ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

چرا بازیکن مسیحی نفت تهران سجده شکر به جا آورد؟



اخبار,اخبارورزشی, فوتبال  ایران

لئوناردو پادوانی زننده تک گل نفت تهران در بازی برگشت با الاهلی عربستان بود.

به گزارش خبرآنلاین؛ پادوانی که مسیحی است، پس از زدن این گل بازیکنان نفت تهران را دور خودش جمع کرد و آن ها دسته جمعی سجده شکر به جا آوردند. اما چه چیزی باعث شد که این بازیکن سجده شکر به جا بیاورد؟ پادوانی درباره این موضوع می گوید: «کل بازیکنان نفت قبل از شروع بازی با یکدیگر قرار گذاشتیم که اگر هر کدام موفق به باز کردن دروازه حریف شدیم، با توجه به اینکه بازی در چند کیلومتری مدینه که مکانی مقدس است برگزار می شود سجده شکر به جا بیاوریم.

 

این کار را کردیم چون عربستانی ها کارشکنی زیادی انجام دادند ولی ما با همه جان و دل برای باز کردن دروازه حریف تلاش کردیم.»


 اخبار  ورزشی   - خبر  آنلاین 


ویدیو مرتبط :
بازیکن تیم امید نفت تهران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پس از مرگ مغزی; تمام اعضای بازیکن فقید جوانان نفت تهران اهدا شد



تمام اعضای بازیکن فقید تیم جوانان نفت تهران اهدا شد.

به گزارش باشگاه نفت تهران، سید علی حسینی، بازیکن پیشین تیم فوتبال جوانان نفت تهران، پس از شرکت در مراسم شام غریبان در حادثه رانندگی دچار مغزی شد و به کما رفت تا اینکه روز گذشته خانواده وی تمامی اعضای این بازیکن فقید را به نیازمندان آن اهدا کردند.

غلامرضا شاه کرمی، مدیرکل ورزش ورزش نفت در این رابطه گفت: سید علی حسینی، پس از قبولی در دانشگاه در رشته مهندسی کامپیوتر، به دلیل مشکلات خانوادگی دیگر نتوانست در تیم جوانان نفت تهران بماند و از این تیم جدا شد. متاسفانه وی که ساکن روستای قیدو از توابع شهرستان خمین است، پس از مراسم سوگواری سرور و سالار شهیدن و مراسم شام غریبان، در راه بازگشت به روستای خود تصادف کرد و به کما رفت که وی را به بیمارستان ولیعصر استان مرکزی انتقال دادند که متاسفانه تلاش کادرپزشکی نتیجه‌ای نداشت تا اینکه مرگ مغزی وی را اعلام کردند. متعاقب این خبر خانواده این بازیکن فقید روزگذشته در بیمارستان امام خمینی تهران تمامی اعضای تنها پسر خود را که به تازگی دانشجو شده بود اهدا کردند.

باشگاه نفت تهران ضمن ابراز همدردی و تسلیت با خانواده آن زنده یاد، از خداوند منان طلب مغفرت و آمرزش را برای بازیکن فقید جوانان نفت دارد. باشگاه نفت تهران همچنین از هیچگونه اقدامی برای تسلی بیشتر خانواده مرحوم سید علی حسینی دریغ نخواهد کرد.

 

اخبار ورزشی - ایسنا