ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کی‌روش: می‌خواهم سر بازیکنانم بالا باشد


سرمربی تیم ملی می‌گوید به تنها چیزی که فکر می‌کند این است که بعد از پایان بازی، سر بازیکنان تیم ملی بالا باشد.

خبرگزاری ایسنا: کی‌روش در نشست خبری بعد از تمرین چهارشنبه شب تیم ملی خطاب به خبرنگاران ایرانی اظهار کرد: به شما خوش‌آمد می‌گویم. با ورود شما دیگر واقعا شبیه به یک تیم کامل شده‌ایم. امیدوارم اوقات خوبی در برزیل داشته باشید و بتوانید به خوبی اخبار تیم ملی ایران را پوشش دهید.

او پس از این خوش آمدگویی در پاسخ به این سوال که آیا می‌توانید درباره پست‌هایی که هنوز به جمع بندی نرسیده‌اید حرف بزنید، گفت: ما سخت کار کرده‌ایم و مشغول آماده‌سازی تیم ملی هستیم. در حال حاضر حقیقت مطلب این است که شک و شبهه زیادی ندارم. می‌دانیم کدام بازیکنان کار را شروع می‌کنند و همه چیز در مسیر درستی قرار دارد.

سرمربی تیم ملی در پاسخ به این سوال که شما هدفتان از حضور در جام جهانی چیست، گفت: خیلی شفاف و ساده می‌گویم. به رسانه‌های اینجا هم گفته‌ام.حضور ایران در برزیل با قرعه‌کشی و از روی بخت آزمایی اتفاق نیفتاده است. ما با شایستگی به اینجا رسیدیم. مطمئن هستم به خوب به خاطر دارید که فردای بعد از صعود به جام جهانی و وقتی همه مشغول جشن بودند من ساعت 11 در سازمان لیگ با یکسری از مسوولان مشغول برنامه ریزی بودیم. ما اینجا آمده‌ایم که مقابل بهترین تیم‌های دنیا بازی کنیم. اگر شما صحبت‌های کارشناسان و رسانه‌های اینجا را مرور کنید هیچ کس راجع به ایران حرف نمی‌زند و طوری حرف می‌زنند که انگار در گروه ما سه تیم است. این هدف ماست. ما می‌خواهیم به آنها نشان بدهیم ایران اینجاست. به همین منظور سخت تلاش می‌کنیم تا برای غرور آفرینی مردم ایران اقدام کنیم.

وی افزود: طبق صحبت‌ رسانه‌ها انگار فقط سه تیم در حال جدال برای صعود هستند و ما هم منتظریم که از اشتباه آنها استفاده کنیم.

کی‌روش در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه بخشی از جام جهانی در ماه رمضان برگزار می‌شود آیا با بازیکنان ایران درباره تداخل زمانی جام جهانی و این ماه صحبت کرده اید گفت: بازیکنان ایرانی تجربه این شرایط را داشته اند و به تعهدات دینی‌شان آگاه هستند. مطمئنا یک تعادل مناسبی از سوی بازیکنان ایرانی و سایر بازیکنان مسلمان ایجاد خواهد شد.

او درباره اینکه بزرگترین چالشی که در بازی با نیجریه دارید چیست: مسلما همه بازیها برای ما مهم است. از شرایط فنی و فیزیکی در وضعیت خوبی هستیم و سعی می‌کنیم مقابل آنها بازی خوبی را انجام بدهیم. کاری که می‌کنیم باید این باشد که تیمها را نه بزرگ کنیم نه کوچک.

کی‌روش افزود: ما اینجا هستیم که مقابل بهترین تیمهای دنیا بازی کنیم.وقتی این شایستگی را به وجود آوردیم خوب خواهد بود که بهترین نمایش مان را به همراه لذت بردن از اینجا ببریم. بازی با نیجریه در فضای جام جهانی خواهد بود. این بازی مثل همه بازیهای دیگر 90 دقیقه در دفاع و حمله اسش. نه تنها باید صد درصد بلکه باید هزار درصد تلاشمان را بگذاریم و این را بازیکنان ما به خوبی می‌دانند.

خبرنگاری به گل دوم ایران به ترینیداد اشاره کرده وگفت با توجه به نگرانیهایی که درباره خطر حمله ایران وجود دارد آیا احتمال تکرار چنین صحنه‌هایی در برزیل وجود دارد گفت: ان‌شاءالله.

