ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کیانوش رستمی، چشم انتظار رای ایرانی‌ها



اخبار,اخبار ورزشی ,بهترین وزنه‌بردار سال ۲۰۱۴

 

اخبار ورزشی - برای معرفی به عنوان بهترین وزنه‌بردار جهان
کیانوش رستمی، چشم انتظار رای ایرانی‌ها

فدراسیون جهانی وزنه‌برداری همچون سال‌های گذشته بهترین وزنه‌بردار سال دنیا را با رای‌گیری اینترنتی معرفی می‌کند و این امیدواری وجود دارد که کیانوش رستمی عنوان بهترین وزنه‌بردار سال ۲۰۱۴ را به دست بیاورد.

به گزارش فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری، رستمی برای بردن این جایزه رقیبانی چون ایلین ایلیا قزاقستانی و هوی لیائوی چینی ررا پیش رو دارد. ایده انتخاب مرد سال وزنه برداری جهان، اولین بار 32 سال پیش توسط «ژنو بوسکویتس»، یکی از خبرنگاران ورزشی نویس کشور مجارستان مطرح شد. به همین خاطر فدراسیون جهانی وزنه برداری از سال 1982 برای مردان و از سال 1991 برای زنان، همه ساله این رای گیری را با نام جایزه «ژنو بوسکویتس» برگزار می کند.

اخبار ورزشی - فارس

 


ویدیو مرتبط :
کیانوش رستمی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ایرانی - اروپایی ها؛ چشم انتظار کی روش


کارلوس کی روش یک فهرست جدید از بازیکنان ایرانی شاغل در اروپا دارد، بازیکنانی که ممکن است به زودی پیراهن تیم ملی ایران را بپوشند.