ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیشنهاد پرتغالی برای نیمکت نشین پرادعای پرسپولیس!/.چشمک سید جلال از آفریقا به مبلغ نجومی قطری ها؟!



اخبار,اخبار ورزشی, باشگاه پرسپولیس

 
 اخبارورزشی - پیشنهاد پرتغالی برای نیمکت نشین پرادعای پرسپولیس!

مهاجم نیمکت نشین پرسپولیس تاکید کرده که برای فصل بعد حتما به گونه‌ای قرارداد می بندد که دیگر به نیمکت ذخیره‌ها دوخته نشود!

به گزارش جام نیوز، فرزاد حاتمی وضعیت نامعلومی دارد. او که در نیم فصل به پرسپولیس آمد، به نیمکت دوخته شد و دقایق کمی را به میدان رفت و بعید به نظر می رسد در لیست دایی برای فصل آینده جای داشته باشد.

حاتمی از نیمکت نشینی در پرسپولیس ناراحت است و تنها به خاطر حضور دایی این وضعیت را تحمل کرد و اعتراض نکرد.

 با وجود این عملکرد ضعیف حاتمی برای فصل بعد ادعاها و برنامه‌های زیادی دارد و به نزدیکانش تاکید کرده که برای فصل بعد حتما به گونه‌ای قرارداد می بندد که بازی کند و دیگر به نیمکت ذخیره‌ها دوخته نشود! حاتمی قصد دارد برای فصل بعد محکم کاری کند و در قراردادش شرط حضور در ترکیب اصلی را قید کند!

از سوی دیگر گفته می شود فرزاد حاتمی از لیگ دسته یک پرتغال پیشنهادی دریافت کرده و نمی‌خواهد فرصت لژیونر شدن را از دست بدهد. به همین خاطر به احتمال زیاد فصل بعد راهی اروپا می شود تا ادعاهایش را در یک کشور خارجی اثبات کند!


                                                   .............................................


چشمک سید جلال از آفریقا به مبلغ نجومی قطری ها؟!

مدافع پرسپولیس در اردوی آفریقای جنوبی هم پیگیر مذاکره با تیم متمول الجیش است و اگر اتفاق خاصی نیفتد ظرف چند روز آینده برای عقد قرارداد راهی قطر خواهد شد.

به گزارش جام نیوز، از مدت ها بحث قطری شدن سید جلال حسینی به شدت نقل محافل فوتبال شده بود. حتی در تعطیلات لیگ با خبر شدیم این مدافع ملی‌پوش برای مذاکرات نهایی همراه خلعتبری به قطر رفته و با تیم خواهانش به توافقات نهایی هم رسیده است.

اما سید جلال حسینی در مصاحبه‌های اخیرش به شدت منکر سفر به قطر و مذاکره با تیم های قطری شد و مدعی بود که با هیچ تیم قطری مذاکره نکرده است و فقط و فقط فکرش پرسپولیس است و قصد دارد سال آینده را هم در این تیم بازی کند.

ولیکن با خبر شدیم سید جلال حتی در اردوی آفریقای جنوبی هم پیگیر مذاکره با تیم متمول الجیش است و اگر اتفاق خاصی نیفتد ظرف چند روز آینده او برای عقد قرارداد راهی قطر خواهد شد.

 جالب اینکه دوستان نزدیک حسینی هم از آخرین وضعیت این مدافع بی‌خبرند و می‌گویند باور کنید نمی‌دانیم او می‌خواهد چکار کند. او در خصوص مذاکره با تیم قطری هیچ حرفی به ما نزده و در خفا پیگیر کارهای عقد قراردادش است.

هم تیمی های حسینی می‌گویند در کل سید آدم خاصی است و دوست ندارد راجع به کارهای شخصی‌اش با کسی حرف بزند. حتی وقتی ما پرسیدیم با تیم قطری چکار کردی جواب داد فعلا چیزی مشخص نیست و من دوست ندارم راجع به مذاکره با تیم‌های خواهانم در حالی که هنوز چیزی معلوم نشده حرف بزنم.

در هر صورت رقم پیشنهادی تیم قطری الجیش به قدری وسوسه برانگیز است که سید‌جلال نتوانسته بی‌تفاوت آن شود. حسینی اصلا دوست ندارد تا زمانی که قراردادش رسمی نشده خودش را قطری بداند و هنوز هم معتقد است در پرسپولیس می‌ماند در صورتی که اینها همه ظاهر قضیه است و به نظر می‌رسد سیدجلال فصل آینده راهی لیگ قطر شود.

گفتنی است علی دایی که زمزمه های جدایی سید جلال از پرسپولیس را شنیده است از هم اکنون به فکر جانشین او افتاده است تا در صورت این اتفاق دستش خالی نباشد. وی مقدمات مذاکره با هادی عقیلی از سپاهان و عبدالله کرمی از فولاد را فراهم کرده و از هم اکنون پیغام هایی از طریق واسطه ها برای آنها فرستاده است.
 اخبار ورزشی - جام نیوز


ویدیو مرتبط :
نیمار پیشنهاد نجومی منچستر را رد کرد (اخبار کوتاه)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سید جلال با مبلغ کمتر از پیشنهاد استقلال و ملوان در نفت



اخبار,اخبار ورزشی , جلال حسینی

سید جلال حسینی که در لیست بعضی از تیم های لیگ برتری حضور داشت بالاخره امروز با نفت قرارداد امضا می کند.

سید جلال حسینی در بدو ورودش به ایران به باشگاه پرسپولیس رفت. او با سرپرست وقت پرسپولیس دیدار کرد و برای پیوستن به این تیم اعلام آمادگی کرد.

 

با تغییر کادر مدیریتی باشگاه پرسپولیس او دیگر جایی در لیست این تیم نداشت.استقلال که امیر حسین صادقی را از لیست خود خارج کرده و امیدی به حنیف ندارند با سید جلال وارد مذاکره شدند که به گفته سید جلال حسینی او این پیشنهاد را رد کرد.

 

حسینی دلیل رد پیشنهاد استقلال را استخاره ، مشورت با خانواده و احترام به هواداران پرسپولیس نامید.استقلالی ها برای جذب حسینی حاضر بودند سقف قرارداد را رعایت نکنند و مبلغی بیشتر از قرارداد رحمتی و حیدری به او بدهند.

حسینی که چند روزی است با نفت تهران وارد مذاکره شده است به نظر می رسد امروز با این تیم قرارداد امضا کند.او همچنین از ملوان تیم سابق و شهر خود پیشنهاد دارد اما ترجیح می دهد به نفت بپیوندد.او می تواند با نفت تهران در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند.

 

اخبار ورزشی - خبرآنلاین