وی در ادامه درباره نخستین بازی تیم ملی برابر نیجریه و در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنان ایران می‌توانند با بردبرابر این تیم تاریخ‌ساز شوند گفت: تیم ملی نیجریه جزو یکی از بهترین تیمهای دنیا است. فکر می‌کنم بازیکنان تیم ما با توجه به صعود و شرایطی که در سه سال گذشته داشته ایم تا همین الان هم تاریخ سازی کرده‌اند. بسیار حائز اهمیت است که یادآوری کنیم شرایط تمرینی،بازیهای دوستانه و اردوها برای ما بسیار مشکل بوده است. با توجه به تمام مطالبی که گفته‌ام بازیکنان من استحقاق این احترام را دارند که بگوییم تا اینجا هم تاریخ‌سازی کرده‌اند.

کی روش گفت: با این حال فوتبال همیشه راجع به بازی بعدی شماست نه بازی قبلی. کاری که ما یکشنبه پیش کرده‌ایم مهم نیست بلکه کار ما در بازی دوشنبه بعد اهمیت دارد. الان زمانی است که بیاییم و توانایی‌مان را ارائه کنیم. الان باید برویم داخل زمین و با عملکردمان باعث افتخار مردم شویم. مساله‌ای که خیلی اهمیت دارد این است که نیامده‌ایم به برزیل که فقط اینجا باشیم. حضور ما در اینجا به عنوان یکی از سی و دو تیم برتر دنیا اهمیت دارد. الان زمانی است که هر آنچه در توان‌مان است ارائه بدهیم. اکنون زمانی برای از دست دادن نداریم.تنها دغدغه من این است که وقتی بازی تمام می‌شود بازیکنم سرشان بالا باشد.

این خبر به مرور تکمیل شده است.


ویدیو مرتبط :
ژنرالی که به داعش پیغام داد سر تک تکان را خواهم برید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فدراسیون فوتبال: مذاکره با قلعه‌نویی کذب است/ کی‌روش می‌آید و کارش را از سر می‌گیرد



فدراسیون فوتبال: مذاکره با قلعه‌نویی کذب است/ کی‌روش می‌آید و کارش را از سر می‌گیرد

فدراسیون فوتبال با تکذیب مذاکره با گزینه‌های ایرانی برای بر عهده گرفتن هدایت تیم ملی تاکید کرد که کارلوس کی‌روش تا پایان قراردادش سرمربی تیم ملی ایران باقی خواهد ماند

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

.

پس از سفر کارلوس کی‌روش به پرتغال برخی سایت‌های خبری از خداحافظی همیشگی کی‌روش با فوتبال ایران خبر دادند و حتی این سایت‌ها با ارسال گسترده پیامک، این خبر را اعلام کردند.

این سایت‌ها همچنین از مذاکره علی کفاشیان با امیر قلعه‌نویی خبر داده‌اند اما امیرحسین حسینی مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با ایسنا با رد این شایعه‌ها گفت: فدراسیون فوتبال به چنین پروژه‌سازی‌هایی عادت کرده و متاسفانه به محض اینکه سرمربی تیم ملی پایش را از ایران به بیرون می‌گذارد برخی سایتها چنین شایعه‌هایی را به منظور ضربه زدن به منافع ملی آغاز می‌کنند.

یکی از این سایتها مدعی شده آقای کفاشیان با آقای قلعه‌نویی مذاکره کرده که ما با وجود احترامی که برای آقای قلعه‌نویی و سوابق این مربی قائل هستیم این شایعه را تکذیب می‌کنیم. ضمن اینکه اصلا رییس فدراسیون فوتبال به دلیل جلسه کمیته فوتسال فیفا در ایران نیست که بخواهد با کسی مذاکره‌ای انجام دهد.

حسینی با تاکید بر بازگشت کارلوس کی‌روش به ایران گفت: پیش از دیدار برابر ازبکستان، فدراسیون فوتبال بلیت سفر سرمربی تیم ملی را به پرتغال و بازگشتش به تهران فراهم کرده بود و مرخصی ایشان طبق هماهنگی با فدراسیون فوتبال بوده و در زمان مقرر سرمربی تیم ملی به ایران بازخواهد گشت.

وی افزود: با وجود اینکه فدراسیون فوتبال به دروغ‌پردازی‌های برخی رسانه‌های بی نام و نشان عادت کرده اما از این پس فدراسیون تمامی این اخبار کذب را تا احقاق حق پیگیری می‌کند. در مورد اخیر هم حتی اگر این سایت مذکور خبرش را از خروجی‌اش بردارد، پرینت این خبر و پیامکی که ارسال کرده موجود است و فدراسیون فوتبال از طریق مراجع قضایی نسبت به این خبرپردازی کذب اقدام می‌کند./ایسنا