ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیام علی کریمی پس از خداحافظی/واکنش حنیف عمران زاده به خداحافظی علی کریمی



اخبار,اخبار ورزشی,علی کریمی

 

اخبار ورزشی - پیام علی کریمی پس از خداحافظی/ اتفاق عجیبی نیست که با پیراهن تیم محبوبم پرسپولیس خداحافظی نکردم

علی کریمی در پی تصمیم مبنی بر خداحافظی نامه‌ای در این خصوص نوشت.

به گزارش جام نیوز، علی کریمی پس از حرف و حدیث‌های فراوان و علیرغم اینکه دوست داشت با پیراهن پرسپولیس از دنیای فوتبال خداحافظی کند اما پس از سه پیشنهاد و عدم تمایل قرمزپوشان برای جذب او تصمیم خود را گرفت و از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.
 
متن پیام کریمی را در زیر می‌خوانید:

به نام خالق هستی
میخی بر دیوار کوبیدم و کفش‌هایم را آویختم
خداحافظی همیشه تلخ و ناگوار است جدایی از عشقی که تار و پود وجودت را در تصرف دارد کار آسانی نیست. یک بار صرفا تحت تأثیر خداحافظی غریبانه مهدوی‌کیا تصمیمی افراطی گرفتم و فضای اندوهبار آن همه بی‌اعتنایی من را از فوتبال بیزار کرد و حالا خود را در پایان دیدم.
 
هر چند همین تصمیم افراطی و عجولانه باعث شد تا بعضی‌ها همه چیز را تمام شده بدانند و من را با دست خود به مسلخ ببرند.


با توجه به شرایطی که در آن قرار دارم راهی جز ترک صحنه برایم نمانده و این تصمیم را در حالی که تمام وجودم را شک و تردید و اندوهی ناشناخته گرفته با مردم خوب و مهربان وطنم به اشتراک می‌گذارم. تصمیم قطعی و برگشت‌ناپذیر. از این پس هواداری متعصب برای تیم محبوب پرسپولیس و تیم ملی کشورم خواهم بود. دوست دارم این را وظیفه خود می‌دانم از تمام سروران و مهرآفرینانی که مرا از یک فوتبال خیابانی به میادین جهانی همراهی و مساعدت نمودند تشکر کنم و البته تقاضا دارم اشتباهات و خطاهای این حقیر که در مقاطعی موجب آزردگی خاطر نگرانی و رنجش احساسات پاکشان شده بخشوده و مورد عفو خود قرار دهند.
 
من علی کریمی هر چه دارم بعد از خدا از فوتبال و محبت این مردم است که البته خود را شایسته این همه محبت و لطف نمی‌دانم چرا که در حقیقت قهرمانان واقعی این مرز و بوم آنانی هستند که به خاطر آسایش من و امثال من از آسایش و جان خود گذشتند تا آن آسایش و آرامش نصیب ما شود. از همین رو با درود و سپاس به شهدا و جانبازان راه وطن و آزادی این عزیزان را شایسته و لایق بالاترین ستایش‌ها می‌دانم اما از اینکه نتوانستم با پیراهن تیم محبوبم پرسپولیس فوتبال را ترک کنم اصلا ناراحت نیستم زیرا این اتفاق عجیبی نیست.
 
البته هرگز تن به بازی خداحافظی که متأسفانه در فوتبال ما نوعی حرکت تشریفاتی،تبلیغاتی و بعضا ریاکارانه است نخواهم داد. بسیاری از بزرگان فوتبال ما بی‌سر و صدا خاموش شدند و گورستان فراموشی رهسپارشان گردیدند. در خاتمه قلبا اعلام می‌دارم که به خداحافظی از فوتبال تمام حوادث و حاشیه‌هایش را هم در همان زمین خاک کرده و آنچه در این مسیر برایش پیش آمده را تنها چالش‌ها، رقابت‌ها و احساسات مقطعی می‌دانم و بالاخره کلام آخر باز با هواداران که همواره برایم اهمیت بالایی داشته و خواهند داشت شما همیشه در قلب من خواهید بود. از تمام احترامی که طی این سال‌ها نسبت به من داشتید لذت بردم و سپاسگزارم.
 
سرانجام باید از این خاک رفت. خوشا آنکه پاک آمد و پاک رفت. خاک پای تمام ایرانی‌ها هستم.
علی کریمی
 

--------------------------------

 

واکنش حنیف عمران زاده به خداحافظی علی کریمی

مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: از مصدومیتی که برایم پیش آمد خیلی ناراحتم چون واقعا برای شروع لیگ انگیزه داشتم.

