ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیروزی پرگل سپاهان در اصفهان و توقف پرسپولیس در انزلی



هفته شانزدهم لیگ برتر آغاز شد

پیروزی پرگل سپاهان در اصفهان و توقف پرسپولیس در انزلی

هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر با انجام هشت دیدار آغاز شد که در مهم‌ترین دیدار سپاهان ،نزدیک‌ترین تعقیب کننده استقلال در صدر در اصفهان به پیروزی رسید.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

پس از یک هفته تعطیلی رقابت‌های لیگ برتر از امروز با انجام 8 دیدار وارد هفته شانزدهم شد؛ دیدارهایی که با تساوی اکثر تیم‌ها به پایان رسید. با این حال سپاهان تنها تیم میزبان بود که توانست در خانه خود به 3 امتیاز کامل بازی دست یابد. سپاهان با نتیجه 3 بر صفر از پس داماش گیلان برآمد. محمدرضا خلعتبری (50 و 84) و محرم نویدکیا (66) سه گل تیم دوم جدول را به ثمر رساندند. با این پیروزی سپاهان با یک بازی بیشتر نسبت به استقلال به فاصله یک امتیازی این تیم در صدر جدول رسید.

در دیگر دیدار مهم امروز، پرسپولیس در انزلی با نتیجه 2 بر 2 برابر ملوان انزلی به تساوی رسید. مازیار زارع (5) و احمد آهی (62) گل‌های ملوان را به ثمر رساندند و هادی نوروزی (50) و امیرحسین فشنگچی (54) گل‌های پرسپولیس را وارد دروازه ملوان کردند.

تراکتورسازی دیگر تیم بالانشین جدول در خانه با نتیجه یک بر یک برابر آلومینیومی متوقف شد که از 15 بازی گذشته خود تنها 15 امتیاز کسب کرده بود. هادی دهقانی (61) برای آلومینیوم و احسان حاج صفی (73) برای تراکتورسازی گل‌های این دیدار را به ثمر رساندند.

راه آهن که در این فصل خوب نتیجه گرفته دیگر تیمی بود که موفق شد 3 امتیاز این هفته را به دست بیاورد. این تیم در قم با تک گل دقیقه 54 بهادر عبدی برابر صبای قم به پیروزی رسید.

اما گهر دورود با محمد مایلی کهن در دیداری خانگی با تک گل رضا عنایتی که در دقیقه 78 به ثمر رسید، برابر مس کرمان شکست خورد.

در دیگر دیدارهای امروز، نفت تهران برابر سایپا با نتیجه بدون گل متوقف شد و نفت آبادان در خانه با ذوب آهن به تساوی یک بر یک دست یافت.

فجر سپاسی هم پس از جدا شدن دو مهره کلیدی‌اش، رضا حقیقی و عباس محمدرضایی در شیراز با نتیجه صفر بر صفر برابر پیکان متوقف شد.

در آخرین دیدار امروز از ساعت 17:30 استقلال در تهران میزبان فولاد خوزستان است./ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
فیلم پیروزی پرگل حریف پرسپولیس در ۱۰ دقیقه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیروزی سپاهان در داربی اصفهان/ توقف صبا و داماش مقابل مهمانان



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب


اخبار ورزشی - هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال
پیروزی سپاهان در داربی اصفهان/ توقف صبا و داماش مقابل مهمانان

تیم فوتبال سپاهان در داربی اصفهان با یک گل ذوب آهن را شکست داد.

به گزارش ایسنا، هفته‌ بیست و ششم مسابقات فوتبال لیگ برتر عصر امروز (جمعه) از ساعت 15 با برگزاری سه مسابقه آغاز شد که در حساس‌ترین بازی داربی اصفهان میان دو تیم سپاهان و ذوب آهن را تیم سپاهان با نتیجه‌ یک بر صفر برد.

تک گل سپاهان را یعقوب کریمی در دقیقه‌ 64 به ثمر رساند. تیم ذوب آهن در دقیقه 18 بازی یک گل به ثمر رساند که داور با نظر کمک‌داور آن را مردود اعلام کرد. این تصمیم اعتراض شدید ذوب‌آهنی‌ها را به دنبال داشت. در ادامه این سپاهان بود که با گل دقیقه 64 برتری را از آن خود کرد. یعقوب کریمی در این لحظه بازی سانتر به دست آمده از ضربه ایستگاهی را با ضربه سر به گل تبدیل کرد.

همچنین در رشت تیم داماش گیلان پذیرای راه‌آهن بود که این مسابقه با تساوی یک بر یک تمام شد. گل‌های این مسابقه را روح الله سیف اللهی در دقیقه‌ 55 برای داماش و بهادر عبدی در دقیقه‌ 74 برای راه‌آهن به ثمر رساندند.

در این بازی ابوالفضل حاجی زاده و رضا کاردوست از تیم داماش و همچنین سید علی حسینی از راه‌آهن کارت زرد دریافت کردند.

در سومین مسابقه امروز هم دو تیم صبا و استقلال خوزستان در قم به همین نتیجه‌ رضایت دادند.

ابراهیم صالحی در دقیقه‌ دو برای استقلال خوزستان و رضا عنایتی در دقیقه‌ 78 از روی نقطه پنالتی برای تیم صبا گلزنی کردند.

در این بازی هم اکبر صادقی و سعید لطفی از صبا و محمد طیبی از استقلال خوزستان کارت زرد دریافت کردند.

به گزارش ایسنا، با نتایجی که در این سه مسابقه به دست آمده است، تیم سپاهان با 46 امتیاز به طور موقت با دو پله صعود در رده سوم جدول قرار می‌گیرد.

اما جایگاه سایر تیم‌ها در جدول با این نتایج تغییری نمی‌کند.

به گزارش ایسنا سایر بازی‌های این هفته یکشنبه (پس فردا) انجام می شود.
سایر نتایج
صبای قم    1 - 1    استقلال خوزستان   
داماش گیلان    1 - 1    راه‌آهن سورینت

اخبار ورزشی - ایسنا