمینه نباشد. روی هم رفته بازیکنی که در سطح من بازی کرده باشد مدت زیادی برای فراگیری فوت‌ و‌ فن مربیگری نیاز ندارد.

زین‌الدین زیدان، سرمربی رئال‌مادرید کاستیا اخیراً به انزو، پسرش این فرصت را داد تا اولین بازی رسمی‌اش را برای این تیم اسپانیایی انجام دهد و در تیم جوانان رم هم کریستین، پسر توتی راه پدرش را در پیش گرفته است.

هافبک نفوذی جاولورسی که تا کنون در 718 بازی 239 گل برای رم به ثمر رسانده است، تصریح کرد: کریستین در مقایسه با چیزی که من در سن او بودم، قوی‌تر است ولی باید تنها به کارش ادامه بدهد. او نام بزرگی را با خود یدک می‌کشد و باید در حال حاضر تنها از بازی‌اش لذت ببرد. اگر قرار باشد مربی رم بشوم تنها در صورتی او را انتخاب خواهم کرد که استحاقش را داشته باشد. البته من و  کریستین هیچ‌گاه به مشکل برنخورده‌ایم. او پسر خوبی است.