ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کفاشیان: AFC برای ورود بانوان به ورزشگاه‌ها شرطی نگذاشته/ بازی با آمریکا هنوز لغو نشده است



اخبار ,  اخبار ورزشی,حضور بانوان در استادیوم‌ها

اخبار ورزشی - کفاشیان:

AFC برای ورود بانوان به ورزشگاه‌ها شرطی نگذاشته/ بازی با آمریکا هنوز لغو نشده است

رییس فدراسیون فوتبال می‌گوید افراد زیادی به او قول داده‌اند تا در انتخاب میزبانی جام ملت‌های آسیا در سال 2019 از ایران حمایت کنند. او همچنین می‌گوید AFC هم به هیچ وجه ضرورت امکان حضور بانوان در استادیوم‌ها را به عنوان یکی از پیش‌شرطهای میزبانی ایران مطرح نکرده است.

علی کفاشیان درباره شرایط نامزدی ایران برای میزبانی جام ملت‌های آسیا و اینکه کنفدراسیون فوتبال آسیا گفته باید برای کسب میزبانی، خانم‌ها اجازه ورود به استادیوم‌ها را پیدا کنند، اظهار کرد: AFC در هر صورت از ما به عنوان یکی از کشورهایی که همه مدارکش کامل بوده، یاد کرده و این نشان می‌دهد که ما هیچ مشکلی نداریم و وارد مرحله بعدی شده‌ایم.

 

خوشحالیم که با وجود زحمت‌ها و سختی‌ها توانستیم مدارک‌مان را کامل تحویل دهیم. من حتی شنیده‌ام که برخی از کشورها هنوز مدارک‌شان کامل نیست و این در حالی است که ما به مرحله بعد راه پیدا کرده‌ایم و مرحله بعد نیز بازدید AFC است و ما در این خصوص با تعداد زیادی از فدراسیونهای عضو هم صحبت کرده‌ایم و نظرات‌شان را هم گرفتیم و قول حمایت از ما را داده‌اند.

 

من امیدوار هستم که گرفتن این میزبانی را به صورت جدی دنبال کنیم. این در حالی است که برخی از کشورها که کاندیدای میزبانی هستند، از طرف دولت‌هایشان خیلی حمایت می‌شوند و من امیدوار هستم که به موقع ما نیز این حمایت را داشته باشیم و بتوانیم میزبانی را کسب کنیم.

 

وی دوباره تاکید کرد: موضوع حضور بانوان در ورزشگاه صحت ندارد و AFC چیزی از ما نخواسته و تمام مدارک ما کامل است.

 

رییس فدراسیون فوتبال درباره بحث پاداش تیم فوتبال ساحلی ایران گفت: ان‌شاءالله بعد از بازگشت به ایران در این خصوص تصمیم‌گیری خواهیم کرد. اعطای پاداش قطعی است اما درباره چگونگی و میزان آن پس از بازگشت به ایران همه جوانب را بررسی کرده و در این‌باره تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

 

وی درباره صحبت‌های نبی که گفته بازی تیم ملی با آمریکا مقدور نیست، گفت: این طور نیست. بازی با آمریکا را هنوز کنار نگذاشته‌ایم. اتفاقا آمریکا کشوری است که نزدیک آمریکای جنوبی و برزیل است و ما در برنامه‌هایمان بازی تدارکاتی با آمریکا را در نظر گرفته‌ایم و بعد از قرعه‌کشی احتمالا آنجا تورنمنتی خواهد بود که ما امیدواریم در آنجا بازی تدارکاتی داشته باشیم.

 

وی درباره بازی با اسپانیا و پرتغال گفت: احتمال این وجود دارد که در اسپانیا و پرتغال بازی تدارکاتی انجام دهیم ولی اینکه با تیم ملی این دو کشور بازی کنیم، مشخص نیست. به هر حال اسپانیا و پرتغال جزو کاندیداهایی هستند که ما در آنجا بازی تدارکاتی برگزار می‌کنیم و ما دنبال کشورهای خوبی هستیم که بازی تدارکاتی با آن‌ها برگزار کنیم و هنوز درخصوص بازی با تیم ملی پرتغال و اسپانیا بحثی نشده و به صورت جدی دنبال آن نیستیم.

