ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

گوآردیولا پس از شكست در دیدار...



 

گوآردیولا پس از شكست در دیدار...

 

گوآردیولا پس از شكست در دیدار رفت سوپركاپ:نباید ماتم بگیریم

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا پس از شکست در دیدار رفت سوپرکاپ اسپانیا گفت: نباید ماتم بگیریم.

پپ گوآردیولا در این دیدار به بازیکنان ملی‌پوش خود استراحت داده بود و تعدادی از بازیکنان جوانش را به میدان فرستاده بود و در پایان با نتیجه 3 بر یک بازی را به سویا واگذار کرد.

سرمربی آبی و اناری‌ها در نشست خبری پس از بازی در جمع خبرنگاران گفت: جای هیچ عذر و بهانه‌ای نیست. از قبل برنامه داشتیم که در این دیدار بازیکنان جوان را محک بزنیم، حالا که شکست خورده‌ایم، نباید ماتم بگیریم. شرایط به گونه‌ای رقم خورد که می خواستیم بازیکنان جوان را در یک دیدار سخت و دشوار به میدان بفرستیم و حالا نباید به دنبال بهانه‌جویی باشیم.

گوآردیولا در ادامه افزود: قهرمانی در سوپرکاپ برای ما اهمیت فراوانی دارد و از اینکه در دیدار پایانی این کاپ حضور داریم، به خودم افتخار می کنم. این نشان می دهد که تیم در فصل گذشته عملکرد خوبی داشته و به موفقیت دست پیدا کرده است. ما هرگز این جام را سرسری نخواهیم گرفت. تاکنون در تمام بازی‌ها با تمام قوا به میدان رفته‌ایم و سوپرکاپ هم از این قاعده مستثنی نیست. مطمئنا در دیدار برگشت برای قهرمانی خواهیم جنگید.

سرمربی موفق بارسلونا درباره حضور بازیکنان جوان آکادمی گفت: من آینده درخشانی را برای این بازیکنان جوان می بینم، کار تمام آن‌ها را از نزدیک دیده‌ام و به همین دلیل مطمئنم می توانند به تیم کمک کنند.

گوآردیولا درباره عملکرد تیم در فصل نقل و انتقالات گفت: صحبت‌های من درباره این موضوع کمکی نمی کند، اینکه مربی بگوید این بازیکن را می خواهم یا آن بازیکن را لازم دارم، چندان خوشایند نیست. من نظرم را به سران باشگاه خواهم گفت. فکر می کنم امسال کار فوق العاده‌ای انجام دهیم. در ترکیب تیم بازیکنان باتجربه و خوشنامی داریم که سال‌های قبل بخوبی درخشیده‌اند، بازیکنان جوانی هم از آکادمی به آن‌ها اضافه شده اند. شاید نیاز باشد بازیکن دیگری هم بخریم، این به باور و اعتقاد شخصی من بستگی دارد.

پپ گواردیولا که فصل گذشته تیمش را برای دومین سال پیاپی به مقام قهرمانی لالیگا رساند، قصد دارد با تکرار نتایج فصل گذشته بار دیگر به مقام قهرمانی برسد.


ویدیو مرتبط :
پاره شدن شلوار گوآردیولا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دیدار کروبی با فعالان سیاسی و مدنی



 

 

 

دبیرکل حزب اعتماد ملی گفت؛ گروهی معتقدند راهی به سوی برون رفت از طریق نرمش باید یافت اما ما می بینیم گروهی از عمر سعد گرفته تا الی آخر را به مردم و فعالان باسابقه و شناسنامه دار سیاسی نسبت داده اند.

به گزارش «اعتماد» مهدی کروبی که در دیدار با جمعی از فعالان سیاسی و مدنی سخن می گفت، افزود؛ در حال حاضر به شخصه سخت ترین شرایط را تحمل می کنم، نه از لحاظ محدودیت و توهین و... بلکه به خاطر مردم، به خاطر شما، به خاطر فعالان سیاسی. کروبی خطاب به خانواده زندانیان سیاسی، فعالان دانشجویی و مدنی و... تصریح کرد؛ ما به یاد شما هستیم، التهاب هم داریم، اضطراب هم داریم، پیگیری هم داریم. از وضعیت پرونده ها هم باخبریم.