ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

چگونه آکروبات باز شویم؟



آکروبات,چگونگی انجام حرکات آکروبات,ژیمناستیک

چگونه آکروبات باز شویم؟
حرکات آکروبات نیاز به تمرین و فعالیت در رشته‌های ورزشی از جمله ژیمناستیک دارد. آکروبات بازها باید تمرین زیادی داشته باشند تا انعطاف پذیری و قدرت بدنی آنها مناسب باشد.آکروبات باز شدن کار آسانی نیست و نمی‌توان یک شبه در این کار حرفه‌ای شد، اما اگر آماده هستید تا در این راه پیشرفت کنید، تجربه خوبی خواهید داشت.


می‌توانید از گام‌های زیر برای ‌آکروبات باز شدن استفاده کنید:
1- به دنبال یک باشگاه بگردید. باشگاه نباید بیشتر از 10 تا 20 دقیقه‌ از خانه شما فاصله داشته باشد.
2- در کلاس‌های ژیمناستیک ثبت‌نام کنید. این مهم‌ترین گام است و باید آن را انجام داد تا پیشرفت حاصل شود. سعی کنید در کلاسی شرکت کنید که ورزشکاران در یک سطح باشند. می‌توانید از کلاس‌ باله برای افزایش انعطاف پذیری و افزایش عضلات بدن استفاده کنید.


3- هر روز ورزش کنید. این مساله بسیار مهم است و مربیان باید ورزشکاران را ترغیب کنند تا هر روز تمرین کنند.
4- بعد از این که مهارت‌های لازم را به دست آورید می‌توانید از این حرفه به صورت عملی استفاده کنید. سعی کنید یکی از حوزه‌هایی که در آکروبات دوست دارید را در خود پرورش دهید. ضمنا هر روز به حرکات کششی و برنامه تمرینی خود ادامه دهید.


5- برنامه‌های نمایشی اجرا کنید. از شروع نترسید.
6- مطمئن شوید که قبل از شروع فعالیت، حرکات کششی انجام داده اید. اگر با عضلات سرد فعالیت کنید احتمال آسیب دیدگی‌ زیاد است.
7- سعی کنید همیشه تناسب اندام داشته باشید و بدنتان روی فرم باشد. بدین شکل بهتر عمل خواهید کرد.


8- مطمئن باشید که برنامه غذایی سالم و متعادلی دارید. برنامه غذایی شما باید شامل میوه‌ها و سبزیجات باشد. آکروبات بازها نباید چربی در بدن‌شان زیاد باشد.
9- تمام نکات ایمنی را به هنگام کلاس‌ها و تمرین رعایت کنید. سعی کنید سالم بمانید و آسیب نبینید. بهتر است همیشه همراهی با خود داشته باشید که در صورت آسیب دیدگی‌ شدید به شما رسیدگی کند.
منبع:isna.ir


ویدیو مرتبط :
برغاله آکروبات باز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عسگر اولادی: قفل ماجرای موسوی و کروبی باز نشود در انتخابات دچار مشکل می‌شویم



موسوی,کروبی,عسگراولادی

حبیب الله عسگر اولادی

قفل ماجرای موسوی و کروبی باز نشود در انتخابات دچار مشکل می‌شویم

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری در مورد موضع‌گیری اخیرش درباره موسوی و کروبی گفت: «در این مورد بنده فکر کردم، قفلی است که اگر باز نشود در انتخابات آینده هم دچار مشکل خواهیم شد.»

به گزارش فارس، حبیب‌الله عسگراولادی در جمع اعضای شورای مرکزی تشکل‌های عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری در خراسان‌رضوی در پاسخ به سئوالی مبنی بر موضع جبهه پیروان درباره کاندیداها و مصادیق مد نظر اظهار کرد: «مصداق را در پایان فروردین پاسخ می‌دهم و موضع جبهه پیروان درباره کاندیداها را نیز پس از تعطیلات و زمانی که در جبهه از بین نامزدها به معدود رسیده باشیم، پاسخ خواهم داد.»

وی در مورد اقدامات انجام گرفته برای وحدت اصولگرایان در انتخابات پیش‌رو اظهار کرد: «ما تلاش می‌کنیم که اصولگرایان را زیر پرچم جامعتین جمع کنیم که البته برای رسیدن به وحدت تلاش هم کرده‌ایم، اما الان نمی‌گوییم که نتیجه چه شده است؛ حتی در جلسه برنامه تلویزیونی که با حجت‌الا‌سلام آقاتهرانی داشتم، اول برنامه، ایشان نسبت به من موضع داشت تا اینکه من خاضعانه گفتم؛ «بیا سوته‌دلان پیش هم آییم» و بعد از این بود که موضع وی هم عوض شد.»

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری در بخش پایانی سخنان خود در مورد موضع‌گیری اخیرش درباره موسوی و کروبی گفت: «در این مورد بنده فکر کردم، قفلی است که اگر باز نشود در انتخابات آینده هم دچار مشکل خواهیم شد.»

عسگر اولادی اظهار کرد: «قفل این بود که فتنه را به کروبی و موسوی نسبت می‌دادند؛ در حالی که مقام معظم رهبری فرمودند که فتنه‌گر آمریکا و رژیم صهیونیستی است و من از همین سخن آقا استنباط کردم و گفتم که فتنه جای دیگری است و بین مفتون و فتنه‌زده تفاوت است.»

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری در زمستان سال گذشته در سخنانی جنجالی اعلام کرد که موسوی و کروبی سران فتنه نیستند. این سخنان حبیب الله عسگر اولادی با واکنش های مختلفی در میان اصولگرایان و اصلاح طلبان روبه رو شد.

بخشی از جریان اصولگرا به دفاع از سخنان عسگر اولادی پرداخت و بخشی دیگر به شدت از وی انتقاد کرد، عده ای از فعالان این جریان نیز ترجیح دادند سخنان این سیاستمدار کهنه کار را نه تائید کنند و نه رد.

اظهار نظر جنجالی عسگر اولادی در جبهه اصلاح طلبان با استقبال روبه رو شد./فرارو