ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

گاف بزرگ شبکه ورزش در خصوص هفته نخست لیگ پانزدهم



اخبار,اخبار ورزشی , نحوه پوشش لیگ برتر

در آستانه شروع لیگ پانزدهم، شبکه ورزش هم مثل شبکه 3 پخش تیزرهای این مسابقات را آغاز کرده است.

 نحوه پوشش لیگ برتر توسط شبکه ورزش در سال‌های اخیر، با انتقادات زیادی همراه بوده اما این بار آن‌ها حتی در ساخت پیش نمایش مسابقات هم اشتباه عجیبی را مرتکب شده‌اند.

قرار است پنجشنبه بازی سپاهان و استقلال خوزستان از شبکه ورزش پخش شود. در تیزر این مسابقه، تصاویری از دو تیم نمایش داده می‌شود اما مسئولان شبکه به جای صحنه‌هایی از بازی استقلال خوزستان، بخش‌های از بازی گسترش فولاد و پرسپولیس را نمایش می‌دهند. فارغ از اینکه گسترش فولاد و استقلال خوزستان بجز رنگ پیراهن هیچ شباهتی به هم ندارند، فضای ورزشگاه‌های تبریز و خوزستان هم با هم متفاوت است.

با چنین اشتباهاتی، سال بعد هم احتمالا هر هفته «گاف»‌های برنامه‌های ورزشی صدا و سیما سوژه شبکه‌های اجتماعی خواهد بود.

اخبار ورزشی - جام نیوز

 


ویدیو مرتبط :
گاف بزرگ شبکه الجزیره قطر (گاف رسانه ای قرن 21)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اعلام اسامی محرومان هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال



 

 

 

اعلام اسامی محرومان هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال

 

اسامی بازیکنان محروم لیگ برتر فوتبال در هفته پانزدهم از سوی سازمان لیگ برتر اعلام شد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون، مهدی چمن آرا از فولاد خوزستان ، سجاد فیض الهی از نفت تهران ، نادر احمدی و ساشا کلونجیا از پاس همدان،محمد قاصی از ذوب آهن،روح اله سلطانی از پیکان،محمد برجلو از استیل آذین، امیر حسین صادقی از استقلال،مهرداد پولادی و محمد منصوری از صنعت مس کرمان، مرتضی کاشی، داوود حقی، فرزاد حاتمی، حمیدر ضا فرزانه از صبای قم،حیدر جعفری(آنالیزور)تیم شهرداری تبریز نفراتی هستند که در هفته پانزدهم محروم می باشند.