ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کاشانی: مایلی کهن فداکاری کرد



 

 

 

کاشانی: مایلی کهن فداکاری کرد

 

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: مایلی کهن فداکاری کرد و برای اینکه تضادی در کادر فنی به وجود نیاید، خود را کنار کشید.    

  به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، حبیب کاشانی  درباره کناره گیری محمد مایلی کهن از سمت مدیر فنی تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: هر چند که مدت زیادی از همکاری ما نگذشته است، با خبر کناره گیری ایشان مواجه شدم.  محمد مایلی کهن در مدت کوتاهی که در باشگاه حضور داشت، منشا خدمات زیادی برای باشگاه شد. ایشان در این مدت، آموزه های بسیاری را برای بنده و مجموعه کادر باشگاه داشت و جا داشت که بیشتر از تجربیات خودشان ما را بهره مند می کرد اما متاسفانه ما از این مسئله محروم شدیم.وی ادامه داد: هنوز هم معتقدم  مایلی کهن گنجینه ای بزرگ برای فوتبال کشور است و پیش از آنکه بخواهیم حسرت بخوریم باید از داشته هایشان استفاده کنیم. محمد مایلی کهن در واقع فداکاری کرد و برای اینکه حرکت تیم متوقف نشود و تضادی در کادر فنی به وجود نیاید، خود را کنار کشید و این درس بزرگی برای آقای استیلی و ماست. با این حال از صمیم قلب به خاطر همراهی شان با مجموعه پرسپولیس تشکر می کنم.سرپرست باشگاه پرسپولیس خاطر نشان کرد: متاسفانه در فوتبال ما هنوز جایگاه مدیریت فنی و فعالیت و تصمیم گیری بر مبنای خرد جمعی آنطور که باید، جا نیفتاده است. با این حال امیدوارم مجددا شرایطی فراهم شود که بتوانیم از حضور مایلی کهن که از پیشکسوتان و بزرگان این باشگاه هستند در مجموعه ای که خانه خودشان است بهره ببریم.


ویدیو مرتبط :
واکنش مایلی کهن و کاشانی به استعفای خاکپور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خردبین: به احترام کاشانی جواب مایلی کهن را ندادم



 

 

خردبین: به احترام کاشانی جواب مایلی کهن را ندادم

محمود خردبین سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس تهران درباره آخرین وضعیت سرخپوشان گفت: شرایط خیلی خوبی داریم و قصد داریم از تعطیلات لیگ برتر استفاده کنیم تا بهتر از گذشته بشویم.

 

به درخواست استیلی قرار است اردویی در مشهد برپا کنیم و تا پنجشنبه در این شهر حضور خواهیم داشت.وی ادامه داد: در بازی با صنعت نفت آبادان نمایش خوبی ارائه دادیم و مطمئن هستم با ادامه این روند بهتر خواهیم شد و آن وقت هیچ حریفی جلودار پرسپولیس نخواهد بود.

خردبین در مورد شایعه قهر رالف زومدیک نیز اظهار داشت: زومدیک از مدت ها قبل مرخصی گرفته بود و نمی دانم چرا شایعه قهر او را مطرح کردند. زومدیک با کادر فنی هماهنگ است و به زودی در تمرینات ما حاضر خواهد شد.

سرپرست پرسپولیس درباره بازی با استقلال در لیگ برتر گفت: هنوز زود است بخواهیم درباره دیدار با استقلال صحبت کنیم، اما باید بگویم پرسپولیس همیشه پرسپولیس است و برای این بازی برنامه ریزی خواهیم کرد.

خردبین در انتها درباره صحبت های محمد مایلی کهن نیز گفت: هنوز از صحبت های مایلی کهن ناراحت هستم و قصد داشتم جواب او را بدهم، اما آقای کاشانی گفت سکوت کنم و به خاطر ایشان دیگر اظهار نظری نکردم...../ برنا