ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

گوآردیولا: سزاوار باخت نبودیم


سرمربی بایرن مونیخ از شکست برابر منچستر سیتی در لیگ قهرمانان اروپا ناراحت است. او می گوید شاگردانش شایسته پیروزی در این دیدار بودند و با بدشانسی بازی را واگذار کردند.

خبرگزاری ایسنا: در یکی از دیدارهای حساس دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا منچسترسیتی توانست در ورزشگاه خانگی خود با نتیجه سه بر دو برابر بایرن مونیخ به پیروزی برسد تا شانس خود را برای صعود از مرحله گروهی زیاد کند.

گوآردیولا، سرمربی بایرن مونیخ از این که تیمش نتوانسته در این دیدار به پیروزی برسد، ناراحت است. او در نشست خبری بعد از بازی گفت: بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم اما اشتباهات فردی باعث شد تا سه بار دروازه خود را باز شده ببینیم. واقعا از چنین باختی ناراحت هستیم. برای کسب سه امتیاز این دیدار به میدان آمده بودیم. متاسفانه با بدشانسی مواجه شدیم و من واقعا از این که نتواستیم به سه امتیاز برسیم واقعا ناراحت هستم.

او ادامه داد: بازیکنان بایرن مونیخ شایسته شکست در این دیدار نبودند. من واقعا برای آنها ناراحت هستم چرا که بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتند. آنها با این بازی خوب باید به سه امتیاز می رسیدند اما در نهایت این تیم سیتی بود که پیروز میدان شد. به هر حال فوتبال است و چنین اتفاقاتی در آن وجود دارد.

بایرن مونیخ هر چند در این دیدار تن به شکست داد اما با 12 امتیاز صعود خود را به عنوان تیم نخست به دور بعد نهایی کرده است. منچستر سیتی با این پیروزی ارزشمندی که به دست آورد 5 امتیازی شد و به تفاضل گل بهتر نسبت به رم و زسکا مسکو در جایگاه دوم قرار گرفت. دو تیم دیگر رم و زسکا مسکو هم 5 امتیازی هستند و به همین خاطر دیدار آخر رم برابر سیتی از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است.


ویدیو مرتبط :


خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

میهایلوویچ: سزاوار باخت برابر یووه نبودیم


سرمربی میلان پس از باخت به یوونتوس تاکید کرد تیمش به هیچ وجه سزاوار شکست نبوده است.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از مدیاست، میلان با وجود آنکه بازی خوبی را برابر یوونتوس به نمایش گذاشت اما در نهایت با نتیجه دو بر یک در سن سیرو تن به شکست داد.

سینیشا میهایلوویچ از عملکرد شاگردانش در این دیدار راضی است اما در مورد این بازی اظهار کرد: این نتیجه باعث خشم و ناراحتی من شده است چراکه به هیچ وجه مستحق شکست نبودیم. نمی توانم بیشتر از این از بازیکنان خود انتظار داشته باشم. بدون شک ما نقاط ضعف داریم اما در دیدار امشب برابر یوونتوس، بدشانسی باعث شد بازنده باشیم. در دیدار امشب، کسب سه امتیاز مهم نبود بلکه به میدان رفته بودیم تا از شرف و حیثیت‌مان دفاع کنیم و موفق هم شدیم. بازی بسیار خوبی را برابر یووه با نمایش گذاشتیم و باید سر خود را بالا بگیریم.

او ادامه داد: در دیدار امشب هم انگیزه لازم و هم شخصیت بزرگ را در بازیکنان میلان دیدم. یوونتوس تنها سه فرصت مسلم گلزنی داشت که به خوبی از آنها استفاده کرد. باید به تلاش خود ادامه بدهیم. نشان دادیم مشکل اصلی میلان فنی نیست بلکه مسائل روحی و روانی است.

سرمربی میلان درباره عملکرد ماریو بالوتلی، مهاجم تیمش هم عنوان کرد: بالوتلی در این دیدار در ترکیب اصلی به میدان رفت. او شروع خوبی نداشت اما رفته رفته بهتر شد و اعتماد به نفس لازم برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی را بدست آورد. بر این باور هستم مشکل اصلی ماریو این است که تمرکز لازم را ندارد. بالوتلی و کارلوس باکا، دوندگی و تلاش بسیار زیادی داشتند و یوونتوس را مجبور کردند که به کارهای هوایی روی آورد. بعد از پایان بازی با آلگری صحبت کردم و او هم اعتراف کرد که تساوی نتیجه عادلانه‌تری بوده است.