ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیروزی حریف استقلال و شکست همگروه ذوب آهن



 

 

پیروزی حریف استقلال و شکست همگروه ذوب آهن

 

بیستمین هفته از مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های عربستان با تساوی دو تیم مدعی الهلال و الاتحاد، پیروزی النصر و شکست الشباب پیگیری شد.

بیستمین هفته از مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های عربستان یکشنبه شب با برگزاری سه دیدار به اتمام رسید که طی آن دو تیم الهلال و الاتحاد به نتیجه تساوی بدون گل رضایت دادند، الشباب با یک گل مقابل نجران تن به شکست داد و النصر نیز با نتیجه 3 بریک از سد الوحده گذشت.

در شبی که جدال تیم‌های الهلال و الاتحاد در ورزشگاه ملک فهد شهر ریاض به نتیجه تساوی بدون گل انجامید و تیم‌های اول و دوم جدول رده بندی لیگ برتر عربستان به یک امتیاز بازی بسنده کردند، تیم الشباب در ورزشگاه فیصل بن فهد ریاض مقابل نجران، تیم دهم جدول با یک گل تن به شکست داد. تک گل نجران را در این بازی دپا آلونگا در دقیقه 24 وارد دروازه تیم میزبان کرد.

الشباب که در گروه D مسابقات لیگ قهرمانان آسیا با تیم‌های ذوب آهن ایران، الامارات امارات و الریان قطر همگروه است، با این شکست 33 امتیازی ماند و نتوانست جایگاه خود را از رتبه پنجم جدول ارتقا بخشد.

دیشب همچنین تیم فوتبال النصر، همگروه استقلال در گروه B لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه ملک عبدالعزیز شهر مکه به مصاف الوحده رفت و موفق شد میزبان خود را با نتیجه 3 بریک شکست دهد. برای النصر در این بازی خارج از خانه بدر المطوع (4 و 32) و سعد الحارثی (52 - پنالتی) گلزنی کردند و مهند عسیری در دقیقه 17 تنها گل تیم الوحده را از روی نقطه پنالتی وارد دروازه تیم میهمان کرد. همین بازیکن در دقیقه 36 یک ضربه پنالتی را برای تیم الوحده از دست داد.

النصر، تیم سوم جدول رده بندی لیگ برتر عربستان در گروه B لیگ قهرمانان آسیا با تیم‌های استقلال ایران، السد قطر و پاختاکور ازبکستان همگروه است.

- جدول رده بندی لیگ برتر عربستان به شرح زیر است:

1- الهلال 46 امتیاز - حریف سپاهان

2- الاتحاد 40 امتیاز - حریف پرسپولیس

3- النصر 36 امتیاز - حریف استقلال

4- الاتفاق 35 امتیاز

5- الشباب 33 امتیاز - حریف ذوب آهن

---------------------------------------------

13- القادسیه 18 امتیاز

14- الحزم 6 امتیاز


ویدیو مرتبط :
پیروزی استقلال بر ذوب آهن وحضوردر مرحله نیمه نهایی جام حذفی!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

استقلال با شکست ملوان 10 نفره حریف ذوب‌آهن شد/ حنیف بالاتر از قو پرید



اخبار,اخبارورزشی,جام حذفی فوتبال


اخبار ورزشی - مرحله یک هشتم جام حذفی فوتبال
استقلال با شکست ملوان 10 نفره حریف ذوب‌آهن شد/ حنیف بالاتر از قو پرید

تیم فوتبال استقلال با پیروزی مقابل ملوان به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال استقلال در مرحله یک هشتم جام حذفی در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم ملوان انزلی رفت و با نتیجه دو بر صفر به به پیروزی رسید. به این ترتیب استقلال حریف ذوب آهن در مرحله یک چهارم شد.

حنیف‌ عمران‌زاده در دقایق 12 و 67 با دو ضربه سر گل استقلال را به ثمر رساند.

علیرضا فغانی داور مسابقه به مجید غلام‌نژاد، حنیف‌ عمران‌زاده و سیاوش اکبرپور از استقلال و مازیار زارع از ملوان کارت زرد نشان داد.

داور همچنین سیدجلال رافخایی مهاجم ملوان را در دقیقه 36 به دلیل اعتراض مکرر از زمین اخراج کرد.

فغانی در مسابقات جام باشگاه‌های جهان رونالدینیو؛ ستاره برزیلی  را نیز از میدان اخراج کرده بود و این مرتبه کارت قرمزش را به رافخایی نشان داد.

*ترکیب تیم استقلال:
سیدمهدی رحمتی، خسرو حیدری( از دقیقه 85 ایمان باصفا)، پژمان نوری، پژمان منتظری، امیرحسین صادقی، مجید غلام‌نژاد( از دقیقه 46 علیرضا نیکبخت‌واحدی)، حنیف عمران‌زاده، آندرانیک تیموریان، جی‌لوید ساموئل، سیاوش اکبرپور( از دقیقه 59 محمد مهدی‌نظری) و مهرداد اولادی
سرمربی: امیر قلعه‌نویی

*ترکیب تیم ملوان:
ایمان صادقی، مهدی شیری، مازیار زارع، سعید عزت‌اللهی( از دقیقه 42 مهدی دغاغله)، احمد آهی، احمد مهدی‌زاده( از دقیقه 46 محمد پوررحمت‌الله)، سیدجلال رافخایی،شاهین ثاقبی، سعید یوسف زاده ( از دقیقه 89 نیما دلاوری) عزیز معبودی و سیامک کوروشی
سرمربی: دراگان اسکوچیچ

 

سایر نتایج جام حذفی:

 مس       2 - 1     نفت امیدیه    
نفت‌مسجد‌سلیمان    0 - 2    تراکتورسازی

اخبار ورزشی - فارس