ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

چه کسی به لیدرهای پرسپولیس علیه دایی خط می دهد؟



اخبار,اخبار ورزشی, پرسپولیس

 

  اخبار ورزشی -   چه کسی به لیدرهای پرسپولیس علیه دایی خط می دهد؟

 علی دایی مدعی است سکوهای استادیوم آزادی را علیه او بسیج می کنند تا تحت فشارش بگذارند. اما این حرکت توسط چه کسانی صورت می گیرد؟

به گزارش جام جم ورزشی، تساوی علی دایی با پرسپولیس مقابل پدیده مشهد سوای تداومی که به نتایج بد این تیم داد، با یک اتفاق جالب روی سکوهای استادیوم آزادی همراه شد. اتفاقی که به شدت علی دایی را کلافه کرد تا او در نشست خبری بعد از این دیدار به حرف بیاید و برخی مسائل که شاید به نفعش نباشد را برملا کند.

او که از شعارهای مشکوک سکوها علیه خودش و بازیکنان تیمش بسیار ناراحت بود گفت که «عده ای بر روی سکوها خط می گیرند تا من را تخریب کنند. این افراد از حضور من در پرسپولیس ناراحتند اما من به این تیم چسبیده نیستم.»

اما منظور دایی از کسانی که خط می دهند کیست و چه کسانی نمی خواهند او در پرسپولیس به کارش ادامه دهد؟

یکی از شاهدان عینی شعارهای دیشب بر روی سکوها نقل می کند که خودش دیده لیدرهای باشگاه پرسپولیس بعد از عقب افتادن این تیم در بازی با پدیده هر چند لحظه یکبار با تلفن صحبت می کرده و سپس شروع به شعار دادن علیه بازیکنان و شخص علی دایی می کرده است.

او می گوید: خودم دیدم که چند لیدر پرسپولیس هر از گاهی با تلفن هایشان صحبت می کردند و بلافاصله شروع به شعار دادن علیه دایی می کردند.

در اینکه علی دایی به هیچ وجه نتایج قابل دفاعی بر روی نیمکت پرسپولیس نگرفته شکی نیست اما از تحولات یک ماه اخیر این باشگاه به راحتی می توان فهمید چه کسانی از حضور دایی بر روی نیمکت سرخ ها ناراحت هستند و می خواهند بر هر شکلی او برود.

  اخبار ورزشی - جام جم


ویدیو مرتبط :
دانلود کلیپ مصاحبه جنجالی علی دایی علیه رویانیان-تو رفتنی هستی،امثال دایی و کریمی می مانند.

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خط و نشان دایی برای داربی/ پرسپولیس فولاد را در هم کوبید



خط و نشان دایی برای داربی,پرسپولیس

خط و نشان دایی برای داربی/ پرسپولیس فولاد را در هم کوبید

پرسپولیس با شکست سه بر صفر فولاد، برای داربی تهران خود را آماده‌تر از همیشه نشان داد.

به گزارش  ایسنا، دیدار پرسپولیس برابر فولاد خوزستان از هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر با پیروزی سه بر یک میزبان در ورزشگاه آزاد به پایان رسید. گل‌های پرسپولیس را فرزاد حاتمی ( گل بخودی) در دقیقه پنجم، سیدجلال حسینی در دقیقه 12 و مهدی سیدصالحی در دقیقه 68 به ثمر رساندند. تک گل فولاد را نیز شریفات در وقت‌های تلف شده به ثمر رساند.

* گزارش نیمه نخست:
نیمه نخست این دیدار را پرسپولیس طوفانی آغاز کرد و در همان اوایل کار موفق شد تا دروازه فولاد را باز کند. ارسال یک ضربه آزاد از میانه میدان و خروج اشتباه ارشاد یوسفی این فرصت را برای پرسپولیسی‌ها در دقیقه پنجم ایجاد کرد تا فرزاد حاتمی، مهاجم فولاد که برای کمک به خط دفاعی این تیم به عقب آمده بود را به اشتباه بیندازد و این بازیکن با یک ضربه سر، دروازه خودی را باز کند و حساب کار یک بر صفر به سود پرسپولیس شود. فولادی‌ها معتقد بودند که در این صحنه آفساید بازیکنان پرسپولیس باید اعلام می‌شده است.

