ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

چند خرید خوب و چند فروش ضروری در لیورپول



 

 

چند خرید خوب و چند فروش ضروری در لیورپول

 

تغییر و تحول اساسی در لیورپول

چند خرید خوب و چند فروش ضروری در لیورپول

مقامات باشگاه لیورپول انگلیس پس از اخراج هاجسون و استخدام دالگلیش برای چند خرید موفق و چند فروش ضروری به تکاپو افتاده‌اند.

رایان بابل مهاجم تیم فوتبال لیورپول با باشگاه هوفنهایم آلمان وارد مذاکره شده و به نظر می‌رسد مراحل پایانی این انتقال در حال شکل‌گیری است.

از سوی دیگر و در شرایطی که سرمربی جدید لیورپول به تمام قدرت مالی مالکان باشگاهش چشم دوخته،لیورپول قصد دارد آلوارو نگردو بازیکن سابق رئال مادرید را از سویا اسپانیا به این باشگاه بیاورد.

دو نماینده از لیوپول انگلیس برای مذاکره با دو وکیل دو بازیکن گلاسکو رنجرز راهی اسکاتلند شده و 4 بازیکن از تیم دوم و جوانان لیورپول به دستور دالگلیش به تمرینات فشرده امروز لیورپول فراخوانده شده‌اند.

شایع شده که سه بازیکن اصلی لیورپول نیز در اولین جلسه توجیهی دالگلیش درباره ترک تیم و تسویه حساب با لیورپول هشدار جدی دریافت کرده‌اند.

چند خرید خوب و چند فروش ضروری در لیورپول


ویدیو مرتبط :
خرید و فروش مواد معدنی ، خرید و فروش باریت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خرید و فروش عتیقه به گروگانگیری رسید



 

آدم‌ربایانی كه با گروگانگیری قصد اخاذی ۲۰۰ میلیون تومانی را داشتند با هوشیاری و سرعت عمل پلیس ناكام ماندند.



صمد فرامرزی، معاون اجتماعی پلیس آذربایجان شرقی در این باره گفت: ماموران پلیس آگاهی از ربوده شدن شخصی ساكن شهرستان مراغه اطلاع یافتند و به دلیل حساسیت موضوع سریعا اكیپی ویژه برای بررسی موضوع به شهرستان بناب اعزام شد و پس از تحقیقات محسوس و نامحسوس با همكاری پلیس آگاهی بناب وارد عمل شدند.



وی گفت: آدم‌ربایان ضمن تماس با خانواده ربوده شده درخواست ۲۰۰ میلیون تومان وجه نقد كرده بودند كه ماموران با شیوه‌های خاص پلیسی، تعقیب و مراقبت لازم را در دستور كار قرار دادند.



فرامرزی افزود: در تحقیقات تخصصی معلوم شد آدم‌ربایان در شهر زنجان هستند؛ بر همین اساس، با تلاش ماموران سرانجام گروگان در زنجان از چنگ آدم‌ربایان نجات یافت.



در ادامه تحقیقات مشاهده شد كه بدن این فرد در اثر شكنجه ربایندگان زخمی و كبود شده و به دلیل ترس زیاد از گروگانگیران، حاضر به حرف زدن نیست كه پس از مدتی متقاعد شد و لب به سخن گشود وبیان كرد: به خاطر اختلا‌ف در زمینه خرید و فروش عتیقه آدم رباها مرا ربوده و درخواست پول كرده بودند.


تحقیق در این زمینه ادامه دارد.