ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیشرفت در مذاكره برای توقف اعتصاب بازیكنان فوتبال ایتالیا



 

 

 

پیشرفت در مذاكره برای توقف اعتصاب بازیكنان فوتبال ایتالیا

 

رییس اتحادیه بازیکنان فوتبال ایتالیا گفت:در مذاکره با مسئولان مسابقات سری آ این کشور برای جلوگیری از اعتصاب بازیکنان، در چند موضوع به توافقاتی دست یافته است.

این مذاکرات روز سه شنبه میان مسئولان مسابقات فوتبال سری آ ایتالیا و اتحادیه بازیکنان فوتبال این کشور انجام شد و '' جیان کارلو آبته'' رییس فدراسیون فوتبال ایتالیا ترتیب دهنده آن بود.

سرجیو کامپانا رییس اتحادیه بازیکنان فوتبال ایتالیاگفت: در شش موضوع کلی درباره پیش نویس قراردادهای بازیکنان به توافق رسیده ایم ولی در عین حال پیش از اعلام نتیجه مذاکرات برای تعیین قراردادها این اتحادیه با بازیکنان فوتبال مشورت خواهد کرد.

این اتحادیه تاکنون با آن بخش از پیش نویس قراردادهای بازیکنان که به باشگاه ها اجازه می دهد بازیکنانی را که مایل به جذبشان نیستند از جلسات تمرین دور نگه دارند، موافقت نکرده است.

''جیان کارلو آبته'' رییس فدراسیون فوتبال ایتالیا، مذاکرات طرفین را در روز سه شنبه هماهنگ کرد و هدف او جلوگیری از اعتصاب پایان هفته فوتبالیست های ایتالیایی بود.

دو طرف در ماه سپتامبر توافق کردند اعتصابی که قرار بود 24 و 25 سپتامبر(دوم و سوم مهر) برگزار شود، صورت نگیرد اما اتحادیه بازیکنان فوتبال هشدار داد اگر اصلاحاتی در پیش نویس قراردادها تا سی ام نوامبر صورت نگیرد بار دیگر برنامه اعتصاب را ترتیب خواهد داد.

روز یکشنبه آینده که احتمالا روز موعود برای اعتصاب فوتبالیست های ایتالیایی است، قرار است یوونتوس با لاتزیو و آث میلان با بولونیا مسابقه دهد.


ویدیو مرتبط :
‫اعتصاب عمومی، ایتالیا را فلج کرد‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

احتمال اعتصاب بازیكنان سری آ ایتالیا قوت گرفت



 

 

احتمال اعتصاب بازیكنان سری آ ایتالیا قوت گرفت

 

باشگاه های سری آ ایتالیا به دلیل نامعلومی طرح از سر گیری گفت وگو با اتحادیه بازیکنان فوتبال این کشور برای جلوگیری از اعتصاب را رد کرد.

'' جیان کارلو آبته'' رییس فدراسیون فوتبال ایتالیا به عنوان میانجی پیشنهاد کرده بود بند های مورد مناقشه به طور موقت از پیش نویس قراردادهای بازیکنان کنار گذاشته شود تا دو طرف مذاکره را از سر گیرند.

با این حال، '' مائوریسیو برتا'' رییس باشگاه های سری آ ایتالیا پیشنهاد آبته را '' غیرقابل قبول'' خواند و گفت که همه بخش های پیش نویس باید به قوت خود باقی باشد.

اتحادیه بازیکنان فوتبال ایتالیا هشدار داده است در صورتی که توافقی تا سی ام نوامبر حاصل نشود، اعتصاب بازیکنان حتمی است .

موعد مجموعه ای از قراردادها میان اتحادیه بازیکنان فوتبال ایتالیا و باشگاه های سری آ درتابستان منقضی خواهد شد.

یکی از بخش های مهم مورد بحث بازیکنان و باشگاه های سری آ مربوط به محدود شدن حقوق بازیکنان در نقل و انتقالات باشگاهی است.

باشگاه ها خواهان آن هستندکه وقتی یک بازیکن یک سال از قراردادش باقی مانده، موظف باشد با شرایط مساوی به باشگاهی دیگر منتقل شود تا تضمینی مالی در این معامله محسوب شود.

در ماه سپتامبر، طرفین توافق کردند در سومین هفته از این ماه اعتصاب نکنند.