ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیروزی آرسنال و چلسی در شب توقف شیاطین



 

 

 

آرسنال و چلسی در اولین شب هفته چهارم برابر حریفان به پیروزی رسیدند؛ اما منچستر به تساوی 3 بر3 برابر اورتون رضایت داد.

 در هشت دیدار برگزار شده شب گذشته، آرسنال با درخشش كاسینلی 24، چاماخ 58، سانگ 78 و ولا 83 برابر بولتون به پیروزی رسید. تك گل بولتون را الماندر در دقیقه 45 به ثمر رساند.

در دیگر دیدار شب گذشته منچستر یونایتد برابر اورتون به تساوی 3 بر 3 تن داد. پینار 39، كاهیل 90 و آرتتا 91 برای میزبان گلزنی كرد و فلچر 43، ویدیچ 47 و برباتوف 66 گلهای شیاطین سرخ را به ثمر رساندند.

چلسی دیگر مدعی قهرمانی در این فصل 3 بر یك برابر وستهام یونایتد به برتری رسید. اسین 2 و 83 و كالو 17 برای آبی‌های لندن گلزنی كردند و تك گل بی ثمر تیم میزبان را پاركر در دقیقه 85 وارد دروازه حریف كرد.

* نتایج سایر بازی‌های شب گذشته:

فولام 2- ولور همپتون یك

گل‌ها: دمبله 49 و 90 برای فولام و دام 10 برای ولور

منچستر سیتی یك- بلكبرن یك

گل‌ها: ویه‌را 56 برای من‌سیتی و كالینیچ 25 برای بلكبرن

نیوكاسل صفر- بلكپول 2

گل‌ها: آدام (پنالتی 45) و كمپبل 90

وست بروم یك- تاتنهام یك

گل‌ها: برانت 41 برای وست برومویچ و مودریچ 27 برای تاتنهام

ویگان اتلتیك یك- ساندرلند یك

گل‌ها: آلكاراز 87 برای ویگان و جیان 66 برای ساندرلند.../تحلیل:عصرایران


ویدیو مرتبط :
آرسنال، توقف ناپذیر تا زمان پیروزی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیروزی چلسی، آرسنال و بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا در شب شکست میلان



 دور برگشت رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا

پیروزی چلسی، آرسنال و بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا در شب شکست میلان

تیم‌های چلسی، آرسنال، آتلتیکو مادرید و بارسلونا دیدار‌های خود در لیگ قهرمانان اروپا را با پیروزی پشت سر گذاشتند.

به گزارش ایسنا، هفته اول از دور برگشت رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا با برگزاری 8 دیدار به پایان رسید.

گروه E
چلسی 3- شالکه صفر
بازل یک- استوابخارست یک

چلسی در حالی در خانه میزبان شالکه بود که از 11 بازی خود با تیم‌های آلمانی در لیگ قهرمانان اروپا 5 برد و 6 تساوی کسب کرده بود. ژوزه مورینیو در این دیدار تیمش را با 6 دیدار نسبت به بازی قبل به میدان فرستاد.

بازیکنان چلسی در ابتدای مسابقه میدان داری کردند و توپ و میدان را در اختیار گرفتند. ساموئل اتوئو موفق شد با تیز‌هوشی خود و روی اشتباه مرگبار تیمو هیلده‌براند دروازه‌بان شالکه در دقیقه 31 چلسی را پیش بیندازد و گل اول بازی را به ثمر برساند تا نیمه نخست با همین نتیجه به پایان برسد. اتوئو در نیمه دوم موفق شد روی پاس ویلیان گل دوم خود و تیمش را به ثمر برساند و سپس جایش را به دمبا با دیگر مهاجم چلسی داد. دمبا با که آخرین گلش برای چلسی به هفت ماه پیش برمی‌گردد موفق شد به زیبایی برای آبی‌های لندن گلزنی کند تا نتیجه بازی رفت در این دیدار هم تکرار شود. این بازی با سه گل به سود لندنیها به پایان رسید.

نواک جوکویچ یکی از بهترین تنیسور‌های جهان در این دیدار با حضور در ورزشگاه استمفورد بریج از نزدیک این بازی را تماشا کرد.

در دیگر دیدار این گروه استوا بخارست و بازل به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با تساوی یک بر یک به پایان رسید. فدریکو پیاواکاری گل مهمان را در این دیدار به ثمر رساند و در حالی که همه منتظر شنیدن سوت پایان مسابقه بودند، جیوانی سیو گل تساوی بازل را به ثمر رساند.