در ادامه بازی، درحالیکه فولادی‌ها هنوز در شک گل خورده بودند، فرار امیدعالیشاه از جناح چپ پرسپولیس فرصت مناسبی را برای او ایجاد کرد و این بازیکن با جا گذاشتن دو مدافع فولاد وارد محوطه جریمه این تیم شد. این بازیکن پس از نزدیک شدن به محوطه شش قدم فولاد، تلاش کرد تا برای سیدصالحی موقعیت سازی کند که پاس او با دخالت ارشاد یوسفی راهی کرنر شد اما کرنر ارسالی پرسپولیسی‌ها را سیدجلال حسینی در دقیقه 12 به گل تبدیل کرد تا حساب کار دو بر صفر به سود سرخپوشان شود.

تنها دو دقیقه زمان لازم بود تا فولادی‌ها خودی نشان دهند و تا آستانه باز کردن دروازه پرسپولیسی‌ها پیش بروند. ارسال یک ضربه آزاد از میانه میدان برای فولادی‌ها با ضربه سر ایوب کلانتری همراه شد و این ضربه با فاصله‌ای بسیار اندک از کنار دروازه پرسپولیس راهی اوت شد.

در دقیقه بیستم نیمه نخست، پیام صادقیان می‌توانست اختلاف گل را به عدد 3 برساند. شوت سنگین این بازیکن از پشت محوطه جریمه فولاد، با اختلافی اندک راهی اوت شد.

در ادامه بازی از تب و تاب اولیه افتاد و بازی متعادلی از دو تیم ارائه شد تا نیمه نخست با حساب دو بر صفر به سود سرخپوشان به پایان برسد.

گزارش نیمه دوم:
در نیمه دوم این دیدار بازی برابری از سوی دو تیم ارائه شد و در بیشتر دقایق این نیمه، توپ در میانه میدان بود تا اینکه در دقیقه 68 پاس زیبا و فنی پیام صادقیان را سیدصالحی با یک بغل پا از داخل محوطه جریمه فولاد به گل تبدیل کرد. در ادامه باز هم بازی به سمت تعادل رفت تا اینکه در دقیقه 77 امیدعالیشاه به دلیل تمارض با کارت زرد دوم داور مواجه شد و از میدان اخراج شد، نکته جالب اخراج این بازیکن این بود که اخطار نخست او هم در دقیقه 30 و به دلیل تمارض بود.

در حالی که بازی به 15 دقیقه‌ی پایانی نزدیک شده بود، فولاد با وجود این که سه گل عقب بود جز شوت‌های راه‌دور لوسیانو پریرا که با واکنش‌های هموطنش روبرو می‌شد، حمله جدی را در دستور کار نداشت.

در دقیقه‌ی 86 سیدصالحی می‌توانست گل دوم خودش و چهارم تیمش را به ثمر برساند، اما موقعیت تک به تک را از دست داد و بلافاصله هم تعویض شد.

در ادامه کار، تلاش‌های دو تیم برای تغییر نتیجه بی ثمر ماند تا پرسپولیس با حساب سه بر صفر برابر صدرنشین لیگ برتر به پیروزی دست یابد و شاگردان علی دایی با بردی روحیه بخش خود را برای داربی تهران آماده کنند. پرسپولیس با این پیروزی 13 امتیازی شد و بطور موقت تا رده سوم جدول بالا آمد. همچنین فولادی‌ها با 15 امتیاز صدرنشین باقی ماندند.

تعداد تماشاگر: 30 هزار تماشاگر
تیم داوری : تورج حق وردی، محمدرضا ابوالفضلی، مصطفی فراهانی.
اخطار: امیدعالیشاه در دقایق 30 و 77، و اخراج در همین دقیقه.


ترکیب پرسپولیس: نیلسون، سید میثم حسینی، سید جلال حسینی، محسن بنگر، رضا حقیقی، مهرداد کفش‌گری ( محمد نوری 83)، قاسم دهنوی، امید عالیشاه، پیام صادقیان (غلامرضا رضایی 90)، محمدرضا خانزاده و سید مهدی سیدصالحی (یونس شاکری 86).


ترکیب فولاد: ارشاد یوسفی، عبدالله کرمی، وفا هخامنش، مهرداد جماعتی، امید خالدی، مهدی نوری (برزلو 78) ، شهاب کرمی، بختیار رحمانی، ایوب کلانتری، لوسیانو پریرا و فرزاد حاتمی ( سروش رفیعی دقیقه 58). 

ایسنا