ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کنایه نکونام به قلعه‌نویی: برای منتظری لقب درست کردند، به من گفتند برو!



اخبار,اخبار ورزشی,اختلاف نکونام با قلعه‌نویی

 

اخبار ورزشی - کنایه نکونام به قلعه‌نویی: برای منتظری لقب درست کردند، به من گفتند برو!

جواد نکونام می‌گوید امیر قلعه‌نویی با جدایی‌اش از استقلال موافقت کرده است.

به گزارش ایسنا ، کاپیتان تیم ملی که پس از اختلاف با امیر قلعه‌نویی در آستانه جدایی از استقلال قرار گرفته درباره آخرین وضعیت خود اظهار کرد: یکشنبه شب جلسه‌ای با آقای فتح‌الله‌زاده داشتم. البته قرار بود دو روز قبل از این جلسه درباره وضعیت من با آقای قلعه‌نویی صحبت کنند.

 

با این حال بعد از صحبتی که انجام دادم متوجه شدم که استقلال خیلی راحت با بحث جدایی من از تیم موافق است. وقتی در این شرایط قرار گرفتم خودم هم تصمیم گرفتم که از استقلال جدا شوم.

نکونام که در برنامه 90 صحبت می‌کرد افزود: من اصلا انتظار نداشتم که انقدر راحت به من بگویند با جدایی‌ام از استقلال موافقت هستند. پژمان منتظری دوست خوبم هست و واقعا بازیکن با ارزشی است اما دیدید که وقتی بحث جدایی‌اش از استقلال مطرح شد چه لقبهایی به او دادند و هنوز که هنوز است از جدایی این بازیکن ناراحت هستند اما الان خیلی راحت موافقت‌شان را با جدایی من اعلام کرده‌اند.

وی افزود: معاون باشگاه از طرف آقای قلعه‌نویی به من گفته که ایشان با جدایی من موافق هستند اما شاید یکی دو نفر صحبتهای انجام شده را بد منتقل کرده‌اند.

نکونام با بیان اینکه هواداران استقلال باید واقعیت‌ها را بدانند، گفت: من برای جدا شدنم از استقلال می‌توانم صد هزار دلار بدهم و بروم اما یک نفر این وسط حرفها را به فتح الله زاده و قلعه نویی بد منتقل کرده و جالب است که فتح الله زاده می‌گوید مخالف رفتن من است اما امروز خیلی راحت به من گفت که می‌توانی با در نظر گرفتن منافع باشگاه از استقلال بروی.

وی در پایان درباره اینکه به کدام تیم می‌روید گفت: مگر این موضوع مهم است؟ اگر مهم بود که خیلی راحت با این موضوع برخودر نمی کردند.

اخبارورزشی - ایسنا


ویدیو مرتبط :
قلعه نویی و نکونام آشتی کردند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جدایی نکونام،منتظری و عمران زاده از استقلال/ قلعه‌نویی: اگر در استقلال ماندم هیچکس را به زور نگه نمی‌دارم



استقلال تهران,اخبار استقلال تهران

همیشه زاپاس خوبی برای تیم ملی بودم/رحمتی فراتر از آسیاست

قلعه‌نویی: اگر در استقلال ماندم هیچکس را به زور نگه نمی‌دارم/باید ببینم من را می‌خواهند یا خیر

منتظری با بازیکنان استقلال خداحافظی کرد/نکونام: جدایی‌ام از استقلال قطعی است/عمران‌زاده‌: با اولین پیشنهاد از استقلال می‌روم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: نگاه وزیر به استقلال و فوتبال را تغییر دادم و اگر در استقلال ماندم هیچکس را به زور نگه نمی‌دارم.

به گزارش فارس، امیر قلعه‌نویی پس از تساوی امروز مقابل الشباب امارات در گفت‌وگویی تلویزیونی اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که توانستیم جزو 8 تیم برتر آسیا باشیم. از همینجا از تمام هواداران فهیم استقلال، بازیکنان، هیئت مدیره، مدیرعامل تشکر می‌کنم که با یک کار گروهی به ما کمک کردند.

