ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیگرینی: تیم بهتر برنده بازی شد


مانوئل پیگرینی سرمربی منچستر سیتی پس از پیروزی 2-0 در زمین رم و متعاقب آن صعود به مرحله بعدی، تیمش را شایسته این نتیجه دانست.

طرفداری: مانوئل پیگرینی پس از پایان بازی گفت: "اعتماد کلید بازی بود. در دیدار مقابل رم در منچستر، ما ضعیفترین بازی فصل خود را به نمایش گذاشتیم و مساوی کردیم. اما امشب مانند راهی که در هفته های اخیر در پیش گرفتیم بازی کردیم، همانطور که در مقابل بایرن مونیخ بازی کردیم و شایسته پیروزی بودیم."

"تیم بهتر برنده بازی شد. رم یک تیم بسیار خوب است و بسیار خوب بازی می کند، اما ما بازی طبیعی خود را به نمایش گذاشتیم. تیم حریف را پرس کردیم و از توپ ها به خوبی استفاده کردیم. ما یک تیم سرسخت هستیم و توپ هایی که به دست می آوردیم را به درستی استفاده می کردیم. من اعتماد زیادی به آنچه که امشب انجام دادیم، داشتم. تیم ما شایسته اعتبار بیشتری است."


ویدیو مرتبط :
تیم ملی استرالیا - برنده بازی جوانمردانه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

امیر قلعه‌نویی: "پرسپولیس" از سایر تیم‌ها بهتر بازی می‌کند



اخبار ورزشی,خبرهای ورزشی,قلعه‌نویی

تراکتورسازی پس از پیروزی شیرین مقابل سپاهان، آماده برگزاری مسابقاتش در جام باشگاه های آسیا می شود و فردا در اولین بازی به مصاف الجزیره امارات خواهد رفت. امیر قلعه نویی امیر قلعه‌نویی: "پرسپولیس" از سایر تیم‌ها بهتر بازی می‌کند

به گزارش بانک ورزش، در رابطه با شرایط این روزهای تراکتورسازی به سراغ امیر قلعه نویی رفتیم که ماحصل گفتگوی خبرنگار ما با سرمربی سرخپوشان تبریزی را در زیر می خوانید؛

از بازی با سپاهان شروع کنیم.
ابتدا ضمن سلام و خسته نباشید، ایام فاطمیه را خدمت مردم شریف ایران تسلیت عرض می کنم. در خصوص بازی با سپاهان هم به نظرم خدا آن سه امتیاز را به ما داد. بازی خیلی خوبی انجام دادیم و روی کل بازی کنترل داشتیم. روی یک اشتباه بچه گانه گل خوردیم اما خدا را شکر توانستیم نتیجه را برگردانیم.

به نظر می رسید یک گل سالم هم به ثمر رساندید.
من که صحنه را ندیدم اما دوستانی که صحنه آهسته را دیدند می گفتند گل شجاع سالم بوده است. خدا را شکر نیمه دوم موقعیت زیادی ایجاد کردیم و در دقایق پایانی هم نتیجه را به نفع خود کردیم. خوشحالم که مقابل تیم بزرگی چون سپاهان به سه امتیاز بازی رسیدیم.

برنامه نود هم صحنه گل شجاع را نشان نداد تا کارشناسان در این خصوص نظر دهند.
من برنامه نود را ندیدم اما همان طور که گفتم کسانی که گل خلیل زاده را دیدند معتقد بودند گل ما سالم بود.

به نظرتان امسال می توانید جزو مدعیان باشید؟
ما کار خودمان را باید به بهترین نحو انجام دهیم و کاری به تیم های دیگر نداشته باشیم. با توجه به بردی که مقابل سپاهان به دست آوردیم روحیه مضاعفی گرفتیم و می توانیم در ادامه راه، نتایج بهتری کسب کنیم.

فردا هم در جام باشگاه های آسیا بازی دارید.
اولا دعا می کنم دو نماینده دیگر ایران در جام باشگاه های آسیا سربلند باشند و بتوانند با کسب پیروزی مسابقات شان را آغاز کنند. طبیعتا بازی کردن در مسابقات آسیایی شرایط خاص خودش را دارد.

تراکتورسازی معمولا در آسیا نتایج خوبی کسب نکرده. امسال به نظرتان طلسم چهارم شدن این تیم در مسابقات گروهی می شکند؟
گروه ما نسبت به دیگر تیم های ایرانی سخت تر است اما ما تلاش مان را می کنیم تا بتوانیم بهترین نتایج را بگیریم. همان طور که می دانید بازی اول در چنین مسابقاتی بسیار اهمیت دارد و ما باید فردا بهترین عملکردمان را ارائه دهیم. ما حساب ویژه ای روی سه امتیاز بازی فردا باز کردیم و امیدواریم با یک بازی منطقی سه امتیاز را بگیریم.

به لیگ ایران برگردیم. به نظرتان کدام تیم شرایط بهتری برای قهرمان شدن دارد.
حالا زود است که در این خصوص حرف بزنیم. در پایین و بالای جدول فشردگی خاصی وجود دارد و زود است در مورد قهرمان نظر بدهیم اما قطعا تیم هایی که بالای جدول هستند شانس بیشتری دارند.

خیلی ها معتقدند پرسپولیس بازی زیباتری نسبت به رقبا ارائه می کند و شانس بیشتری برای قهرمانی دارد. نظر شما چیست؟
تیم های بالای جدول همه خوب بازی می کنند. درست است که پرسپولیس یک مقدار قشنگ تر از سایر تیم ها بازی می کند اما تیم ویسی یا یحیی هم زیبا بازی می کنند. استقلال هم بازی های خوبی انجام داده که صدر جدول است.

تراکتورسازی هم به جمع مدعیان اضافه می شود؟
با این سه امتیازی که مقابل سپاهان به دست آوردیم روند بهتری پیدا کردیم و سعی می کنیم با ادامه این روند به بالای جدول برسیم.

هواداران استقلال هم با استادیوم آشتی کردند. به نظرتان دلیل حضور پرتعداد آنها در آزادی چیست؟
اجازه بدهید در خصوص تیم خودم صحبت کنم. دوست ندارم در مورد مسائلی که به من مربوط نیست نظر بدهم.

یکی از روزنامه ها نوشته بود رحمتی به شرطی قراردادش را با استقلال سه ساله تمدید کرده که قلعه نویی در این سه سال به تیم برنگردد. شما چنین چیزی را شنیدید؟
دوست ندارم وارد چنین بحث هایی شوم. اجازه بدهید در خصوص این مسائل صحبت نکنم. نمی خواهم ذهنم را با فکر کردن به مسائل نه چندان مهم درگیر کنم و ترجیحم این است که روی کار خودم تمرکز داشته باشم.

کی روش هم که استعفا داده است.
فرصت زیادی تا جام جهانی نداریم. تیم ملی باید آرامش داشته باشد تا به نحو احسن نتیجه بگیرد. این آرامش به اتحاد همه اهالی فوتبال بستگی دارد. من دلیل استعفای کی روش را نمی دانم که چه اتفاقاتی درون تیم ملی رخ داده که سبب استعفای سرمربی تیم ملی شده، اما می دانم همه باید دست به دست هم دهیم تا تیم ملی نتیجه بگیرد.

حرف خاصی اگر مانده؟
حرف خاصی نیست، امیدوارم فردا با حمایت هواداران بتوانیم بازی ابتدایی جام باشگاه های آسیا را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

 

اخبار ورزشی - بانک ورزش