ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کرانچار برای مذاکره با سپاهان به ایران آمد



 

 

کرانچار برای مذاکره با سپاهان به ایران آمد

 

زلاتکو کرانچار امروز وارد ایران شد.

زلاتکو کرانچار سرمربی کروات و 54 ساله‌ای که سابقه هدایت پرسپولیس را هم در کارنامه دارد امروز (پنجشنبه) برای مذاکره با مسوولان باشگاه سپاهان وارد ایران شده است.

کرانچار در سال 88 (2009)، تا پایان نیم فصل سرمربی سرخپوشان تهران بود اما حبیب کاشانی سرپرست وقت پرسپولیس علی دایی را جایگزین او کرد.

کرانچار پس از آن برای یک سال هدایت تیم ملی کرواسی را بر عهده داشت و نتایج خوبی هم با این تیم کسب کرد.


ویدیو مرتبط :
‫اختصاصی صحبت های کرانچار قبل از اولین تمرین با سپاهان‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کرانچار: برای جایگزینی کی‌روش هیچ مذاکره‌ای با من نشده / در جریان پیشنهاد فدراسیون ایران نیستم



اخبار ورزشی,خبرهای ورزشی,کرانچار

مرد اول رسانه‌ای کرواسی از فوتبال ایران چه می‌خواهد؟
کرانچار: برای جایگزینی کی‌روش هیچ مذاکره‌ای با من نشده / در جریان پیشنهاد فدراسیون ایران نیستم

سرمربی سابق الاهلی قطر گفت: برای سرمربیگری تیم ملی ایران هیچ پیشنهاد یا مذاکره‌ای از سوی فدراسیون ایران با بنده نشده است.

به گزارش فارس، شب گذشته سایت معتبر فوتبال کرواسی در افشاگری جالبی از مذاکرات فدراسیون فوتبال ایران با سرمربی سابق تیم ملی کرواسی و باشگاه‌های پرسپولیس و سپاهان و الاهلی قطر پرده برداشت و نوشت: زلاتکو پس از برکناری از الاهلی قطر با پیشنهاد جالب توجهی از سوی ایرانی‌ها برای جانشینی کارلوس کی‌روش مواجه شده است. با این حال این مربی کروات که سال‌های زیادی در فوتبال باشگاهی ایران فعالیت کرده است این پیشنهاد را قبول نکرده تا مذاکرات طرفین به بن بست بخورد.

**کرانچار تکذیب کرد
بر همین اساس زلاتکو کرانچار، سرمربی سابق تیم فوتبال الاهلی قطر که به تازگی با این تیم قطع همکاری کرده است در گفت و گویی با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص شایعه مذاکره فدراسیون فوتبال ایران با وی برای جایگزینی کارلوس کی‌روش گفت: برای سرمربیگری تیم ملی ایران هیچ پیشنهاد یا مذاکره‌ای از سوی فدراسیون ایران با بنده نشده است.

وی افزود: در جریان این پیشنهادی که از سوی سایت‌های کرواسی آن را منتشر کرده‌اند نیستم و واقعاً نمی‌دانم از چه چیزی صحبت می‌کنید.

 

اخبار ورزشی,خبرهای ورزشی,کرانچار

**مرد اول رسانه‌ای کرواسی از فوتبال ایران چه می‌خواهد؟
با پیگیری‌های فارس در خصوص انتشار این خبر مشخص شد که این خبر ابتدا در روزنامه یوتارنی زیست کرواسی منتشر شده و سپس در سایت‌های کرواسی بازتاب پیدا کرده است.

نکته قابل توجه اینکه این روزنامه با سردبیری فردی به نام تومیسلاو ژیداک، مرد اول رسانه‌ای کرواسی که خبرنگاری مجرب و پرسابقه در این عرصه به شمار می‌رود اداره می‌شود و به طور کلی مشخص نیست که خبر مذاکره فدراسیون فوتبال ایران با کرانچار بر چه اساسی منتشر شده است؟!

همین روزنامه شب گذشته مصاحبه عجیب دیگری را از استیماچ سرمربی سپاهان منتشر کرده و از قول او نوشته است که در سپاهان علیه او شورش شده و در این تیم اصفهانی همه چیز علیه اوست.

از سوی دیگر این روزنامه کروات قبل از سفر استیماچ به ایران برای مذاکره با سپاهان، رزومه این مربی را به عنوان رزومه قابل توجهی معرفی کرده و کلی از این مربی با آب و تاب تعریف کرده بود.

 

اخبار ورزشی - فارس