وی افزود: قلعه‌نویی کمترین کار را در موفقیت استقلال نقش داشت. خدا را شکر می‌کنم بعد از چند سال استقلال جزو هشت تیم برتر آسیا قرار گرفت. این فقط با وحدت و همدلی به دست آمده است نه چیز دیگر.

قلعه‌نویی ادامه داد: فراز و نشیب‌های خیلی زیادی داشتیم، در لیگ و در آسیا به دست‌اندازهای زیادی خوردیم اما خدا را شکر نتایج خوبی گرفتیم واقعاً بچه‌های من در این نتایج ریاضت کشیدند و باید از تک‌تک آنها تشکر کنم. مردانه می‌گویم بچه‌های ما خیلی خیلی سختی کشیدند.

سرمربی استقلال خاطرنشان کرد: ولی خدا را شکر می‌کنم که این بچه‌ها به حقشان رسیدند و این فقط بابت یکدلی آنها بود نه چیز دیگر.

وی در خصوص مشکلات مالی استقلال نیز گفت: مشکلات مالی استقلال آنقدر هم که می‌گویند حاد نبود اما ما باید قبول کنیم که سکته مالی داشتیم. برخی از بازیکنان ما 60 درصد پول گرفتند و برخی‌ها کمتر، به همین دلیل متأسفانه عدالت در توزیع نداشتیم.

وی افزود: در هر تیمی 6 یا 7 بازیکن شاخص وجود دارد و طبیعتاً این بازیکنان بیشتر پول می‌گیرند اما اصل حرف من این است که در این 35 سال هیچ دولتی نگاه فرصتی به استقلال و پرسپولیس نداشته.

قلعه‌نویی ادامه داد: خیلی راحتی امکان این وجود دارد که استقلال و پرسپولیس جوری وارد گود شوند که دغدغه مالی نداشته باشند. کاری که با سپاهان شد. راحت می‌شود این دو تیم را طبق قانون به یک وزارتخانه داد و با ردیف بودجه‌ای خاص خیلی از مشکلات برطرف شود. استقلال و پرسپولیس باید از این مشکلات ساعتی و روزی خارج شوند چون سرمایه‌های فوتبال ایران هستند. من باز هم می‌گویم دو بازیکنان الشباب حدود 9میلیون از تیم خود گرفته‌اند.

قلعه‌نویی خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی‌ها هر روز می‌گویند که پول در فوتبال است، پس لطفاً بروید اینگونه از مسائل را هم نگاه کنید.

در فصل گذشته یک تیم عربی که در آسیا هم حضوری نداشت 300میلیون درهم هزینه کرد، پولی بالغ بر 300میلیارد تومان، اگر ما واقعاً می‌خواهیم در آسیا حرفی داشته باشیم نگاه ما به فوتبال و استقلال و پرسپولیس را باید عوض کنیم. راست و حسینی 98درصد پول فوتبال را دولت می‌دهد این کار بد نیست اما باید نسبت به استقلال هم این نگاه باشد.

قلعه‌نویی در پاسخ سؤالی در خصوص آشتی امروز با هواداران نیز، گفت: اولاً من با استقلال یک قرارداد دو ساله دارم، مطمئن باشید با کمترین هزینه و قرارداد به استقلال آمدم، قراردادهای دیگرم خیلی بیشتر از این حرفها بود آمدم تا استقلال را خوب بسازیم که خدا را شکر بد نبودیم اما از برخی ‌کارها دلخور بودم.

وی افزود: نمی‌خواهم همه چیز را باز کنم چون هرچه که بود تمام شد شاهد اصلی استقلال فقط هوادارانش هستند. این را همه باید بدانند، 64 سال استقلال قدمت دارد به دسته سه رفته و در آسیا هم قهرمان شده اینها همه به خاطر پشتوانه این مردم است.

سرمربی استقلال در پاسخ سؤالی که درس خوبی به هواداران دادید یا خیر گفت: نه، من به هیچکس درس ندادم فقط می‌خواستم یک فرهنگ غلط در استقلال نهادینه نشود.

