ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

چلسی و بنفیکا فینالیست لیگ اروپا شدند



لیگ اروپا,بازیهای لیگ اروپا

دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا

چلسی و بنفیکا فینالیست لیگ اروپا شدند

در دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا تیمهای چلسی و بنفیکا با برتری مشابه سه بر یک مقابل تیمهای بازل سوئیس و فنرباغچه ترکیه به مرحله نهایی این جام راه یافتند، دیدار نهایی در روز 15 می برگزار می‌شود و چلسی می‌تواند با قهرمانی در این مسابقات فصل خود را به خوبی به پایان ببرد و شکست در نیمه‌نهایی‌های جام حذفی و جام اتحادیه را فراموش کند.‌

در دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا تیم چلسی که در بازی رفت مقابل بازل به برتری دو بر یک رسیده بود ، در لندن موفق شد با نتیجه سه بریک مقابل حریفش به پیروزی برسد تا فینالیست شود .

به گزارش «تابناک»، در این دیدار ابتدا محمد صالح 45 برای تیم سوئیسی گلزنی کرد ولی تورس 50 ، ویکتور موسی 52 و داوید لوئیز 59 برای چلسی گلزنی کردند تا این تیم انگلیسی به فینال این رقابتها راه یابد .

در نیمه اول فرانک لمپارد توپ را یک بار به تیر دروازه حریف زد و ویکتور موزس، ادن آزار و رامیرس هم فرصت‌های خوبی را از دست دادند. بازل هم در ضدحملات خطرناک بود و در دقیقه 45 محمد صلاح روی پاس مارکو اشترلر با ضربه‌ای محکم برای بازل گل زد.

چلسی در دقیقه 50 با ضربه فرناندو تورس به گل رسید. یان زومر ضربه لمپارد را برگشت داد اما تورس از راه رسید و گل زد.

دقایقی بعد موزس گل دوم را پس از نفوذ به محوطه جریمه و یک و دو با تورس به ثمر رساند. این گل البته روی ریباند و با خوش‌اقبالی زده شد.

داوید لوییز در دقیقه 60 کار را تمام کرد. او با شوت پای چپ تماشایی خود از بیرون محوطه جریمه توپ را به زیبایی به گوشه بالای دروازه فرستاد.

بنا بر این گزارش، در دیگر دیدار این مرحله در پرتغال ، تیم بنفیکا که در دیدار رفت یک بر صفر مغلوب فنر باغچه شده بود با نتیجه سه بر یک به برتری دست یافت تا دومین فینالیست لیگ اروپا هم تعیین شود .

دقیقه 9 نیکلاس گایتان ،و دقایق 35 و 67 اسکار کاردوسو زننده گلهای پیروزی بخش تیم بنفیکا بودند و درک کویت دقیقه 23 زننده تک گل تیم فنرباغچه ترکیه بود .

گفتنی ست در دیدار رفت که در ورزشگاه «شکرو ساراوغلو» شهر استانبول برگزار شده بود، تیم فنرباغچه با یک گل حریف خود را شکست داده بود. 

این گزارش در ادمه می‌افزاید، بازل در مرحله یک چهارم نهایی موفق شده بود، تاتنهام هاتسپر دیگر تیم انگلیسی را از گردونه مسابقات به در کند. فصل پیش نیز همین تیم سوییسی، باعث حذف منچستر یونایتد، قهرمان زودهنگام لیگ بر‌تر انگلیس در لیگ قهرمانان شده بود. 

گفتنی ست آبی های لندن اولین قهرمان تاریخ چمپیونزلیگ هستند که در همان مرحله گروهی حذف شدند اما این شانس را دارند که با عبور از سد بنفیکا، قهرمان لیگ اروپا شوند ./تابناک

 

 


ویدیو مرتبط :
زنیت 1 - 0 بنفیکا (لیگ قهرمانان اروپا)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نتایج بازیهای شب گذشته لیگ قهرمانان اروپا: برد رم ،رئال،میلان و چلسی



 

 

نتایج بازیهای شب گذشته لیگ قهرمانان اروپا: برد رم ،رئال،میلان و چلسی

 

دیدارهای دور پنجم رقابتهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، سه شنبه شب با برگزاری 8 دیدار دنبال شد.

دور پنجم رقابتهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، با برگزاری هشت دیدار در 4 گروه دوم رقابتها برگزار شد و در مهمترین بازیها، تیمهای رم، میلان،چلسی، رئال و شاختار مقابل حریفانشان به برتری دست یافتند. در دیدارهای برگزار شده، نتایج زیر به دست آمد:

گروه E

*رم 3– بایرن مونیخ  2

گلها: بوریه لو  (49)، روسی (81) و توتی (84) برای رم و گومس (33) و (39) برای بایرن

* بازل1 - کلوژ  0

گل: آلمرارس (15)

گروه F

* چلسی 2– زیلینا  1

گلها: استوریج (51)   و مالودا (86) برای چلسی و بلو (19) برای زیلینا

* اسپارتاک مسکو0 - المپیک مارسی   3

گلها: والبوئنا (18)، رمی (54) و براندائو (68)

گروه G

* آژاکس آمستردام 0– رئال مادرید  4

گلها: بنزما (36)، آربلوا (44)،کریس رونالدو (70،  و 81(پنالتی))

* اوسر 0 – میلان   2

گل:زلاتان ایبراهیموویچ (65) و رونالدینیو (90)

گروه H

* پارتیزان بلگراد 0 - شاختار دونستک   3

گلها: استپاننکو (52)، جادسون (59) و ادواردو (68)

* براگا 2- آرسنال   0

گلها: ماتئوس (83) و (90)