ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

چرخش بمب نقل و انتقالات به سمت پرسپولیس



 اخبار,اخبار ورزشی,پرسپولیس


 اخبار ورزشی - آشتی انصاری فرد با دایی؛
چرخش بمب نقل و انتقالات به سمت پرسپولیس

آقای گل فصل پیش لیگ برتر در آستانه بازگشت به جمع سرخپوشان پایتخت قرار دارد.

به گزارش جام نیوز، کریم انصاری فرد با تماسی که با یکی از نزدیکان علی دایی داشته کدورت های گذشته را برطرف کرده است. او با این تماس بیش از گذشته به تیم سابق خود نزدیک شده است.

انصاری فرد به دلیل اختلاف با سرمربی سرخ پوشان مجبور به ترک پرسپولیس و پیوستن به تراکتورسازی شد امسال تمایل ندارد در تبریز بماند.

او با صحبتی هم که با علیرضا رحیمی مدیرعامل پرسپولیس داشته ابراز تمایل کرده که به پرسپولیس بازگردد. البته او یک شرط دارد.

 انصاری فرد همه چیز را به بعد از جام جهانی موکول کرده است. او عنوان کرده اگر پیشنهاد خارجی و اروپایی نداشته باشد قطعا فصل آینده در پرسپولیس بازی خواهد کرد.
  اخبار ورزشی - جام  نیوز


ویدیو مرتبط :
‫گفتگو با بمب نقل انتقالات ایران و پرسپولیس شجاع خلیل زاده‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جنجالی ترین بمب نقل و انتقالات؛ دروازه بان پرسپولیس به سمت استقلال غش کرد!



اخبار,اخبار ورزشی,امیر قلعه نویی

 

اخبار ورزشی  - نیلسون به خاطر قلعه نویی به تهران برگشت؛
جنجالی ترین بمب نقل و انتقالات؛ دروازه بان پرسپولیس به سمت استقلال غش کرد!

با وجود این که نیلسون در بازگشت به تهران اعلام کرد اگر باشگاه پرسپولیس مطالبات فصل گذشته‌اش را بپردازد، حاضر به انجام مذاکره است، شایعه شده نیلسون به تهران برگشت تا با استقلال مذاکره کند!

همزمان با بازگشت نیلسون برزیلی به تهران، شایعه شد آنچه این دروازه‌بان را به تهران کشانده، درخواست امیر قلعه‌نویی است و آن دروازه‌بان برزیلی که استقلالی‌ها وعده جذبش را به هواداران خود داده‌اند، کسی نیست جز نیلسون!

شایعه شده نزدیکان امیر قلعه‌نویی از طریق مدیر برنامه ایرانی نیلسون به این دروازه‌بان پیشنهاد مذاکره دادند و نیلسون که پیش از این همزمان با حضور سوشا مکانی در پرسپولیس، با انتشار نامه سرگشاده‌ای با مجموعه سرخ وداع کرده بود، به تهران آمده تا از نزدیک با مدیران استقلال مذاکره کند و صدالبته همزمان پیگیر مطالبات خود از باشگاه پرسپولیس باشد.

البته نیلسون دیروز به محل تمرین پرسپولیس رفت و به علی دایی گفت اگر مدیرعامل جدید پرسپولیس طلب او را بپردازد، حاضر به مذاکره است اما رحیمی به این دلیل در پرداخت مطالبات نیلسون تردید دارد که برخی منابع خبری به گوش او رسانده‌اند مقصد بعدی نیلسون استقلال است و این دروازه‌بان حتی اگر طلب خود را به طور کامل از پرسپولیس دریافت کند، باز هم پای میز مذاکره با استقلال می‌نشیند!

هنوز نیلسون و مدیر برنامه‌اش به شایعه استقلالی شدن این دروازه‌بان برزیلی واکنش نشان نداده‌اند و شاید امروز این موضوع را از بیخ و بن تکذیب کنند اما آنهایی که از نزدیک در جریان فعالیت‌های نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال هستند، می‌گویند آن دروازه‌بان برزیلی که قلعه‌نویی بعد از جدایی رحمتی، وعده جذبش را داد همین نیلسون است که بعد از انتشار نامه خداحافظی‌اش با پرسپولیس، به تهران آمد.

استقلال به امید جذب نیلسون، فعلا وحید طالب‌لو و میثاق معمارزاده را روی هوا نگه داشته است. قلعه‌نویی در صورتی که نیلسون را به خدمت نگیرد، از میان طالب‌لو یا معمارزاده یک ذخیره برای محسن فروزان جذب خواهد کرد!
اخبار ورزشی - روزنامه هوادار