سرمربی استقلال در پاسخ به سؤالی که تاریخ باز هم برای شما در حال تکرار است و احتمال دارد جایگزین کی‌روش باشید گفت: تاریخ همیشه یک معلم خوب است و زنده است. الحمدلله من در این چند سال زاپاس بسیار خوبی برای این فوتبال بودم هر وقت اتفاقی برای فوتبال می‌افتد سریعاً اسم من را به عنوان زاپاس می‌آورند. برای همه مهم ایران عزیز است. انشالله ایران همیشه پاینده باشد من با تمام وجودم آرزو می‌کنم که قطر را شکست دهیم مردم عیدی خوبی بگیرند.

وی افزود: باخت مقابل عمان زیاد مهم نبود اصل کار این است که به این جوان‌ها میدان می‌دهیم باید در این بازی‌ها بازنده باشیم تا رد بازی‌های اصلی ضریب اشتباه آنها کمتر شود درست است که باخت مقابل عمان چون در آمار فوتبال ثبت شده که ما سه گل از عمان خورده‌ایم ناراحت کننده است ولی مهمتر میدان دادن به جوان‌ها است. من فقط این حرف را می‌زنم که من همیشه زاپاس خوبی بودم.

قلعه‌نویی در پاسخ سؤالی که به نظر شما کارهای کی‌روش جهت‌دار است یا خیر گفت: من تا الآن راجع هیچ لیست یا فردی حرف نزدم ولی سید مهدی رحمتی سرمایه تیم ملی است. اگر به جام جهانی برویم 70میلیون ایرانی خوشحال می‌شوند. وقتی این نگاه در جامعه ما وجود دارد ما باید به فکر آسیب‌هایی که در جامعه ما جوان‌ها را تهدید می‌کند هم باشیم. ما چرا باید سرمایه‌سوزی کنیم، روزی که به اسقتلال آمدم خیلی‌ها درباره من مصاحبه کردند ولی نشستند و با تعامل 40میلیون استقلالی را خوشحال کردم.

وی افزود: ماجرای فرهاد مجیدی را همه دیدید اول خواستم او را بیاورم اما نشد ولی در نیم‌فصل و در شرایطی که تیم من قهرمان بود فرهاد را آوردم هم به نظر مردم احترام گذاشتم و هم آنها را خوشحال کردم. الآن رحمتی از فوتبال آسیا بالاتر است ایشان تجربه، پختگی دارد و کارنامه او را در آسیا دیده‌اید.

قلعه‌نویی ادامه داد: رئیس فدراسیون باید سریعتر ورود کند و با تعامل به نتیجه برسد.

سرمربی یک تیم به نظر من عمود یک خیمه است اگر خیمه عمود نداشته باشد می‌ریزد. با احترام به کی‌روش ایشان عمود خیمه فوتبال ایران است، ولی باید یک جاهایی هم رئیس فدراسیون ورود کند و فقط به خاطر منافع ملی.

سرمربی استقلال در پاسخ سؤالی که آیا این کارها جهت‌دار است یا خیر گفت: اینطور نیست و خواهشاً وارد این مسائل نشوید.

سرمربی استقلال در پاسخ سؤالی که آیا در استقلال می‌مانید یا خیر گفت: من در لیگ و آسیا با تلاش همه نتایج خوبی گرفتیم روزی که با فتح‌الله‌زاده قرارداد بستم دو ساله بود. جای مبلغ را خالی گذاشتم تا فتح‌الله‌زاده پر کند، فکر و هدف من این بود که با استقلال موفق شوم. در غرب آسیا باید با یک تیم دو سال باشی تا به قهرمانی برسی، بعد یکسری اتفاقات افتاد و فرهنگ غلط در باشگاه استقلال حمله‌ور شد. من از ترسی که این کار نهادینه نشود عکس‌العمل نشان دادم و مردم هم متوجه شدند. اما اگر این تیم پشتوانه و حفظ موجودی نشود چطور می‌خواهد موفق باشد.

