ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کربکندی: جریمه بازیکنان با ارقام درشت دروغ و بازی با افکار عمومی است



 

 

کربکندی: جریمه بازیکنان با ارقام درشت دروغ و بازی با افکار عمومی است

 

مربی سابق لیگ برتری گفت: «وقتی بردن و پیروزی در یک مسابقه بر هر چیز دیگری ارجحیت داده شود، کار به جایی می رسد که مسائل اخلاقی از بین می روند.»

به گزارش جام نیوز به نقل از فردا، رسول کربکندی در خصوص عملکرد برخی باشگاه های لیگ برتری در جهت خلاف امور فرهنگی ورزش خاطر نشان کرد: «نتیجه گرایی در فوتبال ایران رفته رفته به یک معضل جدی تبدیل می شود و افراد برای رسیدن به نتیجه لازم از هر توجیهی برای سرپوش گذاشتن بر خطاهای خود استفاده می کنند.»

وی در ادامه افزود: «علیرغم همه شعارهایی که در فوتبال ایران مطرح می شود و در مملکت ما رایج است، نهایتا این پیروزی هاست که بر مسائل اخلاقی غلبه کرده و موجب می شود ما برای کارهای خود استدلال بیاوریم.»

دروازه بان با اخلاق سال های دور فوتبال ایران از برخی مدیران و مربیان نتیجه گرا نیز انتقاد کرد و گفت: «خودمان به دست خودمان اصول اخلاقی را زیر پا می گذاریم و این اتفاقات سبب می شود بی اخلاقی در ورزش افزایش یابد.»

کربکندی به پدیده بازیکن سالاری نیز اشاره کرد و افزود: «زیر پا گذاشتن اخلاق و تفکر غلط و منفی باعث شده تا بازیکنان هر کاری که دلشان می خواهد انجام داده و از عاقبت کار هراسی نداشته باشند. در این بین من فکر نمی کنم که جرایمی هم که غالبا برای بازیکنان در نظر گرفته می شود درست باشد چراکه فقط ارقام درشت را برای جریمه مطرح می کنند تا افکار عمومی را تغییر دهند.»

کارشناس فوتبال کشورمان همچنین اشاره کرد: «زمینه های بازیکن سالاری به سرعت در حال پیش رفتن است و باشگاه ها آن را به بدترین جایگاه رسانده اند. وقتی بازیکن سالاری ایجاد شود جایگاه مربی و مدیر متزلزل شده و بازیکن هر کاری که دلش بخواهد انجام می دهد.»

وی در ادامه تصریح کرد: «در کل ریشه بداخلاقی های به وجود آمده در فوتبال ایران به بازیکن سالاری مربیان و مدیران و عدم قانون مندی آنها بازمی گردد. عدم رعایت قانون در برخورد با بی اخلاقی ها باعث شده روز به روز مجرمین گستاخ تر شوند.»

کربکندی متولیان ورزش و فدراسیون فوتبال را مسئول برخورد با چنین اقداماتی دانست و افزود: «همه اهالی ورزش و فوتبال از وزارت ورزش و فدراسین فوتبال گرفته تا باشگاه ها و مربیان در این قضیه نقش دارند. از سوی دیگر متولیان ورزش باید با انجام کارهای فرهنگی با این گونه امور برخورد کنند.»

مربی سابق تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان از عدم ثبات مدیران و مربیان تیم های ایرانی اشاره کرد و گفت: «وقتی یک مربی می داند با یک باخت عوض می شود و هنگامی که یک مدیر در صورت عدم نتیجه گیری از جایگاهش برداشته می شود چه انتظاری می توان داشت. در چنین مواقعی مربی به دنبال کارهایی برای بقا می گردد و چشم خود را بر مسائل غیر اخلاقی می بندد.»

کربکندی در بخش پایانی اظهارات خود به انتقاد از فدراسیون فوتبال پرداخت و گفت: «فدراسیون فوتبال هم در برخوردها یکسان عمل نکرده و تبعیض می گذارد. مسئولین یاد گرفته اند که ضعیف کشی کنند و در نحوه جریمه یا محرومیت بازیکنان ملی پوش با یکی بازیکن عادی تفاوت های بسیاری دیده می شود.»


ویدیو مرتبط :
نظر افکار عمومی در مورد انتقاد با شناسنامه !!!!!!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دومین بیانیه علی کریمی علیه رویانیان/ آخر چقدر دروغ،چقدر بازی کردن با افکار مردم؟



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

کریمی دومین پیام را هم علیه رویانیان صادر کرد

امیدوارم دیگر به پر و پای من نپیچد!/هواداران از این همه وعده خسته شده اند

علی کریمی دومین پیام خود را علیه مدیرعامل پرسپولیس صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، علی کریمی که به نظر می رسد از اظهارات محمد رویانیان علیه خود ناراحت است دومین پیام خود را در کد هواداری خود صادر کرد که به شرح زیر است:

« آخر چقدر دروغ،چقدر بازی کردن با افکار مردم؟ خدا ناصر حجازی را بیامرزد که خوب حرفی می زد. بعضی از مدیران فقط بلدند از روی کتاب خوب حرف بزنند و چیزی از خود برای نشان دادن ندارند. حرف های زیادی برای گفتن هست اما هواداران ما خسته شده اند از این همه حرف و وعده و وعید. قضاوت با خود شما.

امیدوارم دیگر به پر و پای من نپیچد!»

علی کریمی

فارس