ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

گلزن‌ برتر ماه نوامبر مشخص شد



اخبار,اخبارورزشی,رونالدو

 

 اخبار ورزشی  -  رونالدو گلزن‌ برتر ماه نوامبر

 فدراسیون آمار و ارقام کریستیانو رونالدو را به عنوان برترین گلزن ماه نوامبر دنیای فوتبال معرفی کرد.

به گزارش جام جم ورزشی ، در جدیدترین‌ رده بندی فدراسیون بین‌المللی آمار و ارقام کریس رونالدو ستاره‌ی پرتغالی رئال‌مادرید با 19 گل‌ در صدر گلزنان ماه نوامبر قرار دارد. بعد از رونالدو‌، نیمار و آلموژیا‌ن با 18 گل در رده‌های دوم و سوم قرار دارند. لیونل مسی ستاره‌ی آرژانتینی بارسلونا با 17 گل در رده‌ی پنجم قرار دارد.

گفتنی است این بازیکن دیشب در جریان دیدار تیمش رئال مادرید با سلتاویگو در لالیگای اسپانیا هت تریک کرد که این بیست و سومین هت تریک وی در دوران حضورش در باشگاه سلطنتی محسوب می شود.

همچنین وی شمار گل های زده خود با پیراهن رئال مادرید را به عدد 200 رساند.


 اخبار ورزشی  - جام جم


ویدیو مرتبط :
10 گل برتر لالیگا در ماه نوامبر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گلزن ترین هافبک تاریخ لیگ برتر مشخص شد



اخبار,اخبارورزشی, محمد نوری

 

 اخبار  ورزشی  -  محمد نوری گلزن ترین هافبک تاریخ لیگ برتر شد

  کاپیتان پرسپولیس در بازی مقابل فولاد زننده تک گل تیمش بود که با این گل، آمار گلزنی او در لیگ برتر به 50 گل رسید.

به گزارش خبرآنلاین؛ محمد نوری در تاریخ لیگ برتر پیراهن تیم های سپاهان، صبای قم و پرسپولیس را بر تن کرده و به ترتیب 6 گل، 18 گل و 26 گل برای این تیم ها به ثمر رسانده است.

او با 50 گل بالاترین آمار گلزنی را در بین هافبک های گلزن تاریخ لیگ برتر دارد. داود حقی هافبک سابق استقلال اهواز و راه آهن نیز 50 گل زده است، اگرچه بیشتر گل های او از روی نقطه پنالتی بوده است. نوری و حقی اکنون با 50 گل در بین 20 گلزن برتر تاریخ لیگ برتر قرار دارند.


 اخبار ورزشی  -  خبر آنلاین