وی افزود: ما باید 7 بازیکن بیاوریم که وزن آسیایی داشته باشند، حداقل 8بازیکن می‌خواهیم تا با رقیب‌های شرقی مقابله کنیم اگر اینطور رو به جلو برویم با توجه به توقع مردم به مشکل می‌خوریم. ما اگر بخواهیم اینطور رو به جلو برویم به مشکل می‌خوریم.

وی افزود: من دوست دارم با تمام وجود در استقلال بمانم اما در جلسه‌ای باید در مورد مشکلات حرف بزنیم. من از عباسی وزیر ورزش تشکر می‌کنم بعد از صحبت‌های من یک مقدار نگاهش به فوتبال بازتر شد. و فکر کنم به استقلال به زودی یک کمک خوب خواهد شد تا ما حساب‌های خودمان را تسویه کنیم و برای آینده برنامه‌ریزی کنیم.

همیشه باید بدانیم عرق کارگر تا وقتی که خشک نشده باید مزد آن را پرداخت کرد. فوتبال هم همین است برخی از بازیکنان ما فقط 30 درصد پول گرفته‌اند. این یک ظلم به بازیکنان استقلال است اما شنیده‌ام یک تیم به بازیکنانش 110 درصد به همراه 30 میلیون اضافه داده چون امانت است اسم تیم را نمی‌آورم فوتبال در ایران 98 درصدش دولتی است به برخی از تیم‌ها نگاه خوبی دارند که خوب است. من می‌گویم استقلال و پرسپولیس هم با همان نگاه نگاه کنید تا تبدیل به باشگاه شود. اگر استقلال و پرسپولیس را حمایت کنیم خیلی از مشکلات جامعه حل می‌شود چون این دو تیم یک فرصت هستند.

وی خاطرنشان کرد: کدام تیم را می‌توانید پیدا کنید با این خدمات 30 میلیون هوادار داشته باشد. مردم در سرما و گرما با کمترین توقعات می‌آیند پس باید بر روی این دو تیم نگاه داشته باشیم. 30 سال از انقلاب می‌گذرد هیچ دولتی از نگاه برنامه‌ریزی به این دو تیم خوب نگاه نکرده راحت می‌شود برای استقلال و پرسپولیس ردیف بودجه درست کنیم اگر مجلس ششم و هفتم قبلی‌ها و بعدی‌ها را خراب نکند و یا امسال این موضوع راحت همه چیز درست می‌شود. خودم هم نمی‌دانم با این شرایط فصل بعد در استقلال می‌مانم یا خیر اصلاً بگذارید ببینید اصلاً ما را می‌خواهند یا خیر. با مشکلاتی که در هیئت مدیره و مدیرعامل هست باید ببینم من را می‌خواهند یا خیر تا راجع به آن تصمیم بگیرم.

قلعه‌نویی در پایان در خصوص اظهارات نکونام که قطعاً فصل آینده از جمع آبی‌ها جدا می‌شود، گفت: من بعد از یک فصل سخت الآن این موضوع را می‌شنوم اجازه بدهید 48 ساعت ریکاوری کنم بعد حرف بزنم. جواد در حد توان خود برای استقلال زحمت کشید. اگر بخواهد برود حرف دیگر است ما بازیکنی را اگر باشد می‌خواهم که با قلبش برای استقلال کار کند. جواد در حد توان خود زحمت کشید و یک قهرمانی کسب کرد و در کارنامه‌اش کسب کرد. این بار دوم است که جواد قهرمانی را یک بار با پاس و اینبار با استقلال کسب کرد. به هر حال اگر من باشم من هیچکس را با زور نگه نمی‌دارم باید تیم را حفظ کرد ولی وقتی کسی می‌خواهد برود باید برود. انشالله موفق باشد.

منتظری با بازیکنان استقلال خداحافظی کرد

مدافع تیم فوتبال استقلال پس از دیدار مقابل الشباب با تمام بازیکنان این تیم خداحافظی کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پژمان منتظری پس از پایان بازی استقلال مقابل الشباب در مرحله یک هشتم لیگ نهایی قهرمانان آسیا با تمام بازیکنان آبی‌پوش روبوسی و از آنها خداحافظی کرد.