 حنیف عمران‌ زاده در خصوص آخرین شرایط خود بعد از مصدومیت اظهار داشت:متاسفانه در دیدار دوستانه استقلال در ترکیه در دقیقه 70 بازی دچار مصدومیت شدم. امروز از پایم عکس گرفتم و این عکس برای دکتر نوروزی ارسال شد. در نهایت تصمیم همان شد که 6 هفته دور از میادین باشم.

وی افزود: فکر می‌کنم از هفته چهارم لیگ بتوانم تمرین کنم هر چند باز هم پزشک تیم باید در این مورد اظهار نظر کند.

مدافع استقلال با ابراز ناراحتی از مصدومیتی که برایش اتفاق افتاده گفت: حتما خیری در این اتفاق بوده، من خیلی ناراحت هستم ولی قسمت اینگونه شده است.وقتی با پدرم حرف می زنم او همیشه می‌گوید خیری در این کار است ولی خودم از این جهت ناراحتم که این همه تمرین کردم و صبح‌ها در سالن وزنه و مجموعه گلف زیر آفتاب خیلی زحمت کشیدم که با انگیزه پا به مسابقات بگذارم.

وی در ادامه تاکید کرد: از همه هواداران استقلال می‌خواهم من را دعا کنند که زودتر برگردم چون برای یک فوتبالیست خیلی سخت است که در ابتدای لیگ دچار آسیب دیدگی شود. جا دارد از دکتر نوروزی،ستوده و خانم محمدی هم تشکر کنم که در این چند روز برایم زحمت کشیدند، نوروزی با وجود اینکه در آمریکا برای کار تحصیلی خود حضور دارد روزی دو بار با من تماس می‌گیرد و نحوه کار کردن و تمریناتم را جویا می‌شود.

عمران‌زاده افزود: به هواداران استقلال قول می‌دهم وقتی برگردم غیبت‌هایم را جبران کنم و طوری بر می‌گردم که همه از من راضی باشند.

وی در خصوص خبر خداحافظی علی کریمی نیز گفت:از شنیدن این خبر خیلی ناراحت شدم ولی خوبی این خداحافظی این بود که کریمی در اوج از فوتبال رفت.او همیشه در یاد و خاطره‌ها می ماند و من امیدوارم در تمام مراحل زندگی اش موفق باشد.
 اخبار ورزشی - فارس

 


ویدیو مرتبط :
واکنش دایی به خداحافظی علی کریمی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیام تونی اولیویرا در واکنش به خداحافظی علی کریمی



اخبار,اخبارورزشی, تونی اولیویرا

 

 اخبار ورزشی - پیام تونی اولیویرا در واکنش به خداحافظی علی کریمی/او یک معلم است‎

 سرمربی تراکتورسازی در پیامی نسبت به خداحافظی علی کریمی واکنش نشان داد.

 سرمربی فصل گذشته تراکتور سازی پس از خداحافظی علی کریمی از فوتبال پیامی را در صفحه اتجماعی خود منتشر کرد.

علی کریمی فصل گذشته در تیم تراکتور سازی تبریز حضور داشت و تونی اولیویرا نیز سرمربی او بود.

متن پیام تونی اولیویرا به شرح زیر است:
"من با خبر شدم فوتبال ایران یکی از بزرگترین هایش را از دست داد.علی کریمی تنها یک بازیکن حرفه ای نیست، او یک معلم است او یک معلم برای تمام اعضای تیم و یک الگو برای سایر بازیکنان است.در کنار هم دوستی خوبی داشتیم زمانی که او را شناختم فهمیدم چرا اسطوره است در جایی که عده ای به دوروی بودن خود افتخار می کنند او به خاطر درستی و صداقت و پاکی اش قابل احترام بود.

علی برای فوتبال ایران و دنیا یک ستاره بود و هست و فوتبال هیچگاه چنین ستاره ای به خود نخواهد دید.من افتخار می کنم که مربی او بودم و به خاطر داشتن چنین بازیکنی در تیم به خود می بالیدم.برای او در هر لحظه ی زندگی اش موفقیت و سربلندی آرزو می کنم.علی به خاطر دوران فوتبالی پاک و زیبایت به تو تبریک می گویم.

خدانگهدارت علی کریمی"

 اخبار ورزشی - خبر آنلاین