ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کاش رأی کمیته انضباطی بعدا اعلام می‌شد


مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: کاش کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رأی دربی ۸۰ را بعد از مسابقه با الهلال عربستان اعلام می‌کرد.

خبرگزاری فارس: حسین قدوسی در واکنش به اعلام رأی محرومیت بازیکنان پرسپولیس  در دربی 80 اظهار داشت: من وارد ماهیت حکم نمی‌شوم و اینکه این رأی صادر شده برای بازیکنان پرسپولیس و استقلال تا چه حد منصفانه است و اصلاً هم به این مسئله هم کاری ندارم که سوشا مکانی شروع کننده این جنجال در دربی 80 نبود و حنیف عمران‌زاده دعوا را شروع کرد.

وی افزود: فرهاد مجیدی در بازی پرسپولیس و الغرافه مقابل 96 هزار تماشاگر پرسپولیس عدد 4 جعلی را نشان داد و میلاد میداودی هم در بازی پرسپولیس و سایپا همین عدد 4 جعلی را به هواداران پرسپولیس نشان داد اما برخوردی با هیچ‌کدام صورت نگرفت.

قدوسی تصریح کرد: اکنون فقط امیدوار بودیم که رأی کمیته انضباطی بعد از بازی با الهلال عربستان اعلام می‌شد و در آستانه بازی مهم پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا رأی دربی 80 اعلام نمی‌شد. آن هم در حالی که باشگاه الهلال عربستان حتی از فرودگاه تهران برای پرسپولیس کارشکنی را شروع کرده و جنگ رسانه‌ای و روانی را از روزهای قبل آغاز کرده است بهتر بود که در این شرایط رأی اعلام نمی‌شد اکنون بازیکنان پرسپولیس از ساعت 3 بعدازظهر در فرودگاه امام هستند تا به ریاض پرواز کنند اما هنوز اجازه پرواز پیدا نکرده‌اند در چنین شرایطی برانکو در حال صحبت کردن با نورمحمدی، عالیشاه و سوشا مکانی است تا آنها را دوباره به شرایط مسابقه با الهلال برگردانند و تمرکز آنها حفظ شود.


ویدیو مرتبط :
اعلام رای کمیته انضباطی درباره محسن قهرمانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اعلام نظر کمیته انضباطی در خصوص رفتار غیر ورزشی جاسم کرار محمد



 

 

اعلام نظر کمیته انضباطی در خصوص رفتار غیر ورزشی جاسم کرار محمد

 

 

کمیته انضباطی نظر خود را در خصوص رفتار غیر ورزشی جاسم کرار محمد-بازیکن تیم تراکتورسازی تبریزاعلام کرد.

کمیته انضباطی در خصوص خسارات وارده به تعدادی از صندلی های ورزشگاه یادگار امام تبریز دردیدار  مورخ 18/9/89 تیم های تراکتور سازی تبریز و پیروزی تهران اعلام کرد:با توجه به اینکه رفتار غیر ورزشی جاسم کرار محمد –بازیکن تراکتور سازی تبریز موجبات تحریک تماشاگران  را فراهم کرده و باعث ایجاد خسارت شده است،با توجه بند 10 ماده 22 آیین نامه انضباطی ،جبران خسارت وارده را بر عهده بازیکن خاطی تشخیص داده و باشگاه فرهنگی .ورزشی تراکتورسازی تبریز را ملزم کرده تا پس از بررسی  و تعیین اعلام میزان خسارات وارده توسط اداره کل تربیت بدنی استان،نسبت به کسر رقم اعلامی از باقیمانده مطالبات قرار دادی بازیکن و واریز به حساب اداره کل  اقدام کند.

گفتنی است، درخصوص تخلفات انضباطی بازیکن که با دستور موقت از همراهی تیم مربوطه معلق و محروم شده است ،پس از احضار به کمیته انضباطی و انجام تحقیقات و رسیدگی ماهیتی حکم نهایی صادر و اعلام خواهد شد.