شنیده می‌شود این مدافع آبی‌پوش از یکی از تیم‌های قطری پیشنهاد دارد و فصل آینده برای آن تیم توپ خواهد زد.

چطور فتح‌الله‌زاده برای جذبم به خانه‌ام آمد، اما حالا چک‌هایش برگشت می‌خورد!

نکونام: جدایی‌ام از استقلال قطعی است/مدیران باشگاه تلفنم را جواب نمی‌هند

بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: اگر استقلالی‌ها پولم را بدهند، از این تیم جدا خواهم شد.خبرگزاری فارس: نکونام: جدایی‌ام از استقلال قطعی است/مدیران باشگاه تلفنم را جواب نمی‌هند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، جواد نکونام پس از صعود استقلال به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: فصل تمام شد و من فقط می‌توانم در مورد خودم صحبت کنم. این فصل برای من در استقلال بسیار خوب بود چراکه توانستم با این تیم قهرمان ایران شوم و به 8 تیم برتر آسیا برسم. همیشه آرزویم بود که بتوانم در استقلال بازی کنم و این فصل به آرزویم رسیدم.

وی ادامه داد: بهتر است مردم برخی چیزها را بدانند تا بعد شرمنده آنها نشوم. سال بسیار بدی بود چرا که فشار فنی و مالی زیادی روی تمام بازیکنان و مخصوصاً من بود.

هافبک تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: ابتدای فصل مرا روی سر به استقلال آوردند اما از هفته پنجم به بعد کسی جواب تلفن من را نداد. از اول فصل فقط به ما وعده دادند، اگر تا چند روز آینده جواب تلفن مرا ندهند مجبورم از این باشگاه شکایت کنم.

نکونام خاطرنشان کرد: من از قرارداد 2 میلیون یورویی و کاپیتانی باشگاه اوساسونا گذشتم و به خاطر مردم و استقلال به این تیم آمدم اما مسئولان کاری که فکر نمی‌کردم در این تیم با من کردند. من هنوز یک استقلالی هستم اما اتفاق‌هایی افتاد که خجالت می‌کشم آنها را به زبان بیاورم. بی‌انضباطی در استقلال موج می‌زند اما من نمی‌توانم فعلاً آنها را بیان کنم.

بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: از اینکه توانستیم قهرمان ایران شویم و به جمع 8 تیم برتر آسیا برسیم خوشحالم اما از این تیم جدا خواهم شد؛ چون چیزهایی در این باشگاه دیدم که فکرش را نمی‌کردم. تا الآن هم حرفی نزدم چون اگر حرف می‌زدم مثل خودشان کوچک می‌شدم.

وی ادامه داد: مگر می‌شود ابتدای فصل مدیرعامل به خانه ما بیاید و در حضور پدر و مادرم اصرار کند که من استقلالی‌ شوم اما بعد از آن هر چکی که به ما داد برگشت خورد. من بدم می‌آید که مسئولان جواب تلفنم را نمی‌دهند، بهتر است جواب بدهند و بگویند پول نداریم.

نکونام با بیان اینکه تاکنون تنها 45 درصد از قراردادم را دریافت کرده‌ام، خاطرنشان کرد: اگر ابتدای فصل به تیم‌های قطری و اماراتی می‌رفتم، می‌توانستم بیش از 10 میلیارد پول بگیرم. قراردادم با استقلال یک میلیارد و 750 میلیون تومان بود که تنها 45 درصد آن را دریافت کردم با این شرایط از استقلال جدا می‌شوم.

نکونام تصریح کرد: به من می‌گویند برو آدم کسی شو تا بتوانی به پولت برسی این کارها در ذات من نیست، همه می‌دانند منظورم از فلان آدم کیست، تا الآن به خاطر عشق خودم یعنی استقلال سکوت کردم اما اگر تا چند روز آینده تکلیفم مشخص نشود برای گرفتن حقم تصمیمات جدید خواهم گرفت.

