ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیکان 0– صبا1؛ تیر بر قلب بر منصور /نخستین برد نفت مسجدسلیمان با بازگشت مکوندی/ فولاد باخت و سوم ماند



اخبار,اخبار ورزشی , لیگ برتر فوتبال

 

اخبار ورزشی - 3 امتیاز با ارزش در دقیقه 89
پیکان 0– صبا1؛ تیر بر قلب بر منصور

گل دقیقه 89 آیوبل بازیکن خارجی صبا شرایط نسبتا خوب پیکان را دوباره بحرانی کرد. این در حالیست که صبا با 16 امتیاز موقتا به رده هشتم صعود کرد و شریک پدیده و صبا شد.

  در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 17 و 10 دقیقه امروز پیکان و صبای قم به مصاف یکدیگر رفتند.

هفته یازدهم لیگ برتر،ورزشگاه دستگردی،تماشاچی:200نفر

داور:پیام حیدری،کمک ها: علیرضا ایلدروم،اسد حاج محمد

گل: مارکو آیوبل(89)صبا

اخطار:بارانی(پیکان)،علی آبادی

پیکان:مهدی رحمتی، حمیدرضا دیوسالار، جی لوید ساموئل(46-معمرسوراکا)، محمد نصرتی، آرمان قاسمی، سیاوش یزدانی، صادق بارانی، سیدعلی حسینی(75-وحید حیدریه)، میلاد نوری، سعید دقیقی و جهانگیرعسگری (65- میت آترویچ)
سرمربی:منصور ابراهیم زاده

صبا: مهرداد طهماسبی، سیداحمد مهدی زاده، مسعود حق جو، روزبه چشمی، ابوالفضل ابراهیمی، حسین بادامکی، پیروز قربانی، جلال الدین علی محمدی، محمدامین آرام طبع، مارکو آیوبل(91- آرام عباسی) و احمد حسن زاده(62- قاسم گرامی)
سرمربی:صمد مرفاوی

0-1(صبا)مارکو پا به توپ پیش رفت و با ضربه فنی گل 3 امتیازی زد و دروازه رحمتی را باز کرد.

--------------------------------------

 

نخستین برد نفت مسجدسلیمان با بازگشت مکوندی/ فولاد باخت و سوم ماند

تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال ایران مقابل فولاد خوزستان به پیروزی رسید.

به گزارش فارس، در یکی از دیدارهای هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال ایران نفت مسجدسلیمان و فولاد خوزستان از ساعت 17 و 20 دقیقه امروز به مصاف یکدیگر رفتند.

این بازی در نهایت با پیروزی 2 بر یک نفت مسجدسلیمان به پایان رسید.

تمام گل‌های بازی در نیمه اول به ثمر رسید.

ابتدا سروش رفیعی دقیقه 34 فولاد خوزستان را به گل رساند اما با دو گلی که در دقیقه 44 توسط لوییز کارلوس دو سانتوز و دقیقه 45 توسط حسین مالکی به ثمر رسید نفت مسجدسلیمان با پیروزی به رختکن رفت.

در نیمه دوم بازی بیشتر در میانه میدان دنبال شد و نفت مسجد سلیمان بیشتر به دنبال حفظ برتری خود در نیمه اول و کنترل بازی بود.

بعد از برکناری مجید باقری‌نیا این اولین بازی نفت مسجدسلیمان بود که بهروز مکوندی به روی نیمکت این تیم بازگشته بود. نفت مسجدسلیمان سال قبل با هدایت مکوندی مجوز حضور در لیگ برتر را دریافت کرد. این پیروزی اولین برد نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر است.

قضاوت این مسابقه بر عهده بابک وسیله‌بر بود.
اخبار ورزشی - ورزش سه , فارس

 


ویدیو مرتبط :
خلاصه گسترش فولاد 0-0 نفت مسجدسلیمان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیکان 0 - استقلال 3؛ پرواز به صدر جدول/ نتیجه دیدار دو تیم نفت مسجدسلیمان و گسترش فولاد



اخبار ,اخبار ورزشی ,دیدار استقلال باخودروسازان

 

اخبار ورزشی - یک دسته گل تقدیم به رحمتی
پیکان 0 - استقلال 3؛ پرواز به صدر جدول

استقلال با پیروزی قاطع مقابل خودروسازان 12 امتیازی شد و به صدرجدول رسید، پیکان هم با این شکست سنگین 2 امتیازی ماند و در قعر جدول جای گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، استقلال با این پیروزی 12 امتیازی شد و به صدرجدول رسید.

