ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کریمی: حقیقی لیاقت پیراهن شماره 8 را دارد


علی کریمی گفت: رضا حقیقی به جای فکر کردن به پوشیدن پیراهن شماره 8 با قدرت خود را برای حضور در بزرگ‌ترین رویداد جهان آماده کند.

ورزش سه: علی کریمی گفت: رضا حقیقی به جای فکر کردن به پوشیدن پیراهن شماره 8 با قدرت خود را برای حضور در بزرگ‌ترین رویداد جهان آماده کند.

علی کریمی در خصوص پوشیدن شماره 8 تیم ملی توسط رضا حقیقی اظهار داشت: بالاخره در هر تیم هر آمدنی رفتنی دارد. رضا حقیقی هم با خیال راحت شماره 8 تیم ملی را بپوشد چون لیاقتش را دارد. ما نباید به این چیزها فکر کنیم و حقیقی باید با تمرکز کامل در بزرگ‌ترین رویداد فوتبالی دنیا حضور پیدا کند.

وی افزود: بیان شدن چنین مباحثی در مورد پوشیدن پیراهنی با یک شماره خاص حرف جدیدی است که برخی آن را مطرح می‌کنند. شماره 8 مدتی بر تن من بود و حالا کسی دیگر می‌خواهد آن را بپوشد. این روزها مُد شده که اجازه بگیرند،‌اما به نظر من نیازی به اجازه نیست. مگر مارادونا با شماره 10 آرژانتین که همه کار برای این تیم کرد پیراهنش را به ویترین بردند، پس حقیقی با خیال راحت کار خود را انجام دهد و اصلاً به این موارد فکر نکند. من برای او و تمام بازیکنان تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم.


ویدیو مرتبط :
لحظه ی دادن پیراهن شماره 7 از رائول به کریس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

چرا علی کریمی پیراهن شماره هشت خود را برای مازیار فلاحی فرستاد؟



علی کریمی,مازیار فلاحی

علی کریمی مهمان ویژه کنسرت مازیار فلاحی به دلیل مشغله کاری نتواست در کنسرت حضور پیدا کند و به همین منظور از مازیار عذرخواهی کرد و به جایش پیراهن خود را برای مازیار فرستاد و مازیار هم که پرسپولیسی است، پیراهن او را به دست گرفت و به حضار نشان داد.

 

شبکه ایران/نازنین شادپی: امیر توسلی آهنگساز جوان و خوش ذوق عرصه موسیقی که موسیقی متن سریال «مختارنامه» از جمله تجربیات ارزنده اش در حیطه موسیقی فیلم است در تازه ترین تجربه کاری خود مدتی است آهنگسازی فصل سوم از مجموعه «قلب یخی» را آغاز کرده است. توسلی در گپی کوتاه با شبکه ایران از جذابیتهای داستانی فصل سوم این مجموعه و نقش متفاوت مازیار فلاحی در آن سخن گفته است. ضمن اینکه آهنگهای آلبوم بعدی فلاحی هم با همکاری توسلی ساخته خواهد شد. بخشهایی از گفته های توسلی را در ادامه می خوانید:

 

ده روز دیگر اولین قسمت از فصل سوم«قلب یخی» به بازار می آید

 

حدود بیست روز دیگر فیلمبرداری فصل سوم «قلب یخی» به اتمام می رسد و تدوین به موازات فیلمبرداری انجام می گیرد و به احتمال زیاد تا ده روز دیگر اولین قسمت از این مجموعه وارد بازار می شود. فصل سوم این سریال، قصه خیلی جذابی دارد و با سری پیشین آن کاملا متفاوت است. از جمله سورپرایزهای این فصل آن است که مازیار فلاحی در آن در نقش یک خواننده ایفای نقش می کند.

 

هدیه تهرانی، مهران مدیری و رضا عطاران مهمان ویژه کنسرت نبودند

 

در بخشی از فصل جدید «قلب یخی» سکانسهایی از یک کنسرت را داریم؛ به دلیل اینکه حال و هوای کنسرت زنده باشد، آن سکانسها در کنسرت اخیر مازیار فلاحی فیلمبرداری شد و در واقع آن عکسهایی که از تهرانی، مدیری و عطاران به بهانه حضورشان در این کنسرت در رسانه ها منتشر شده بود، بخشی از سکانسهای کنسرت «قلب یخی» می باشد. یعنی برخلاف تصور رسانه ها این سه نفر مهمان ویژه کنسرت مازیار فلاحی نبوده اند بلکه تنها برای فیلمبرداری «قلب یخی» در سالن همایشهای برج میلاد حضور یافته بودند. اگر به جایگاهی که این سه نفر در آن نشسته اند هم دقت کنید متوجه میزانسن دقیق این سکانس می شوید.

 

علی کریمی به جای شرکت در کنسرت پیراهنش را برای مازیار فلاحی فرستاد

درباره رنگ لباس مازیار فلاحی در این کنسرت هم باید بگویم ایشان همیشه لباس مشکی یا سفید می پوشند و در اینجا استثنائا قرمز به تن کرده اند. دلیل انتخاب این رنگ هم آن بود که علی کریمی مهمان ویژه کنسرت مازیار به دلیل مشغله کاری نتواست در کنسرت حضور پیدا کنند و به همین منظور از مازیار عذرخواهی کرد و به جایش پیراهن خود را برای مازیار فرستاد و مازیار هم که پرسپولیسی است، پیراهن او را به دست گرفت و به حضار نشان داد.

 

آلبوم بعدی مازیار را می سازم

 

به جز کارهای مربوط به ساخت موسیقی «قلب یخی» همکاری با مازیار فلاحی را نیز در دستور کار قرار داده ام و انشاا.. آهنگهای آلبوم بعدی ایشان با همکاری من و خودش ساخته و تنظیم خواهد شد./شبکه ایران