وی در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است به پرسپولیس بروی، عنوان کرد: هنوز هیچ چیز معلوم نیست، اهل بازارگرمی نیستم و حرفم را راحت می‌زنم، اگر تکلیفم مشخص نشود حرف‌هایی می‌زنم تا مردم بدانند در استقلال چه خبر است. در این فصل بی‌احترامی‌های زیادی دیدم و اگر تا شنبه تکلیفم مشخص نشود تصمیمات جدیدی می‌گیرم.

نکونام افزود: به خاطر پول به استقلال نیامدم و اگر طلبم را هم بدهند باز هم از این تیم خواهم رفت، هنوز برای بازی در ایران یا خارج از کشور تصمیم خاصی نگرفتم.

وی همچنین در خصوص تیم ملی و شکست اخیرش مقابل عمان گفت: به هر حال این یک بازی دوستانه بود، فکر نمی‌کنم مشکلی با این شکست پیش بیاید، یادتان باشد ما تاکنون تیم ملی عمان را در خانه‌اش شکست نداده بودیم.

نکونام در پاسخ به این پرسش که اما تاکنون در خانه عمان شکست هم نخورده بودیم نیز گفت: فوتبال همین است. ما در مقدماتی جام جهانی بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشتیم و هر بازی شرایط خاص خودش را دارد، مطمئن باشید بازی با قطر که شاکله اصلی تیم ملی کشورمان برابر این تیم قرار می‌گیرد دست پر از زمین بیرون خواهیم آمد.

وسط یک لیدر با مسئولان باشگاه حرف زدم

عمران‌زاده‌: با اولین پیشنهاد از استقلال می‌روم؛ اما به پرسپولیس نمی‌روم

مدافع تیم استقلال گفت: اولین تیمی که به من پیشنهاد بدهد از استقلال خواهم رفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، حنیف عمران‌زاده پس از صعود استقلال به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد:‌ با بدبختی امسال توانستیم در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر بازی کنیم، در چهار پنج سال اخیر استقلال را اینگونه ندیده بودم.

وی افزود: ما در جام حذفی قهرمان شدیم و 8 میلیون پاداش گرفتیم اما هم‌اکنون با قهرمانی در لیگ برتر 6 میلیون پاداش گرفتیم. درورد به بازیکنان و کادر فنی استقلال که غیرتمندانه بازی کردند. اگر قهرمان نمی‌شدیم ما نمی‌توانستیم جز 5 تیم اول هم باشیم.

عمران‌زاده تصریح کرد: به جان مادرم من 10 درصد بیشتر نگرفته‌ام، کیانوش رحمتی از سال گذشته طلب داشت و به او پرداخت نکردند. شاید 4 نفر نزدیک 70 درصد گرفته باشند اما سایر بازیکنان پولی دریافت نکرده‌اند.

مدافع استقلال در مورد اینکه آیا در این تیم خواهد ماند، عنوان کرد: به نظر شما آیا هواداران راضی هستند من در این تیم بمانم؟ یک سال برای این تیم رایگان بازی کرده‌ام. من از این می‌سوزم که چک اسپانسر پاس نشده‌ است، اسپانسر پول خود را که روی پیراهن تبلیغ کرده گرفته اما حالا نمی‌توانند 170 تا 180 میلیون را پاس کند.

وی افزود: قرار بود که این اسپانسر وامی را بگیرد اما جواب تلفن من را هم نمی‌دادند من توسط یک لیدر توانستم ارتباط برقرار کنم و با باشگاه صحبت کنم.

عمران‌زاده گفت: من اگر در لیگ دسته اول بازی می‌کردم می‌توانستم پول بهتری بگیرم. خدا را شاهد می گیرم که من پولی را بیش از آنچه گفتم، نگرفته‌ام؛ اولین تیمی هم که به من پیشنهاد بدهد، خواهم رفت.

وی در مورد اینکه آیا با پرسپولیس می‌رود، گفت: خیر من به پرسپولیس نمی‌روم./فارس