ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کریمی زیر فشار کلاس مربیگری کروش


علی کریمی می گوید فشار کلاس های درس کروش سخت است. او باید این دوره سخت را با موفقیت پشت سر بگذارد تا بتواند یک مربی خوب برای فوتبال ایران باشد.

خبر آنلاین: علی کریمی خسته است. خسته از درس های سخت مربیگری در کلاس کروش. او البته هنوز در اول راه است و به رغم این سختی می خواهد ادامه دهد تا یکی از بهترین شاگردان کلاس مربیگری کارلوس باشد. نزدیکانش می گویند او گفته است: «بازیكن بودیم تمرین و بازی می‌كردیم و به اتاق‌مان می‌رفتیم ولی در مربیگری تازه بعد از تمرین كارمان شروع می‌شود.»

كارلوس كروش مربی فوق‌‌العاده سختگیری است. او می‌گوید: «ما در تیم‌های بزرگ هیچ‌گاه اینقدر ریز بازیكنان حریف را آنالیز نمی‌كردیم ولی به دلیل شرایطی كه تیم‌ملی دارد، مجبور هستیم این كار را انجام دهیم.» كادرفنی تیم‌ملی در اردوها چندین و چند برابر ملی‌پوش‌ها كار می‌كنند. این جلسات فنی گاهی تا بامداد روز بعد ادامه پیدا می‌كند. برای كریمی كه در دوران بازیگری حتی​المقدور تلاش می‌كرد به خود سختی ندهد، كار با این كادرفنی بسیار سخت بوده است.

او در شروع كار سختی را تجربه كرده و می‌گوید تا همین حالا چیزهای زیادی یاد گرفته است. كریمی در یكی از این شب‌ها وقتی پس از ساعت‌ها فیلم دیدن دوباره فهمید كه باید فیلم ببینند، گفت: «وای چقدر فیلم می‌بینیم!» كروش آنالیز دقیق و سختگیرانه‌ای را روی كره‌جنوبی آغاز كرده است. از اولین روز اردوی تیم‌ملی، این آنالیزها آغاز شده و كادرفنی وقت سر خاراندن ندارد. كروش حساسیت فوق‌‌العاده بالایی رو نام كره و بازی با این تیم دارد.


ویدیو مرتبط :
کلاس زبان تخصصی ورزش پرثوآ دوره مربیگری کلاس C

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فرهاد مجیدی به لندن رفت/ شماره ۷ در کلاس مربیگری لیدز



فرهاد مجیدی به لندن رفت/ شماره ۷ در کلاس مربیگری لیدز

 فرهاد مجیدی یک روز پس از ملاقات با امیر قلعه نویی راهی لندن شد.

 



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

به گزارش خبرآنلاین ؛ فرهاد مجیدی بعد از دیدار با قلعه نویی و تسلیت گفتن درگذشت مادرش ، تهران را به مقصد لندن ترک کرد. سایت گل که دیروز از احتمال بازگشت مجیدی به استقلال بعد از ملاقات با قلعه نویی خبر داده بود ، نوشت مجیدی به لندن رفته است. 

مجیدی از 4 ماه قبل برای حضور در دوره پیشرفته مربیگری در لیدز ثبت نام کرده بود و حالا بعد از وداع با فوتبال راهی این دوره نسبتا طولانی شده تا در بازگشت به ایران بتواند مربیگری را شروع کند. 

مجیدی سفرش را بعد از اتفاقات اخیری که در زندگی قلعه نویی افتاد ، پیش انداخت و نماند تا به برنامه 90 برود. او پیش از این قصد داشت در هفته پیش رو به برنامه عادل فردوسی پور برود اما بعد از آشتی کنان با قلعه نویی ، تصمیم گرفت تا برود و دورانی جدید را تجربه کند. او در صورت طی مدارج مربیگری ، یکی از کاندیداهای اصلی نیمکت اصلی استقلال در دو سال آینده می شود./خبرآنلاین