گروه F
ناپولی 3- مارسی 2
دورتموند صفر- آرسنال یک

ناپولی موفق شد با برتری 3 بر 2 برابر مارسی یک گام دیگر به صعود از این گروه نزدیک تر شود. تیم ایتالیایی که در بازی رفت موفق شده بود مارسی را در فرانسه شکست دهد در دیدار برگشت ابتدا دروازه خود را باز شده دید. آندره آیو غنایی گل اول بازی را به ثمر رساند اما در ادامه 2 گل از گوگهان اینلر وگونسالو هیگواین باعث شد تا ناپولی از حریف خود پیش بیفتد. در نیمه دوم مارسی میزبان موفق شد با ضربه فلوریان تاوین به گل برسد تا بازی را به تساوی بکشاند. اما این پایان کار نبود گونسالو هیگواین آرژانتینی در دقیقه 75 موفق شد گل سوم ناپولی را به ثمر برساند تا این چنین سرنوشت تیم‌های صعود کرده این گروه بسیار پیچیده شود.

بوروسیا دورتموند و آرسنال در یکی از حساس‌ترین بازی ها به مصاف هم رفتند که در پایان آرسنال موفق شد با یک گل به پیروزی برسد. بازی با حمله های پی در پی دورتموند آغاز شد. شاگردان یورگن کلوپ چند بار فرصت این را داشتند که به گل برسند اما بی دقتی مهاجمان زرد پوش باعث شد تا نیمه نخست این دیدار جذاب بدون گل به پایان برسد. آرسنالی‌ها در اولین حمله جدی خود به سمت دروازه حریف در دقیقه 62 به گل رسیدند. آرون رمزی هافبک آماده این روز‌های فوتبال انگلیس موفق شد گل برتری توپچی ها را به ثمر برساند. در ادامه بازیکنان دورتموند می توانستند بازی را خیلی راحت به تساوی بکشانند که ضربه مارکو رویس با بدشانسی از دست رفت. آرون رمزی در دقیقه75 می توانست اختلاف را به دو برساند که ضربه زیبای او با اختلاف کمی از دست رفت تا این دیدار در نهایت با برتری یک‌گله آرسنال به پایان برسد و این تیم شکست در بازی رفت خود را جبران کند.

گروه G
زنیت یک- پورتو یک
آتلتیکو مادرید 4- آستراوین صفر

در اولین دیدار این گروه دو تیم زنیت و پورتو در روسیه به دیدار هم رفتند که این دیدار در پایان با تساوی یک بر یک به پایان رسید. در این دیدار ابتدا تیم مهمان با گل لوچو گونسالس پیش افتاد اما هالک مهاجم برزیلی موفق شد بازی را به تساوی بکشاند تا این دیدار در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

آتلتیکو مادرید تیم آماده این روز‌های فوتبال اروپا نیز در خانه کار سختی نداشت و موفق شد با 3 گل آستراوین اتریش را شکست دهد و صعودش را به مرحله بعد قطعی کند. میراندا برزیلی ، رائول گارسیا ، لوئیس فیلیپه و دیگو لوپس در این دیدار برای شاگردان دیگو سیمئونه گلزنی کردند. این چهارمین برد پیاپی آتلتیکو مادرید در رقابت های این فصل لیگ قهرمانان بود.

گروه H
بارسلونا 3 – میلان یک
آژاکس یک – سلتیک صفر

بارسلونا در یکی از حساس‌ترین بازی‌ها موفق شد در خانه تیم بحران زده میلان را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد. در این دیدار ابتدا بازیکنان بارسا موفق شدند توپ و میدان را در دست بگیرند و به گل برسند. داور در دقیقه 29 خطای مشکوک آباته روی نیمار را پنالتی تشخیص داد تا مسی با شوتی محکم به طلسم چند بازی گل نزدن خود پایان دهد. در ادامه بوسکتس موفق شد گل دوم را برای بارسلونا به ثمر برساند. روسونری‌ها در ادامه به خودشان آمدند و موفق شدند یکی از گل‌های خورده را جبران کنند. پیکه در دقایق پایانی نیمه نخست به اشتباه توپ را درون دروازه تیم خودی قرار دارد تا اختلاف به حداقل برسد. در نیمه دوم بازیکنان میلان بازی بهتری ارائه دادند. بالوتلی که از ابتدای نیمه دوم به جای روبینیو به میدان آمد تلاش زیادی در خط حمله میلان انجام داد اما از رسیدن به گل بازماند. در ادامه مسابقه بارسلونا موفق شد باز هم به گل برسد. لیونل مسی آرژانتینی اینبار در دقیقه83 دروازه میلان را باز کرد تا نشان دهد راه گل زدن به این تیم ایتالیایی را خوب می داند.

آژاکس در دیگر دیدار این گروه به مصاف سلتیک رفت و در پایان موفق شد با یک گل به پیروزی برسد و انتقام شکست در بازی رفت را از تیم اسکاتلندی بگیرد. لاسه شون تک گل تیم هلندی را در این دیدار به ثمر رساند تا آژاکس به اولین برد خود در این فصل لیگ قهرمانان اروپا دست یابد.
/ایسنا