ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کوئنترائو: در مادرید احساس آرامش دارم


بازیکن جناح چپ رئال مادرید از سوی مدیربرنامه‌های خود پیشنهاد رم را رد کرد.

خبرگزاری فارس: فابیو کوئنترائو بازیکن تاثیرگذار رئال مادرید و ستاره محبوب بنیتس از سوی مدیربرنامه های خود پیشنهاد دریافتی از سوی باشگاه رم ایتالیا را رد کرد. هر چند در عمل این خود باشگاه رئال مادرید است که درباره پیشنهاد رم تصمیم خواهد گرفت.

پس از چندین هفته مذاکره رم و بارسلونا برای جذب آدریانو کوریا، به نظر می‌رسد که با مخالفت انریکه، جدایی این مدافع برزیلی در حال حاضر امکان‌پذیر نباشد. رمی‌ها حالا در پی جذب بال چپ رئال مادرید، فابیو کوئنترائو هستند؛ مدافع پرتغالی که همواره در این چند سال، با مصدومیت های مختلفی دست به گریبان بوده و تنها در 20 درصد بازی‌های رئال در 4 فصل اخیر به میدان رفته است.

کوئنترائو گفت: در مادرید احساس آرامش دارم و نمی‌خواهم این تیم را ترک کنم، برای من مهم این است که در تیم رئال مادرید بمانم و هیچ برنامه‌ای برای ادامه فوتبال خود در ایتالیا ندارم.


ویدیو مرتبط :
احساس آرامش...

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بیل: در مادرید آرامش دارم


مهاجم ولزی تیم فوتبال رئال مادرید گفت: خیال ترک تیمم را ندارم و آرامش، ثروت، اعتبار و محبوبیتم را از دست نخواهم داد.

خبرگزاری فارس: گرت بیل بازیکن کلیدی تیم فوتبال رئال مادرید گفت: هرگز خیال ترک مادرید را ندارم و می‌خواهم در این تیم بمانم. بازگشت به فوتبال انگلیس در دستور کار من یا مدیر برنامه‌هایم نیست و قصد دارم در این تیم برای سال‌های طولانی بمانم. باید بهتر بازی کنم و بدرخشم، در چند بازی اخیر بدشانسی آوردم و به خوبی می‌دانم که هواداران رئال مادرید همه چیز را زیر ذره بین دارند.

بیل افزود: مشکلی با رئال مادرید ندارم و نگران حضورم در تیم ملی ولز نیز نیستم. ولز برای تفریح به یورو 2016 نخواهد رفت و هدف اصلی ما حضور در جمع بزرگان فوتبال اروپا است و تا جایی که بتوانیم برای رسیدن به قله تلاش خواهیم کرد.

بیل به همراه وکیل خود هفته آینده با باشگاه رئال مادرید جلسه مهمی دارد تا شرایط تغییر مبلغ قرارداد خود را بررسی کند. او از کنایه رسانه‌های مادریدی خسته شده و قصد دارد شفاف سازی کاملی در این موضوع وجود داشته باشد.