ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

چه کسی پرخاشگری کرار جاسم را پاسخ می‌دهد؟



منتظرم ببینم اون امیر قلعه که من می‌شناسم، همون جوری مونده و باج نمی‌ده یا گذر زمان و حب دنیا و نتیجه‌گیری تو این فوتبال کثیف، یال و کوپالش رو ریخته. به اون پسر بی‌ادب هم می‌گم [...]!

‌این روز‌ها سخنان تند کرار جاسم پس از اعلام محرومیت سه جلسه‌ای‌اش به دردسر جدید باشگاه استقلال تهران و سرمربی آن امیر قلعه‌نویی تبدیل شده است، تا جایی که علی کفاشیان با نیش و کنایه در خصوص آن صحبت می‌کند و مجتبی محرمی در یک پیام اینستاگرامی، حسابی از خجالت او در‌می‌آید. با این حال جریان رسانه‌ای برای سرپوش گذاشتن روی حرف‌های بازیکن استقلال به کار افتاده تا توهین او به همه ارکان فوتبال ایران را تنها «سوء تفاهم» تلقی کند.

به گزارش تابناک، دومین حضور جاسم کرار هم در استقلال، چندان آرام دنبال نشد و این بازیکنان حالا با موضع‌گیری که علیه فدراسیون فوتبال ایران کرده، به سیبل همه انتقادات تبدیل شده است، تا جایی که مجتبی محرمی، ستاره یاغی دهه ۷۰ فوتبال ایران از امیرقلعه‌نویی ‌خواسته تا «این بچه پررو» را سر جایش بنشاند. اگرچه به نظر می‌آید کارایی کرار برای استقلال به حدی است که آن‌ها روی حرف‌های او سرپوش بگذارند تا او را بی‌سروصدا به تیم برگردانند.

کرار جاسم که در اولین حضورش در استقلال به دلیل مشکلات انضباطی فراوان و سرانجام درگیری با مجتبی جباری، چندان به کار استقلالی‌ها نیامد و در میانه فصل به شاهین بوشهر فروخته شد، در این فصل آمده بود تا استقلالی را که از فقدان بازیکن بازی‌ساز در میانه میدان رنج می‌برد، نجات دهد.

‌از آنجا‌ که امسال مانند آن سال، دیگر خبری از جباری و جانواریو در ترکیب استقلال نبو‌د، امیرقلعه‌نویی حساب ویژه‌ای روی بازیکن تکنیکی عراقی باز کرده بود و انصافا هم کرار در این فصل عصای دست امیر شد. امسال تأثیر حضور کرار در استقلال، چنان بود که در بازی‌هایی که او غایب بود، نتیجه مطلوب را کسب نکرد؛ مهم‌ترینش آخرین بازی نیم فصل برابر رقیب دیرینه (پرسپولیس) بود که استقلال بدون کرار به ضعیف‌ترین پرسپولیس چند سال اخیر بازی را واگذار کرد.

 

اخبار,اخبار ورزشی , جاسم کرار

 
اما به رغم این حضور مؤثر، بازیکن یاغی استقلال هر چند بازی یک بار با دریافت کارت‌های بی‌مورد زرد و قرمز خودش را محروم می‌کرد تا سری به عراق بزند. این ترفند کرار چنان واضح بود که بعد از اخراج بی‌مورد او برابر سایپا، بهرام افشارزاده مدیرعامل این تیم ضمن ابراز ناراحتی از رفتار کرار اعلام کرد: «کرار کور خوانده که با این محرومیت می‌تواند به عراق برود». این اما تنها حاشیه کرار برای استقلال نبود. او که به دلیل اخراج برابر سایپا دو جلسه محروم شده بود، با تصمیم عجیب کمیته انضباطی محرومیتش تعلیق شد تا برابر گسترش به میدان برود، ولی پس از آن‌ سه جلسه از سوی ‌‌همان کمیته انضباطی محروم شد.

این تصمیم کمیته انضباطی موجب شد تا کرار جاسم از کوره در برود و حرف‌های عجیبی بزند. او از مدیر برنامه‌هایش خواست تا قراردادش را با استقلال فسخ کند و فدراسیون فوتبال ایران را «مسخره» خطاب کرد.

کرار حتی گفته، خدا کسانی ‌که این حکم را علیه او صادر کرده‌اند ذلیل کند؛ مصاحبه داغی که البته هیچ واکنش رسمی از سوی باشگاه استقلال به‌ همراه نداشت، ولی صدای اعتراض خیلی‌ها را درآورد.

 

اخبار,اخبار ورزشی , جاسم کرار

 
علی کفاشیان با اشاره به انتقادات امیرقلعه‌نویی از کارلوس کی‌روش اعلام کرد، ‌اگر کرار بازیکن کی‌روش بود، دیگر رنگ پیراهن تیم را نمی‌دید. «وقتی کرار می‌گوید کارمان مسخره بازی است، دیگر چه می‌توانم بگویم؟ او یک بازیکن حرفه‌ای است و حرفه‌ای هم پول می‌گیرد. به همین دلیل رفتارش هم باید حرفه‌ای باشد. در هر صورت من با آقای افشارزاده هم که حرف می‌زدم، ایشان هم ناراحت بود. فکر می‌کنم اگر کارلوس کروش مربی کرار بود، اصلا به او اجازه بازی کردن نمی‌داد‌»!

