ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کفشگری: معرفت داشته باشید منم ببرید!


هافبک پرسپولیس از درگذشت ناگهانی مهرداد اولادی ابراز تاسف کرد.

کاپ: مهرداد کفشگری در اینستاگرام خود پیامی بابت درگذشت اولادی نوشت.

کفشگری: :کاش من می رفتم


ویدیو مرتبط :
معرفت و بصیرت مردم را بالا ببرید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

درباره معاون اول احمدی نژاد با معرفت باشید!


محمد مهاجری در خبرآنلاین نوشت: پرونده معاون اول آقای احمدی نژاد سرانجام با محکومیت حبس 5ساله و جریمه نقدی بسته شد.این پرونده،فرایند قضایی اش را طی کرده و آقای محمدرضا رحیمی باید محکومیتش را طی کند.

محمد مهاجری در خبرآنلاین نوشت: پرونده معاون اول آقای احمدی نژاد سرانجام با محکومیت حبس 5ساله و جریمه نقدی بسته شد.این پرونده،فرایند قضایی اش را طی کرده و آقای محمدرضا رحیمی باید محکومیتش را طی کند.

تا اینجا حرفی نیست. حرف از اینجا شروع می شود که عده ای دامن جناح شان را از او مبرا می دانند و در رویکردی فرافکنانه به جناح رقیب و یا آقای هاشمی رفسنجانی منتسب می کنند.

رحیمی در دوره های دوم،سوم و بخشی از دوره چهارم،نماینده مردم قروه در مجلس بوده است. پیش از آن نیز در سمتهای سیاسی از جمله فرمانداری در برخی شهرهای استان کردستان حضور داشته است. دست بر قضا وی در دوره های نمایندگی مجلس، نامزد جریان اصولگرا (که در آن زمان جناح راست نامیده می شد)بوده است. در سمتهای اجرایی نیز در دولتهایی که وزیر کشور، منتسب به جریان راست بوده، مسئولیت داشته است.

در سال1372در حالی که یک سال و اندی از دوره مجلس چهارم می گذشت، از سوی علیمحمد بشارتی وزیر کشور،نامزد استانداری کردستان شد. طبق آیین نامه مجلس،نمایندگان باید با استعفای او موافقت می کردند تا بتواند استاندار شود. در جلسه بررسی استعفای او،آیت الله موحدی کرمانی سخن گفت. طبق صورتجلسه مجلس[اینجا] ایشان،آقای رحیمی را به شدت،مورد علاقه خود می خواند و فردی دلسوز ،خدوم ، مهربان ، آشنا به کار معرفی می کند و تاکید می ورزد سران سه قوه بر این امر (استاندار شدن او)اتفاق نظر دارند. آیت الله موحدی به تمجید قبلی بسنده نکرد و در ادامه گفت:ایشان حقیقتا وجودی با ارزش ، مفید ، فعال و مخصوصا در هیأت رئیسه از اعضای پرکار و تلاش بودند.

این را هم اضافه کنم که در همان روزگاران، برخی  دوستان اصولگرا، نگاه شان به دولت آقای هاشمی و شخص او، بسیار مثبت بود و شعار"مخالف هاشمی،دشمن پیغمبر است"هنوز رنگ داشت.

رحیمی در انتخابات دوم خرداد 76 کاملا در جریان اصولگرا قرار داشت و به همین دلیل نیز بعد از انتخابات، سمت خود را از دست داد .

ظاهرا رحیمی بعدها به دانشگاه آزاد رفته و به دکتر جاسبی نزدیک شده است. همان جاسبی در سال 80 از موضع اصولگرایی ، رقیب خاتمی شد و البته از انتخابات ریاست جمهوری طرفی نبست.گروهی از همراهان دکتر جاسبی در آن روزگاران تشکلی داشتند به نام "چکاد آزاداندیشان" که آقای کامران دانشجو،وزیر علوم دولت دهم از عناصر رده اول آن بود. این سابقه را از آن جهت می گویم که روشن شود دکتر جاسبی نیز در زمره اصولگرایان بود.

مجلس اصولگرای هفتم به ریاست دکتر حداد عادل، آقای رحیمی را به ریاست دیوان محاسبات برگزید و بعد از آن هم در دولت دوم احمدی نژاد، معاون اول شد.

اینکه جمعی از اصولگرایان  احمدی نژاد را اصولگرا نمی دانند، صرفا بر می گردد به یکی دوسال آخر دولت دهم. وگرنه از سال 84 تا سال 90 کسی در اصولگرا بودن او تردید ندارد. بنابر این حداکثر می توان گفت رحیمی هم فقط دوسال اصولگرا نبوده و بدین ترتیب از سال 58تا سال90 یعنی به مدت 32 سال اصولگرا بوده است.

این نامردی است که وقتی کسی از جناح مان به هر دلیل دچار مشکل می شود،بگوییم از روز اول هم با ما نبوده یا نفوذی بوده یا سهمیه فلانی بوده و ...!

اگر دین نداریم و آزادگی بلد نیستیم، یک جو معرفت داشته باشیم.