ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کاسیاس: ویلانووا نماد شهامت بود


برخی از بازیکنان رئال مادرید پیام تسلیت خود را نسبت به درگذشت سرمربی سابق بارسلونا اعلام کردند.

خبرگزاری فارس: تیتو ویلانووا سرمربی سابق تیم فوتبال بارسلونا روز گذشته در سن 45 سالگی درگذشت تا فوتبال اسپانیا در غم فرو برود.

بر این اساس تعدای از بازیکنان رئال مادرید نسبت به درگذشت این مربی اسپانیایی پیام تسلیت دادند و به ابراز همدردی با خانواده او پرداختند.

ایکر کاسیاس کاپیتان و دروازه‌بان تیم ملی اسپانیا و باشگاه رئال مادرید گفت: ویلانووا نماد شجاعت و شهامت بود و قطعاً امروز روز غمگینی برای فوتبال جهان خواهد بود.

سرخیو راموس هم ویلانووا را نمادی از تلاش دانست و به ابراز همدردی با خانواده او پرداخت.

ژاپی آلونسو با پیامی تحت عنوان «روحت شاد تیتو» به خانواده ویلانووا تسلیت گفت.


ویدیو مرتبط :
گردونه مهر نماد باستانی ایران یا نماد نازیسم آلمان ؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کاسیاس: ما برتر بودیم



 

 

کاسیاس: ما برتر بودیم

کاپیتان تیم ملی اسپانیا، تاکید کرد که تیمش در بازی شب گذشته مقابل آلمان در بازی مرحله نیمه نهایی جام جهانی کاملا برتر بوده است.

کارلس پویول، مدافع باتجربه بارسلونا، در دقیقه 73 بازی با یک ضربه سر قدرتمندانه دروازه آلمان را گشود واسپانیا را راهی اولین فینالش در تاریخ جام جهانی کرد.

کاسیاس در مصاحبه با خبرنگاران گفت:" ما بسیار خوشحالیم. فقط یک بازی دیگر تا قهرمانی باقی است و می خواهیم از حضور در فینال لذت ببریم.

ما درمقابل آلمان برتر بودیم زیرا روی ضربان آزاد کاملا آنها را تحت کنترل داشتیم و سرانجام روی یک ضربه کرنر به گل رسیدیم. آلمان به ما اجازه داد که بازی خودمان را انجام دهیم."

وقتی از کاسیاس سوال شد که چرا این تیم در همه بازی های اخیرش تنها یک گل به پیروزی رسیده، گفت:" هواداران از موفقیت ما به وجد آمده اند؛ مهم این است و نتایج تنها در تاریخ ثبت می شود. به یاد داشته باشید که ما در مقابل تیم های بزرگی مانند آلمان و پرتغال بازی کردیم."