ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیروزی"گوش شکسته‌ها" در نشست سن پترزبورگ



پیروزی"گوش شکسته‌ها" در نشست سن پترزبورگ/ اسکواش و بیس بال رقیب کشتی برای المپیک 2020شدند

کشتی، اسکواش و بیس بال با پیروزی در انتخابات هیئت اجرایی کمیته‌ بین‌المللی المپیک، یک قدم به حضور در بازیهای المپیک 2020 نزدیک شدند.

به گزارش ایسنا، کمیته‌ اجرایی IOC برای انتخاب از بین هشت رشته ورزشی برای بازی‌های المپیک 2020، در سن پترزبورگ روسیه تشکیل جلسه داد که در نهایت رای به انتخاب کشتی، اسکواش و بیس بال(سافت بال) داد. این سه رشته حالا باید به کنگره شهریور ماه بوئنوس آیرس بروند تا در انتخابات نهایی یک رشته برای المپیک 2020 برگزیده شود.

در زمستان گذشته کمیته‌ بین‌المللی المپیک کشتی را از بین ورزش‌های اصلی بازی‌های المپیک 2020 خارج کرد و اعلام کرد که این رشته برای بازگشت مجدد به المپیک باید با هفت رشته ورزشی دیگر رقابت کند که حالا در مرحله نخست این انتخابات، کشتی به همراه رشته‌های اسکواش و بیس بال از IOC چراغ سبز گرفته‌ و این سه رشته باید در کنگره بوئنوس آیرس در شهریور ماه رقابت نهایی خود را برگزار کنند تا در نهایت یکی از آنها به جمع 25 ورزش اصلی بازی‌های المپیک 2020 اضافه شود.

سران فدراسیون جهانی کشتی در کنار کاراته، ووشو، اسکواش ، سافتبال و بیسبال، ورزش‌های صعودی و صخره‌نوردی، ویک بردینگ و ورزشهای اسکیتی برای راهیابی به المپیک 2020 در مقابل اعضای هیئت اجرایی IOC از رشته خود دفاع کردند که کاراته از شکست خوردگان بزرگ بود.

حذف کشتی از المپیک, دفاع از کشتی

گروه 5 نفره فیلا برای دفاع از کشتی

از سوی فدراسیون جهانی کشتی نناد لالوویچ رییس فیلا، دانیل ایگالی قهرمان نیجریه‌ای الاصل کانادا در المپیک 2000 سیدنی، جیم شر عضو پیشین کمیته‌ ملی المپیک آمریکا، کارول هاین برنده مدال برنز وزن 48 کیلوگرم کشتی زنان در المپیک لندن و لایز لگراند، نایب رییس فدراسیون کشتی فرانسه برای دفاع از این رشته د ر مقابل هیئت اجرایی IOC انتخاب شده بودند./ایسنا

 

 


ویدیو مرتبط :
#27 چرا به AMP نیاز داریم؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیروزی پرگل دورتموند در سن‌پترزبورگ


تیم فوتبال بروسیا دورتموند در خانه زنیت سن‌پترزبورگ به پیروزی پرگل رسید.

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال بروسیا دورتموند در خانه زنیت سن‌پترزبورگ به پیروزی پرگل رسید.

در یک دیدار ار دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا تیم فوتبال زنیت سن‌پترزبورگ در ورزشگاه خانگی خود میزبان بروسیا دورتموند نایب قهرمان فصل گذشته این رقابت‌ها بود.

این دیدار در نهایت با نتیجه 4 بر 2 به سود بروسیا دورتموند به پایان رسید.

میختاریان در دقیقه 4 و رویس 5 و لواندوفسکی 61 و 71 برای دورتموند در این مسابقه گلزنی کردند و شاتوف در دقیقه 57 و هالک 69 (پنالتی) برای میزبان گلزنی کردند.

شاگردان لوچانو اسپالتی در تیم سن‌پترزبورگ در مرحله گروهی این رقابت‌ها در گروه هفتم پس از اتلتیکو مادرید به عنوان تیم دوم به مرحله حذفی رسیده بود و شاگردان یورگن کلاپ در گروه ششم به عنوان تیم نخست و بالاتر از آرسنال به مرحله یک هشتم نهایی راه یافته بودند.