 

وی درباره بازی‌های تدارکاتی تیم ملی تا پایان سال 92 و برنامه‌ریزی در این خصوص گفت: ان‌شاءالله بعد از قرعه‌کشی بلافاصله سراغ برنامه‌ریزی برای بازی تدارکاتی می‌رویم. تیم‌های مختلفی هستند که برای بازی تدارکاتی پیشنهاداتی داده‌اند اما در نهایت تصمیم‌گیری در این‌باره به بعد از قرعه‌کشی موکول شده است.

 

کفاشیان درباره اینکه با توجه به سیدبندی‌ احتمالی جام جهانی می‌توان از هم‌اکنون نیز برای بازی‌های تدارکاتی برنامه‌ریزی کرد گفت: به هر حال کادر فنی باید در این خصوص به ما اعلام نظر بکند. به عنوان مثال 5 کشور را معرفی کند و بگوید که ما با این کشورها بازی تدارکاتی می‌خواهیم و ما هم تلاش کنیم تا یکی دو تا از آن‌ها بشود. فعلا هیچ چیزی در این باره قطعی نشده است. برای بازی‌های تدارکاتی هم تیم‌های اروپایی مد نظر ما هستند هم تیم‌های آفریقایی و هنوز هیچ چیزی در این خصوص قطعی نشده است.

 

وی درباره جلسه مشترک با کی‌روش و تاج و توافقات انجام گرفته نیز گفت: ما در جلسه‌ای که با آقای تاج داشتیم، ایشان در سازمان لیگ کمال همکاری را با ما دارند تا بتوانیم بازی‌های تدارکاتی را برای تیم ملی بگذاریم و ان‌شاءالله سعی می‌کنیم که تا پیش از عید حتما دو بازی را داشته باشیم.

 

رییس فدراسیون فوتبال درباره صحبت‌های کی‌روش که گفته بعد از 20 فروردین تمام بازیکنان‌ ملی‌پوش را می‌خواهد در اختیار داشته باشد و با توجه به اینکه در اردیبهشت‌ استقلال و سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا بازی خواهند داشت، آیا شما با مسئولان این دو تیم صحبت کرده‌اید که بازیکنان خود را در اختیار تیم ملی قرار دهند، گفت: من یک صحبت‌های اولیه را با باشگاه استقلال در این باره داشته‌ام چون استقلال بازیکنان ملی‌پوش زیادی را در اختیار دارد.

 

صحبت‌های اولیه انجام شده است و باز در این باره با این دو باشگاه مذاکره خواهیم کرد و از آن‌ها خواهیم خواست تا بازیکنان خود را در اختیار ما قرار دهند چون بالاخره ما هر سال لیگ قهرمانان آسیا را داریم اما هر سال تیم ملی ما به جام جهانی نمی‌رود و ما می‌خواهیم اولویت را به تیم ملی بدهیم.

 

قطعا اگر این کمک را به ما بکنند، تیم ملی ما می‌تواند نتیجه خیلی بهتری بگیرد و این می‌تواند در رنکینگ باشگاه‌ها نیز تاثیر بگذارد. درباره این موضوع من به صورت جدی با باشگاه‌ها وارد مذاکره می‌شوم. طبق صحبت‌هایی که به صورت شفاهی انجام شده، آن‌ها قول کمک داده‌اند.

 

کفاشیان درباره مذاکره با AFC درباره تعویق بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا به بعد از جام جهانی گفت: در این باره AFC موافقت نکرده است که بازی‌ها را به بعد از جام جهانی موکول کند. تقویم بازی‌ها تایید شده و به تصویب هیات رییسه هم رسیده بنابراین بازی‌ها سر وقت آن برگزار می‌شود.

