ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

چرا آشوری بعد از اینچئون پنهان شده؟



اخبار,اخبار ورزشی ,  بازی های آسیایی

 

اخبار ورزشی - اتفاقات شب قبل از مسابقه گنج‌زاده باید بررسی شود
کتیرایی: چرا آشوری بعد از اینچئون پنهان شده؟

مربی پیشین تیم ملی کاراته گفت: سوال من از دبیر فدراسیون که مسئولیت فنی داشت این است که چرا بعد از بازی‌های آسیایی اینچئون پنهان شده و پاسخگوی تصمیماتی که گرفته، نیست؟

به گزارش تسنیم، در شرایطی که تیم ملی کاراته کشورمان باید برای حضور در رقابت‌های جهانی آلمان آماده شود، مدیر تیم‌های ملی از کار برکنار می‌شود و حالا علیرضا سمندر در کنار ریاست فدراسیون مسئولیت مدیریت تیم‌های ملی را نیز خودش بر عهده گرفته است. خیلی‌ها معتقدند با این وضعیت شاید بهتر باشد تیم ایران در رقابت‌های جهانی حاضر نشود و وقتی موضوع تغییر مدیر تیم‌های ملی را در کنار قهر برخی ملی‌پوشان از اردوهای تیم ملی می‌گذاریم به این نتیجه می‌رسیم که این افرادچندان هم بیراه نمی‌گویند.

علیرضا کتیرایی مربی پیشین تیم ملی بزرگسالان ضمن انتقاد شدید از مسئولان فدراسیون کاراته معتقد است که محسن آشوری بعد از بازگشت تیم از اینچئون به نوعی پنهان شده و جوابگوی تصمیمات و عملکردش نبوده است. کتیرایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در این مورد اظهار داشت: از زمان آمدن آشوری به نوعی انتخاب مربیان به شیوه خاصی انجام می‌شود. موضوع مثل سابق نیست و اگر کسی بخواهد مربی تیم باشد باید التماس کند. کسانی را به تیم ملی آورد‌ه‌اند که گوش به فرمان هستند و به نوعی تنها «بله قربان» می‌گویند. نتیجه این عملکرد همین می‌شود که در حال حاضر شاهد آن هستیم.

وی ادامه داد: البته همین فدراسیون از برخی اشخاص خواهش کردند که بیایند اما آنها قبول نکردند. در آستانه رقابت‌های جهانی آلمان تیم این‌گونه به حاشیه کشیده شده و این امر به جز این دلیلی ندارد که مربیانی در تیم هستند که نحوه ورود آنها را به تیم توضیح دادم.

مربی پیشین تیم ملی کاراته عنوان کرد: خود آقایان گفتند که در این دوره بهترین امکانات برای تدارک بازی‌های آسیایی داشتند اما متاسفانه نتایج نسبت به دوره‌های قبل بهتر نشده است. نباید نتیجه تیم بانوان را با مردان جمع کنیم زیرا آنها سیستم خودشان را دارند و اصلا ربطی به تیم مردان ندارند.

کتیرایی گفت: فکر می‌کنم ناکامی سجاد گنج‌زاده به نوعی برنامه‌ریزی شده بود و اتفاقاتی که شب قبل از مسابقه او افتاد باید بررسی شود. چه لزومی دارد که به ورزشکار شب قبل از مسابقه فشار می‌آورند که تو فردا باید حتما مدال بگیری؟ با این تصمیمات و عملکرد اگر تیم ملی حاشیه نداشته باشد باید تعجب کرد. به امید خدا امیدوارم هر چه سریع‌تر تغییراتی صورت بگیرد تا کاراته بیشتر از این ضرر نکند.

اخبار ورزشی - تسنیم

 


ویدیو مرتبط :
روش های کشیدن انواع دندان عقل پیدا، نیمه پنهان و پنهان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

چگونه خال ها و لکه های صورتم را پنهان کنم؟



 

 

سوال :اخیرا روی گونه ها و دیگر اجزای صورتم لکه هایی پیدا کرده ام، چگونه می توانم آنها را با آرایش بپوشانم؟به تازگی تصمیم گرفته ام که لکه های صورتم را با لیزر از بین ببرم.آیا روش مناسبی است؟

 

لکه وخال صورت

 

پاسخ:یک کرم پودرمناسب پیداکنید.

 

سوال:اخیرا روی گونه ها و دیگر اجزای صورتم لکه هایی پیدا کرده ام، چگونه می توانم آنها را با آرایش بپوشانم؟به تازگی تصمیم گرفته ام که لکه های صورتم را با لیزر از بین ببرم.آیا روش مناسبی است؟

 

لکه وخال صورت

 

پاسخ: لیزر تنها راه برای از بین بردن لکه های صورت نیست. در واقع شما با آرایش نیز می توانید براحتی این لکه ها را بپوشانید. ابتدا یک کرم پودر متمایل به زرد به صورت تان بزنید، دقت داشته باشید کرم پودرتان باید دو درجه از رنگ پوست صورت تان روشن تر باشد. در ضمن کرم مورد نظر باید غلیظ و رنگ زیادی داشته باشد. این کرم پودرها باید قادر باشند که محل زخم و جراحت، تاتوها ، ماه گرفتگی ها را بپوشانند. کرم پودر را با یک برس مخصوص و یا با نوک انگشت تان روی صورت تان پخش کنید. مراقب باشید که با با زیاد پخش کردن کرم، آن را به کلی از روی صورت تان محو نکنید. در نهایت با یک پنکیک ملایم برق کرم و سفیدی بیش از حد آن را بگیرید و کمی هم رژ گونه روی گونه هایتان بزنید.