هفته پنجم لیگ برتر، ورزشگاه تختی

تماشاگر: بیش از شش هزار نفر

گل ها: خسرو حیدری (29) مهدی کریمیان (53) سجاد شهباززاده‌(61) برای استقلال

کارت زرد: هاشم بیگ زاده (41) و میلاد فخرالدینی (62) استقلال - محمد نصرتی (65) و حمید دیوسالار (79) پیکان

داور: احمد صالحی


کمک داوران: بابک داوری و حسن ظهیری

پیکان: مهدی رحمتی، محمد نصرتی،علیرضا محمد، آرمان قاسمی، حمید دیوسالار، جی لوید ساموئل، محمد سوراکا،وحید حیدریه، امیرحسین فشنگچی، مجید خدابنده لو و سعید دقیقی
سرمربی: منصور ابراهیم زاده

استقلال: محسن فروزان، میلاد فخر الدینی، هرر مگویان، هاشم بیگ زاده، یعقوب کریمی، مهدی کریمیان، خسرو حیدری، امید ابراهیمی، جاسم کرار و سجاد شهباززاده
سرمربی: امیر قلعه نویی

شرح بازی:
استقلال در روزی که خطری روی دروازه اش ایجاد نشد از موقعیت هایش استفاده کرد و توانست با یک پیروزی شیرین و قاطع صدرجدول را از آن خود کند. مهدی رحمتی گلر سابق استقلال که در 4 بازی گذشته تنها 3 بار دروازه اش باز شده بود در این بازی 3 گل خورد. این بازی استقلال را می توان یکی از بی نقص ترین بازی های این تیم دانست و امیر قلعه نویی باز هم نشان داد بعد از چند هفته ابتدایی پر نوسان توانسته ترکیب تیمش را پیدا کند.

شرح گل ها:
یک – صفر: حرکت بازیکنان استقلال پشت محوطه جریمه و پاسکاری بازیکنان این تیم با اشتباه مدافعان پیکان موقعیت را برای خسرو حیدری مهیا کرد تا کاپیتان آبی‌پوشان با ضربه ای دقیق توپ را درون دروازه مهدی رحمتی جا دهد.

دو – صفر: باز هم اشتباه مدافعان پیکان و پاس فوق العاده جاسم کرار مهدی کریمیان را با مهدی رحمتی تک به تک کرد و کریمیان توپ را تبدیل به گل کرد.

سه – صفر: روی یک ضربه کرنر سجاد شهباززاده در حالی که هیچ مزاحمی را در کنار خود نمی‌دید با ضربه سر توپ را دور از دستان مهدی رحمتی به گل سوم تیمش تبدیل کرد.

----------------------------------------------

اخبار ورزشی - اولین امتیاز خانگی تاریخ ام آی اس
نفت مسجدسلیمان 1 ـ گسترش فولاد 1

نفت مسجدسلیمان 10 نفره به گل رسید اما نتوانست این گل را حفظ کند و امتیازات بازی را با حریف تقسیم کرد.

به گزارش "ورزش سه"، دیدار دو تیم نفت مسجدسلیمان و گسترش فولاد با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

ورزشگاه شهید بهنام محمدی، تماشاچی 4000هزار نفر

داور: مهدی سیدعلی


کمک ها: علیرضا الدروم، سعید آلوردی

نفت مسجدسلیمان: رضا محمدی، کیومرث چراغی، سیدجلال عبدی، حامد محمودی، میلاد شیخی سلیمانی، محمود تیغ نورد، میلاد زنیدپور، احسان عبدی، حسین مالکی، میلاد جعفری، رضا درویشی
سرمربی: مجید باقری نیا

گسترش فولاد تبریز: سیدمهدی اسلامی، سیدمهدی قریشی، میثم نقی زاده، سیدامید نظامی پور، علیرضا نقی زاده، بهنام داداش وند، رسول پیرزاده، مرتضی اسدی، جابر انصاری، مهرداد بایرامی، مگنو باتیستا داسیلوا
سرمربی: مهدی تارتار

شرح بازی:
نفت مسجدسلیمان اولین امتیاز خانگی لیگ برتری خود را در شرایط سخت به دست آورد. آنها که در نیمه اول روی بی تجربگی بازیکنشان 10 نفره شدند، در نیمه دوم به گل رسیدند اما با یک اشتباه فردی در نهایت امتیازات بازی را با تیم باتجربه تر گسترش فولاد تقسیم کردند. البته این مساوی برای هیچ کدام از دو تیم راضی کننده نبود اما از هیچ بهتر به نظر می رسید.

شرح گل‌ها:
1 ـ صفر(نفت مسجدسلیمان): پاس بلند تیغ نورد در جدال محمودی و بایرامی تبدیل به گل اول بازی شد. این اولین گل لیگ برتری تاریخ مسجدسلیمان بود که با ضربه محمودی و دخالت قریشی به ثمر رسید.

1 ـ 1(گسترش): میلاد جهانی بازیکن فصل گذشته مس کرمان از اشتباه مدافعان حریف در دفع توپ استفاده کرد و با یک شوت محکم از پشت محوطه جریمه بازی را به تساوی کشاند.

دقایق حساس:
دقیقه 33 خطای پنالتی مدافع گسترش روی حسین مالکی، بهترین فرصت را نصیب نفت مسجدسلیمان کرد اما حامد محمودی در میان شادی هواداران توپ را به اوت زد.

حسین مالکی دقایقی بعد از کسب خطای پنالتی، با یک خطای شدید موجبات اخراج خود را فراهم آورد و تیمش را 10نفره کرد.

در اواسط نیمه دوم و به خاطر گرمای هوا داور یک دقیقه وقت استراحت گرفت تا بازیکنان آب بنوشند.
اخبار ورزشی - ورزش سه