ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیروزی اوساسونا با گلزنی نکونام


تیم فوتبال اوساسونا در یکی دیگر از دیدارهای تدارکاتی اردوی پیش فصل خود، در حضور هافبک ایرانی خود به پیروزی رسید.

خبرگزاری تسنیم: در واپسین دور از بازی‌های تدارکاتی تیم‌های اروپایی پیش از آغاز فصل جدید، شب گذشته (یکشنبه) تیم دسته دومی اوساسونا در ورزشگاه کمپو دل‌سوتوی شهر بورلادا میهمان تیم بورلادس بود این بازی را در نهایت در ضربات پنالتی با نتیجه 5 بر 3 به سود خود به پایان رساند.

در این بازی که هزار و پانصد تماشاگر هم داشت،‌ جواد نکونام در دقیقه 46 به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شد و جای رائول لوئه را گرفت. او یکی از پنج گلزن قرمزپوشان پامپلونا در ضربات پنالتی پایان بازی بود.

اولین بازی رسمی اوساسونا در فصل جدید پنج روز دیگر در خانه برابر تیم دوم بارسلونا (بارسلونا B) است.


ویدیو مرتبط :
گلزنی نکونام برای اوساسونا (تنه ریف 2-1 اوساسونا)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیروزی خانگی اوساسونا با گلزنی نکونام


اوساسونا در هفته یازدهم لیگ دسته دوم اسپانیا در خانه مقابل بتیس به پیروزی رسید.

خبرگزاری فارس: هفته یازدهم لیگ دسته دوم اسپانیا امروز پیگیری شد و اوساسونا در دیداری خانگی از ساعت 14 و 30 دقیقه در پامپلونا میزبان رئال بتیس بود که این دیدار با برتری سه بر دو این تیم به پایان رسید.

روبن کاسترو در دقیقه 13 دروازه اوساسونا را باز کرد و سپس رنیا در دقیقه 33 اختلاف را به دو گل رساند تا این دیدار در نیمه اول با برتری دو بر صفر بتیس خاتمه یابد.

چهار دقیقه پس از شروع نیمه دوم جواد نکونام برای اوساسونا گلزنی کرد و یکی از گل‌های خورده را جبران کرد. میگوئل فلانیو نیز  با گلزنی در دقیقه 61 بازی را به تساوی کشاند. مانوئل در دقیقه 87 گل برتری را برای میزبان به ثمر رساند.

جواد نکونام و کریم انصاری فرد در ترکیب اصلی اوساسونا قرارداشتند که انصاری‌فرد در دقیقه 45 از زمین بازی بیرون رفت و جای خود را به سیسی داد.

اوساسونا با این پیروزی با14 امتیاز به رده سیزدهم صعود کرد و بتیس در رده هفتم باقی ماند.