ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

چهره‌هایی که ورزش ایران را 3ستاره کردند(عکس)



قرار گرفتن ستاره فوتبال، والیبال و بسکتبال کشورمان کنار یکدیگر وزن زیادی را به گوشه ای از سالن ملاقات با ریاست جمهوری داده بود.

چهارشنبه شب دکتر حسن روحانی، ریاست جمهوری اسلامی در مراسمی با ورزشکاران دیدار کرد.

ستاره های رشته های متعددی در سالن حضور داشتند که تجمع آنها در یک سالن می توانست نمایی کلی از ورزش ایران را به رخ بکشد اما گوشه ای از سالن وزن دیگری داشت چرا که علی دایی، سعید معروف و صمد نیکخواه بهرامی کنار یکدیگر نشسته بودند و می توان گفت ورزش ایران با نام آنها سه ستاره شد.

اخبار,اخبار ورزشی,علی دایی

دایی، معروف و نیکخواه هر یک بازیکنانی در سه رشته مختلف تیمی بودند که حتی در سطح باشگاه های بین المللی هم درخشیدند و بازیکنانی ماورای آسیا بودند. حالا این سه کنار هم نشستند و حضور آنها در یک کادر می تواند تداعی کننده بسیاری از روزهای خوب و غرورآفرین ورزش ایران در سال های اخیر باشد.

 

اخبار ورزشی - ورزش3


ویدیو مرتبط :
تفاوت عکس پروفایل و چهره واقعی بستنی در ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

چهره بدون آرایش و بدون گریم دو ستاره زن سینمای ایران +عکس



اخبار فرهنگی - چهره بدون آرایش و بدون گریم دو ستاره زن سینمای ایران +عکس

چهره بدون آرایش سحر دولتشاهی و ترانه علیدوستی

  سحر دولتشاهی (زادهٔ ۱۶ مهر ۱۳۵۸، تهران) بازیگر ایرانی سینما، تئاتر و تلویزیون است. او فارغ‌التحصیل ادبیات نمایشی و مترجمی زبان فرانسه است. ترانه علیدوستی-Taraneh Alidoosti (متولد ۲۲ دی ۱۳۶۲ در تهران) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر و مترجم ایران است.

سحر دولتشاهی,اخبار,اخبار فرهنگی

 

اخبار فرهنگی - سیمرغ