ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیروانی:خوشحالم که به روزهای خوش نزدیک می‌شویم



 

 

 

پیروانی:خوشحالم که به روزهای خوش نزدیک می‌شویم

 

سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان پس از پیروزی برابر بحرین با بیان اینکه نمی‌خواهد در مورد صعود تیمش به مرحله دوم مسابقات شانزدهمین دوره بازیهای آسیایی صحبت کند،گفت: خوشحالم تیم فوتبال امید به روزهای خوش خود نزدیک می‌شود.

غلامحسین پیروانی پس از پیروزی تیم فوتبال امید ایران برابر امید بحرین و صعود به مرحله یک هشتم نهایی این مسابقات ضمن بیان مطلب فوق گفت: من در مورد صعود هیچ چیزی نمی‌گویم ولی خوشحالم به روزهای خوش نزدیک می‌شویم. ضمن اینکه دلم به رضای خدا و دعای مردم خوش است.

وی با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنان تیم ایران در این مسابقه اضافه کرد: تیم بحرین شناخت خوبی از تیم ما داشت، آنها زمانیکه توپ دست ما بود 1-5-4 بازی می‌کردند و در هنگام حمله با اکثریت نفرات به دروازه ما هجوم می‌آوردند. این تیم نیامده بود برابر ما پیروز شود، بلکه نمی‌خواست در این بازی بازنده شده تا حذف نشود.

سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان همچنین خاطرنشان کرد: تیم‌های عربی همیشه برابر ما وقت کشی کرده یا خشن بازی می‌کنند تا روحیه بازیکنان ایرانی را زیر سوال ببرند اما بازیکنان ما در این بازی با غیرت بازی کردند و توانستند نتیجه نهایی مسابقه را به سود خود رقم بزنند.

وی اضافه کرد: ما در این بازی خیلی مشکل داشتیم و توپ‌های بسیاری را از دست دادیم که همه این موارد به خاطر این بود که بازیکنان هنوز با همدیگر هماهنگ نشده اند و هیچ زمان تیم کاملی را در اختیار نداشتیم اما روز به روز هماهنگ‌تر می‌شویم.

تیم فوتبال امید ویتنام عصر امروز برابر تیم ترکمنستان با نتیجه 6 بر 2 تن به شکست داد. پیروانی در مورد ویتنام که حریف سوم تیم امید در مرحله گروهی این مسابقات است، گفت: ما به این نتیجه کاری نداریم زیرا هر بازی شرایط خودش را دارد به همین دلیل با تمام قوا مقابل این تیم به میدان خواهیم رفت.

تیم فوتبال امید کشورمان با پیروزی یک بر صفر برابر بحرین صعود خود به مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال شانزدهمین دوره بازیهای آسیایی گوانگجو را قطعی کرد تا سومین دیدار این تیم برابر ویتنام تشریفاتی شود.


ویدیو مرتبط :
پیروانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

چه غذاهایی بخوریم تا خوش اخلاق شویم؟



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

چه غذاهایی بخوریم تا خوش اخلاق شویم؟

محققان معتقدند: آنچه که می خورید می تواند وضعیت ذهنی و خلق و خوی شما را تحت تاثیر قرار دهد.

آنچه می خورید فقط روی وزن شما موثر نیست بلکه طبق گفته ی کارشناسان می تواند رفتار و خلق و خو شما را تحت تاثیر قرار دهد.

طبق گفته آکادمی پزشکان خانواده آمریکا، این مواد مغذی می تواند به بالا بردن روحیه شما کمک کند:

- اسیدهای چرب امگا 3 که در ماهی آزاد (سالمون)، بذر کتان، روغن بذر کتان، و گردو یافت می شود.

- تریپتوفان که در بوقلمون، سویا، گوشت قرمز و فرآورده های لبنی وجود دارد.

- منیزیم که در آووکادو، آجیل و سبزیجات برگدار سبز یافت می شود.

- اسید فولیک که در میوه ها و سبزیجات برگدار سبز موجود است.

- ویتامین B-12 که در فرآورده های لبنی، گوشت و ماهی وجود دارد.

آکادمی پزشکان خانواده آمریکا تاکید کرد: با این حال، تغییرات در رژیم غذایی نمی تواند در مورد افسردگی و سایر اشکال بیماری های جدی روانی جایگزین درمان های حرفه ای پزشکی شود./ایسنا