ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیروزی اکوادور مقابل هندوراس/ هر 4 تیم گروه پنجم برای صعود شانس دارند



اخبار,اخبار ورزشی,بازی هندوراس با اکوادور

 

اخبار ورزشی - جام بیستم - 2014 برزیل
پیروزی اکوادور مقابل هندوراس/ هر 4 تیم گروه پنجم برای صعود شانس دارند

تیم فوتبال اکوادور در دومین دیدار خود مقابل هندوراس به برتری رسید تا تکلیف تیم‌های صعود کننده به به هفته پایانی مرحله گروهی کشیده شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دیدار تیم‌های فوتبال هندوراس و اکوادور از گروه پنجم رقابت‌های جام جهانی از ساعت 2 و 30 دقیقه بامداد به وقت تهران آغاز شد که دو تیم در پایان 45 دقیقه اول به تساوی یک بر یک رضایت دادند. کاستلی 31 برای هندوراس و انر والنسیا 34 برای اکوادور در این نیمه گلزنی کردند.

در دومین دقیقه از وقت‌های تلف شده نیمه نخست بنگتسون با دست دروازه اکوادور را باز کرد که داور خطای هند وی را اعلام کرد و یک اخطار نیز به وی داد.

در جریان نیمه دوم تیم فوتبال هندوراس در دقیقه 63 به گل دست یافت اما داور به نشانه آفساید آن را مردود اعلام کرد. در ادامه اکوادور بار دیگر توسط انر والنسیا به گل رسید. این بازیکن در دقیقه 65 گل دوم خود و تیمش را وارد دروازه هندوراس کرد.

والنسیا اولین بازیکن اکوادوری است که توانست در یک بازی جام جهانی 2 گل به ثمر برساند.

قضاوت این دیدار برعهده بنجامین از استرالیا بود. وی به برناردز و بنگتسون از هندوراس و آنتونیو والنسیا، انر والنسیا و مونترو از اکوادور کارت زرد نشان داد.

اکوادور با این برد 3 امتیازی شد و شانس خود را برای صعود به مرحله بعدی مسابقات حفظ کرد. در صورتی که این تیم بتواند در دیدار پایانی مرحله گروهی فرانسه را شکست دهد و در طرف مقابل هم سوئیس بتواند هندوراس را در بازی بعدی شکست دهد، 3 تیم 6 امتیازی خواهند شد که کار به تفاضل گل خواهد کشید. همچنین هندوراس هم شانس برای صعود دارد چرا که اگر در دیدار پایانی فرانسه، اکوادور را شکست دهد و هندوراس هم بتواند سوئیس را مغلوب کند صعود شاگردان دشان به عنوان تیم اول قطعی خواهد شد و تکلیف 3 تیم دیگر که 3 امتیازی هستند را تفاضل گل مشخص خواهد کرد.

جدول رده‌بندی این گروه به شرح زیر است:
1- فرانسه 6 امتیاز تفاضل گل 6

2- اکوادور 3 امتیاز تفاضل گل صفر

3- سوئیس 3 امتیاز تفاضل گل

4- هندوراس بدون امتیاز تفاضل گل

اخبار ورزشی - فارس

 


ویدیو مرتبط :
گلهای بازی هندوراس و اکوادور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

صعود ایران با پیروزی نزدیک برابر پاناما /دومی شاگردان صانعی در گروه



جام جهانی فوتسال - تایلند

صعود ایران با پیروزی نزدیک برابر پاناما /دومی شاگردان صانعی در گروه

تیم ملی فوتسال ایران در آخرین دیدار مرحله گروهی مسابقات جام جهانی با برتری مقابل پاناما به دور یک‌هشتم نهایی صعود کرد.

 



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

به گزارش فارس، ملی‌پوشان ایران در آخرین دیدار مرحله گروهی مسابقات جام جهانی فوتسال، عصر امروز و از ساعت 15:30 به مصاف پاناما رفتند که در پایان با نتیجه 4 بر 3 به برتری رسیدند.

ایران که با 4 امتیاز در رده دوم جدول گروه دوم قرار دارشت از همان ابتدای بازی کار هجومی خود را آغاز کرد و در دقیقه 3 علی‌اصغر حسن‌زاده با شوت خود توپ را به تیرک دروازه زد و مسعود اسماعیل‌پور در توپ برگشتی توانست دروازه پاناما را باز کند.

در ادامه نماینده کونکاکاف توانست در یک ضدحمله و غفلت بازیکنان ایران در دقیقه 6 توسط گودریج به گل تساوی دست یابد.

در جریان بازی یکی از بازیکنان پاناما با دست به صورت مصطفی طیبی زد که این حرکت او باعث شد طیبی از ناحیه صورت دچار مصدومیت شود و برای مداوا به رختکن رفت.

در ادامه دو تیم حملاتی روی دروازه یکدیگر داشتند، البته در اکثر زمان بازی توپ و میدان در اختیار ایران بود تا اینکه در دقیقه 14 افشین کاظمی با چرخش به سمت دروازه پاناما و شوت از راه دور دروازه این تیم را باز کرد.

پس از این گل ملی‌پوشان ایران حملات متعددی روی دروازه پاناما انجام دادند و در لحضات پایانی و در دقیقه 19 محمد طاهری توانست روی پاس ارسالی از کرنر گل سوم ایران را به ثمر برساند تا در پایان نیمه اول ایران با نتیجه 3 بر یک به رختکن برود.

در نیمه دوم نیز شاگردان علی صانعی در ابتدا بازی را در اختیار گرفتند و چندین موقعیت روی دوازه پاناما خلق کردند، اما موفق نشدند به گل برسند.

در یکی از حملات ایران دروازه‌بان پاناما پس از گرفتن توپ خودش پا به توپ شد و به سمت دروازه ایران حمله کرد که در این صحنه حسن‌زاده توپ را از روی خط دروازه بیرون کشید.

در ادامه این بازیکنان پاناما بودند که حملاتی روی دروازه ایران انجام دادند و در دقیقه 35 توسط پرز از روی نقطه پنالتی به گل رسیدند.  

در دقیقه 38 روی پاس محمد کشاورز، محمد طاهری شوتی به سمت دروازه پاناما زد که با برخورد توپ به پای بازیکنان پاناما توپ وارد دروازه شد تا چهارمین گل ایران به ثمر برسد. 

آلواردو در دقیقه 40 گل سوم پاناما را وارد دروازه ایران کرد و باز هم ایران با اختلاف یک گل به برتری رسید.

قضاوت این دیدار برعهده فرناندز پرتغالی بود. وی به لئون، ریواس و منا از پاناما و مسعود اسماعیل‌پور، علی رهنما و حمید احمدی از ایران کارت زرد نشان داد.

در دیگر دیدار همزمان این گروه دو تیم اسپانیا و مراکش به مصاف هم رفتند که در پایان ماتادورها 5 بر یک به برتری رسیدند و به عنوان تیم صدرنشین راهی دور بعدی شدند.

اسپانیا با 7 امتیاز و تفاضل گل 9 صدرنشین شد و در مرحله یک‌هشتم با تیم سوم یکی از گروه‌های اول، سوم یا چهارم بازی خواهد کرد. ایران نیز با 7 امتیاز و تفاضل گل 2 در رده دوم قرار گرفت و در مرحله بعدی به مصاف تیم دوم گروه ششم که احتمالا یکی از تیم‌های گواتمالا یا کلمبیا خواهد بود می‌رود. پاناما نیز با 3 امتیاز در رده سوم قرار گرفته است. مراکش نیز بدون امتیاز است./فارس