ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیشنهاد میلیاردی‌ رویانیان به وزارت‌ورزش!



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید


اخبار ورزشی - پیشنهاد میلیاردی‌ رویانیان به وزارت‌ورزش!

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس پیشنهادی ۱۰۰ میلیارد تومانی به وزارت ورزش و جوانان داد.

به گزارش تسنیم، محمد رویانیان خطاب به مسئولان وزارت ورزش و جوانان با مطرح کردن پروژه درآمدزایی 200 میلیارد تومانی برای باشگاه پرسپولیس، مدعی شد حاضر است تا پایان امسال (1392) مبلغ 6 میلیارد تومان و تا پایان سال آینده (1393) مبلغ 94 میلیارد تومان دیگر به این باشگاه تزریق کند.

وی با تاکید بر این نکته که حاضر است در مورد تامین مبلغ یاد شده متعهد شود، در ازای این میزان درآمدزایی خواستار این شد که یا بهروز منتقمی مدیرعامل باشگاه شود یا پرسپولیس به طور کامل در اختیار علی دایی قرار بگیرد.

اخبار ورزشی - تسنیم


ویدیو مرتبط :
پیشنهاد 2.5 میلیاردی به یک بازیکن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

از پیشنهاد 5 میلیاردی یك مربی تا استعفاهای گاه‌‌وبی‌گاه رویانیان



پرسپولیس , سرمربی پرسپولیس

 

انتخاب سرمربی برای پرسپولیس آنقدر طولانی شد كه خود رویانیان هم از این شرایط خسته شده و در این میان حتی این موضوع هم مشخص نیست كه سرمربی آینده سرخ پوشان ایرانی است، یا خارجی!

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، بدون شك سرخ پوشان پایتخت در فصل نقل و انتقالات پر سر و صداترین تیم بودند و با جذب بازیكنان ملی‌پوش و با تجربه بی‌هیچ بحثی رقابت در جذب بازیكن را از حریف دیرینه خود بردند.

سید جلال حسینی، محسن بنگر، كریم انصاری فرد، محمد قاضی، شهاب گردان، حسین ماهینی و مهرداد پولادی بازیكنان بزرگی بودند كه رویانیان آنها را به پرسپولیس آورد تا همه از تیم كهكشانی و حتی فوق كهكشانی سرخ‌ها در فصل بعد صحبت كنند. از آن طرف بازیكنان خوب فصل قبل پرسپولیس نیز همچون علی كریمی، مهدی مهدوی كیا، محمد نوری، رضا نورمحمدی، غلامرضا رضایی، جواد كاظمیان و ... قرارداد خود را تمدید كردند تا خیال هواداران تا حد زیادی راحت شود.

با این حال هنوز چند روزی از شكار ستاره‌های نقل و انتقالات توسط پرسپولیس نمی‌گذشت كه عدم بازگشت دنیزلی قطعی شد و رویانیان كه پیش از آن هم مذاكرات خود را با گزینه‌های خارجی همچون برونو متسو و گابریل كالدرون آغاز كرده بود، سعی داشت یكی از این دو را روی نیمكت تیمش بنشاند. پس از این كه مشكلاتی در مذاكره با این دو مربی پیش آمد و جو برای آمدن متسو سنگین شد، خوزه مانوئل در میان گزینه‌های سرخ پوشان قرار گرفت، اما او رقم پیشنهادی‌اش را خیلی بالا برد تا هم چنان باشگاه پرسپولیس به فرد مورد نظر خود برای سرمربیگری دست پیدا نكند. جالب است بدانید كه مانوئل برای حضور در پرسپولیس پیشنهادی پنج میلیارد تومانی را به باشگاه داد كه در نهایت همین رقم بالا مانع از حضورش در فوتبال ایران شد.

پس از این اتفاق‌ها بود كه ناگهان نام علی پروین بر روی نیمكت این تیم پر ستاره مطرح شد. موضوعی كه از ابتدا هم با توجه به كارنامه پروین در سال‌های آخر مربیگری‌اش و همچنین تفكر فوتبالی‌اش در زمان هدایت پرسپولیس چندان جدی به نظر نمی‌رسید. هواداران پرسپولیس امروز (چهارشنبه) در واكنش به احتمال حضور پروین به عنوان سرمربی در پرسپولیس او را یك مربی سنتی خواندند كه نمی‌تواند به این تیم كمك كند. یكی از این هواداران پشت درهای بسته ورزشگاه درفشی‌فر به خبرنگار ایسنا، گفت: دوره مربیان سنتی و فوتبال «بزن زیرش» دیگر سر آمده و من اصلا موافق آمدن پروین نیستم. اگر قرار است یك مربی ایرانی بیاورند، بهتر است علی دایی را بیاورند كه این فوتبال را می‌شناسد و دو قهرمانی هم برای پرسپولیس با تیمی كه نصف تیم امسال هم ستاره نداشت به دست آورد.

تماشاگر دیگری كه از بسته بودن درهای تمرین به روی هواداران خیلی ناراحت بود، گفت: آخر كجای دنیا دیده‌اید كه عضو هیات مدیره باشگاه سرمربی تیم هم باشد؟ پروین گزینه مناسبی برای این تیم نیست و هیچ تضمینی نیست كه بازیكنان بزرگ كنونی بتوانند با او كنار بیایند. ما پروین را به عنوان یك پیشكسوت قبول داریم، نه سرمربی.

با این حال پروین كه اعلام كرده با دیدن استعفای رویانیان از سرمربیگری پرسپولیس انصراف داده با دستور او مسئول انتخاب سرمربی تیم در كمیته‌ فنی باشگاه شده است. شاید هوادارانی كه با حضور پروین روی نیمكت مشكل داشتند، به انتخاب سرمربی از سوی او هم چندان روی خوشی نشان ندهند، اما سوال مهم این جا است كه چرا مسئولان پرسپولیس زودتر از این‌ها به فكر جذب یك مربی مناسب نبودند؟

درست است كه امروز و فردا كردن‌های دنیزلی بیش از حد زمان را از پرسپولیسی‌ها گرفت، اما اگر آنها با یكی از سه گزینه خارجی خود به توافق رسیده و همه تبعات تصمیم خود را هم می‌پذیرفتند، وضعیت نیمكت این تیم تا این حد مبهم و برای هواداران نگران كننده نبود. در این میان مشخص نیست چرا رویانیان قصد داشته استفعا دهد و از مدیریت پرسپولیس كناره بگیرد. به نظر می‌رسد فشارهایی كه در فوتبال بی نظم ما از سوی افراد و گروه‌های مختلف به طور كاملا غیر محسوس (!) به مدیرعامل پرسپولیس وارد می‌شود او را هر از چند گاهی به فكر خداحافظی و رفتن از فوتبال می‌اندازد. چیزی كه البته در این زمان فقط به ناآرامی‌های باشگاه پرسپولیس می‌افزاید..../ایسنا