ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیشنهاد رسمی چلسی به گواردیولا



سرمربی تیم فوتبال , باشگاه بارسلونا  , مربیگری در چلسی

 

 

مالک ثروتمند باشگاه چلسی لندن پس از کسب اجازه از مدیرعامل بارسلونا به صورت رسمی به سرمربی تیم فوتبال این باشگاه پیشنهاد همکاری داد.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از فارس، رومن آبراموویچ مالک روس باشگاه چلسی انگلیس روز گذشته پس از ارسال فکس رسمی به باشگاه بارسلونا و کسب اجازه از مدیرعامل این باشگاه به گواردیولا پیشنهاد رسمی همکاری داد.

آبراموویچ در این تماس تلفنی که فایل صوتی آن از طریق "تایمز" نیز منتشر شده از گواردیولا خواسته تا برای فصل آینده پاسخی قاطع و روشن بدهد و برای مربیگری در چلسی تا پایان هفته بعد صراحتا موضع خود را اعلام کند.

پیشنهاد روشن آبراموویچ مبلغ 12 میلیون یورو معاف از مالیات است که از سوی یکی از بانک‌های روسیه به حساب شخصی پپ واریز می‌شود و دستمزد‌های دیگر اعم از حقوق هفتگی و مزایای دیگر در متن قرارداد قید خواهد شد.

باید صبر کرد تا تکلیف مربیان نامی جهان برای فصل آینده فوتبال قاره سبز روشن شود.


ویدیو مرتبط :
پدرو رودریگز به صورت رسمی به چلسی پیوست

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیشنهاد 35میلیون یورویی چلسی برای سرخیو راموس



 

 

رپیشنهاد 35میلیون یورویی چلسی برای سرخیو راموس

 

مدافع باشگاه رئال مادرید نظر مثبت سران باشگاه چلسی را به خود جلب کرده است.

طبق گزارشهای منتشره، سرخیو راموس مدافع جوان باشگاه رئال مادرید ممکن است در تابستان پیش رو با قراردادی 35 میلیون یورویی روانه چلسی شود و سران باشگاه انگلیسی آماده اند تا پیشنهادی 5 ساله را به او ارائه کنند.

در گزارشی آمده که سران رئال در ارائه پیشنهاد برای تمدید قرارداد راموس که در حال حاضر با دستمزد سالانه 3.5 میلیون یورو در این تیم توپ می زند، مردد هستند.

در این میان سران چلسی اعلام کرده اند که آماده اند با پرداخت مبلغ هنگفتی راموس رابه خانه شان ببرند.

کاکا هم یکی دیگر از گزینه های مدنظر آبی پوشان لندنی است ولی ارنستو برونتزتی، کارشناس نقل و انتقالات معتقد است که انتقال ستاره برزیلی به چلسی غیرممکن است.