ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کاپلو:خوش شانس بودیم که ولز راشکست دادیم



 

کاپلو:خوش شانس بودیم که ولز راشکست دادیم

 

فابیو کاپلو سرمربی ایتالیایی تیم ملی انگلیس به این نکته اشاره کرد که شاگردانش برای بازی در ومبلی فشار زیادی تحمل می شوند.

اشلی یانگ تک گل دیدار سه شنبه شب انگلیس مقابل ولز را به ثمر رساند و در پایان این مسابقه کاپلو به خبرنگاران گفت:« بله، ما خوش شانس بودیم. اینجا در ومبلی ما اعتماد به نفسمان را از دست می دهیم. برخی از بازیکنان می توانند دریبل کنند و به گل برسند.من همیشه سه بازیکن در خط حمله می خواهم تا گلزنی کنند ولی این بار تنها یک بازیکن این چنینی داشتیم. ما در بیست دقیقه اول بازی خوب بازی نکردیم و در 15 دقیقه پایانی هم سختی زیادی کشیدیم. ما پاسهای خوبی را رد و بدل نکردیم و به خوبی پرسینگ را انجام ندادیم.»

مربی ایتالیایی سه شیرها ادامه داد:« زمانی که در ومبلی بازی می کنیم می خواهیم با شجاعت بیشتری بازی کنیم و فشار بیشتری برروی حریف بیاوریم. وقتی در مقدماتی جام جهانی بازی می کردیم، هیچ وقت در خانه مشکلی نداشتیم ولی در بازی سه شنبه شب، تیم حریف بدون فشار برای کسب نتیجه مطلوب بازی می کرد و اگر فکرت آزاد باشد، می توانی کارهای بیشتری بازی کنی.»

کاپلو هیچ یک از بازیکنانش را به باد انتقادنگرفت و درمورد تعویض فرانک لمپارد در دقیقه 72 بازی گفت:« تمام بازیکنان در یک سطح بازی کردند. و برخی در برخی دقایق خوب بودند. بعضی ها با اعتماد به نفس و بعضی ها بدون اعتماد به نفس بازی کردند.»

کاپلو درمورد بازی بعدی تیمش مقابل مونته نگرو گفت:« ما به یک امتیاز دیگر نیاز داریم تا صعودمان را مسجل کنیم. آنها هم به این نیاز دارند که ما و سوئیس را شکست دهند. بازی با مونته نگرو بازی سختی خواهد بود. من با تراپاتونی (مربی ایرلند) که تیمش دو سال پیش در مقدماتی جام جهانی مقابل این تیم بازی کرده بود صحبت کرده ام.»


ویدیو مرتبط :
هر وقت روی خوش نشان دادیم!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دایی: خوش شانس بودیم پیروز می شدیم


سرمربی تیم فوتبال صبا گفت: دروازه‌بان ما به غیر از یک صحنه شیرجه‌ای در دیدار مقابل ذوب‌آهن نزد.

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال صبا گفت: دروازه‌بان ما به غیر از یک صحنه شیرجه‌ای در دیدار مقابل ذوب‌آهن نزد.

علی دایی پس از تساوی بدون گل صبا مقابل ذوب‌آهن ظهار داشت: بازی پایاپای و خوبی برگزار شد و اگر کمی خوش‌شانس بودیم می‌توانستیم به پیروزی برسیم. فکر می‌کنم در این دیدار بازیکنانم کمی ناهماهنگ بودند و نتوانستند به یکدیگر خوب پاس بدهند.

سرمربی صبا در مورد تعطیلات لیگ یادآور شد: مطمئنا اگر در کوران مسابقات باشیم نتیجه بهتری می‌گیریم. تیم‌ها به مرز آمادگی می‌رسند و بازی‌های پشت سر هم برگزار شود به کیفیت بازی کمک می‌کند متاسفانه این وقفه نه به درد فوتبال ما می‌خورد نه تیم ملی.

وی ادامه داد: به نظر من جز معدود بازی‌هایی بود که ذوب‌آهن در زمین خودش زیاد تجمع می‌کرد و این نشان می‌داد که تیم من توانسته بود تمام مناطقی که ذوب‌‌آهن قصد ضربه زدن را داشتند بسته بود. به جز یک ضربه حامد لک در این دیدار یک شیرجه هم نزند و این نشان می‌دهد که ما به خوبی راه‌های نفوذ حریف را بسته بودیم. اگر می‌توانستیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم و اگر توپ به پای حق‌جو می‌چسبید مطمئنا برنده بودیم. بهترین توپ‌ها به دروازه ذوب‌آهن رسید و مهاجمانمان باید خود را پرت می‌کردند.

سرمربی صبا در مورد عدم حضور بازیکن صبا در تیم ملی و امید اظهار داشت: بازیکنان امید ما نتوانستند خود را نشان دهند باید بیشتر تلاش کنند تا به میدان بیایند آنها را کسی ندیده که بخواهد به تیم دعوت کند اما در همین تیم بازیکنانی هستند که می‌توانند به تیم بزرگسالان کمک کنند و نظر سرمربی تیم ملی این گونه نبوده است.