در حالی که استقلالی‌ها هنوز تصمیم قاطعی در خصوص رفتار غیرحرفه‌ای و توهین آمیز کرار نگرفته‌اند، روز گذشته مجتبی محرمی در صفحه اینستاگرامش، پیامی خطاب به امیر قلعه‌نویی منتشر کرده و از دوست قدیمی‌اش خواسته تا به دلیل توهین به فوتبال ایران با این بازیکن برخورد کند. در پیام محرمی چنین نوشته شده است: «روی صحبتم با رفیق قدیمی‌ام امیر قلعه نوعی است. ‌

 

به دور از همه کری‌های رایج و کل کل‌های فوتبالی قرمز و آبی که مختص خودمونه و تا جایی خواهد بود که نمک فوتبالیه داخلیمون باشه و خیلیم لازم هستش و بایدم باشه، ‌اما تا جایی این کری خونی‌ها خوبه که داخلی باشه، وگرنه اگه قرار باشه پای خارجی‌ها بیاد وسط و کسی بخواد به فوتبال مملکتمون بی‌حرمتی کنه، دیگه ما‌ها قرمز و آبی نداریم و اونجایی که پای ایرانی بودنمون بیاد وسط ،دیگه هممون یکی هستیم و تو دهن اون خارجی می‌زنیم تا گنده‌تر از دهنش حرف نزنه. حالا اون خارجی می‌خواد بهترین بازیکن یا مربی دنیا باشه یا عضو آبی باشه یا قرمز فرقی نمی‌کنه.

امیرخان شنیدم این بچه پرروی تیمت حرف‌های گنده‌تر از دهنش زده و کل فوتبال و مملکت ما رو برده زیر سؤال. خودت منو از همه بهتر می‌شناسی اهل چرت و پرت گفتن نیستم و اصلا هم نمی‌خوام تیم استقلالو که یه قطبه فوتبال مملکتمونه رو به حاشیه ببرم یا دخالت تو کار تو بکنم. ‌شناختی که ازت دارم، می‌دونم یجوری تو دهن این بچه پررو می‌زنی و طوری ادبش می‌کنی که دیگه به [...] بخنده بخواد قبل از اینکه دهن [...] بکشه در مورد ایران و ایرانی حرف بزنه. گله دارم ازت وقتی قدر مجتبی جباری رو نمی‌دونی و می‌فرستیش قطر واسه اون‌ها بازی کنه حالا باید بشینی و ببینی این بچه پر رو جلوی چشم‌هات به ارزش‌هات توهین کنه. منتظرم ببینم اون امیر قلعه که من می‌شناسم همون جوری مونده و باج نمی‌ده یا گذر زمان و حب دنیا و نتیجه گیری تو این فوتبال کثیف، یال و کوپالش رو ریخته. به اون پسر بی‌ادب هم می‌گم [...]!

 

اخبار,اخبار ورزشی , جاسم کرار

 
حالا باید دید امیرقلعه‌نویی که بازیکنان بزرگ زیادی را به دلیل اختلاف نظر با خودش از تیم کنار گذاشته است با بازیکن یاغی تیمش چه می‌کند. او که خود منتقد سیاست‌های کارلوس کی‌روش بود، حالا در موقعیت عجیبی است. هواداران انتظار دارند قلعه‌نویی هم مانند کی‌روش که با بازیکن سالاری در تیم ملی مبارزه کند.
اخبار ورزشی - تابناک

 


ویدیو مرتبط :
جاسم کرار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جاسم قهرش را گردن بیماری زنش انداخت!/پاسخ جالب استقلالی ها به کرار



اخبار,اخبارورزشی,  کرار جاسم

 کرار جاسم عراقی می گوید به تمرین روز دوشنبه تیمش نرفته چون همسرش مریض بوده است.

به گزارش خبرآنلاین ؛ کرار جاسم عراقی که چند هفته متوالی محروم بود از بازی با ذوب آهن اجازهبازی دارد. او برای بازگشت به میدان لحظه شماری می کند اما همزمان از بی پولی های تیمش هم می نالد.

 

او که روز دوشنبه را قهر کرد و به تمرین نرفت با واکنش تند مدیران استقلال روبرو شد. نظری جویباری در نشست مشترک با این بازیکن به او که مدام از پولهای معوقه اش می پرسید گفت:«اگر پول می خواهی باید شنبه بیایی . اگر در بازی با ذوب آهن توانستی نمایشی موفق داشته باشی ، بعد درباره پول با هم حرف می زنیم.»


  اخبار  ورزشی  -  خبر آنلاین