 

وی درباره انتخاب سرمربی تیم امید گفت: تیم امید باید کم‌کم بازی‌های جدی خود را شروع کند. تیم امید ما برای سال آینده در بازی‌های گوانگجو شرکت خواهد کرد و ما باید با انتخاب مربی آماده‌سازی تیم را شروع کنیم. ترجیح ما این است که یک مربی خارجی خوب بیاروریم اما محدودیت بودجه داریم و هزینه گران مربی خارجی را نمی‌توانیم تامین کنیم و شاید مربی داخلی برای تیم انتخاب کنیم. ان‌شاءالله در جلسه هفته آینده در این خصوص تصمیم‌گیری می‌کنیم.

 

کفاشیان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه ظاهرا کمیته ملی المپیک موافق انتخاب سرمربی خارجی برای تیم ملی امید است، گفت: اگر بودجه‌شان برسد که خیلی هم خوب است. فدراسیون در این باره تصمیم‌گیری می‌کند اما اگر آن‌ها نیز این بودجه را در اختیار ما بگذارند می‌توانیم تسهیلات بیشتری در اختیار تیم قرار دهیم.

 

موضوع فقط آوردن مربی خارجی نیست. اگر ما مربی خارجی بیاوریم باید کارهای تدارکاتی زیادی نیز در کنار آن انجام دهیم. اگر کمیته ملی المپیک مربی خارجی را تامین کند، ما هم تدارکات داخلی را تامین می‌کنیم.

 

وی درباره اینکه آیا گزینه‌های داخلی شما برای سرمربی‌گری تیم امید مربیانی چون علی دوستی‌مهر،‌ علیرضا منصوریان یا اکبر محمدی هستند، گفت: دوستی‌مهر که مربی جوانان ما است. منصوریان هم مربی تیم زیر 22 سال ما است اما ما از وجود آقای محمدی با توجه به شناختی که از ایشان داریم، حتما استفاده خواهیم کرد. اما این‌ها گزینه‌های من نیستند.

اخبار ورزشی - ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
صحبت های کفاشیان درباره لغو بازی با ایتالیا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تعیین جنسیت هنگام خرید بلیت الکترونیکی بازی های لیگ / ورود بانوان به ورزشگاه آزادی آزاد شد؟!



اخبارجدید,خبرهای جدید,اخبار جدید

فرم های ثبت نام خرید بلیت بازی پرسپولیس و راه آهن و سایر بازی ها به گونه ای تنظیم شده که گویی حضور بانوان در استادیوم آزادی برای این بازی آزاده شده است؟!

سازمان لیگ فدراسیون فوتبال در سامانه فروش بلیت الکترونیکی فرم ثبت نامی را تنظیم کرده است که در آن می بایست تعیین جنسیت شوید! در گزارشی که روی بخش ورزشی سایت جماران "جی پلاس" نوشته شده آمده است:حال این ابهام در ذهن برخی علاقمندان پرسشگر به وجود آمده که مگر بانوان می توانند به ورزشگاه آزادی بیایند؟! این سامانه مختص به فروش مسابقات فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی است که در حال حاضر بانوان در استادیوم ها ممنوع است!

پیش از ثبت اطلاعات (از جمله تعیین جنسیت) به متقاضایان تاکید می شود دقت کنند چرا که دیگر قابل ویرایش نخواهد بود و کارت ها بنابر اطلاعات دریافتی صادر خواهد شد.

به طور مشخص این یک خطا از سوی تنظیم سامانه فروش بلیت الکترونیکی است چرا که سامانه تنها امکان دسترسی به خرید بلیت مسابقات لیگ برتر را به کاربران می دهد.

دیدار هفته پایانی پرسپولیس در لیگ برتر برابر راه آهن (۲۴ اردیبهشت) با توجه به احتمال قهرمانی قرمزهای پایتخت، از الان بیشترین متقاضی را جهت خرید اینترنتی دارد و گفته می شود تاکنون بیش از ۴۰ هزار بلیت فروخته شده است.

 

اخبار ورزشی - جماران