ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پيروزي خارج از خانه ناگويا گرامپوس



 

 

 

پيروزي خارج از خانه ناگويا گرامپوس

 

هفته هشتم رقابت‌هاي ليگ باشگاهي ژاپن (جي‌ليگ) با پيروزي ناگويا گرامپوس مقابل سروزو اوزاكا به پايان رسيد.

در ادامه ديدارهاي اين هفته از رقابت‌ها ناگويا گرامپوس در خانه سروز اوزاكا با گل دير هنگام يوشيمورا در دقيقه 90 به پيروزي رسيد تا با كسب 16 امتياز به مكان دوم جدول رده‌بندي ليگ ژاپن صعود كند.

در ديگر ديدار شونان بلمر با يك گل از سد ميهمانش وگالتا سنداي گذشت.
تك گل اين ديدار را آبه در دقيقه 66 به ثمر رساند.
در ابتداي اين هفته نيز تيم‌هاي كاشيما آنتلرز، گامبا اوزاكا و كاوازاكي فرونتال نمايندگان ژاپن در ليگ قهرمانان آسيا مقابل حريفانشان به برتري رسيده بودند.

*جدول رده‌بندي:
1-شيميزو اس‌پالس، 8 بازي، 18 امتياز
2-ناگويا گرامپوس، 8 بازي، 16 امتياز، تفاضل 6+
3- اوراواردز، 8 بازي، 16 امتياز، تفاضل 5+...../تحلیل:فارس


ویدیو مرتبط :
پارتی خارج از خانه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پورغلامی: ملوان در 10 روز سه دیدار خارج از خانه داشت



 

 

پورغلامی: ملوان در 10 روز سه دیدار خارج از خانه داشت

 

 

فرهاد پورغلامی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد برتری سه بر دو برابر ایرانجوان بوشهر در جام حذفی گفت: بازی سختی را سه‌شنبه‌ شب در بوشهر برگزار كردیم و گرما و شرجی بودن هوا فشار زیادی به بازیكنان ملوان وارد كرد و باید از آنها تشكر كنم كه برای كسب پیروزی تلاش كردند. در 10 روز گذشته سه دیدار خارج از خانه برگزار كردیم. یكشنبه در تهران با پرسپولیس بازی كردیم، جمعه به دیدار ذوب آهن در اصفهان رفتیم و سه‌شنبه هم در بوشهر بازی داشتیم.

 

وی ادامه داد: به دلیل طی همین مسافت زیاد و برگزاری دیدارهای سخت برابر ایرانجوان به تعدادی از بازیكنان اصلی استراحت دادم تا آنها را برای لیگ حفظ كنم.با این حال ملوان در جام حذفی حضور جدی دارد.

پورغلامی با اشاره به دیدار تیمش برابر فولاد نطنز در مرحله یك هشتم جام حذفی گفت: جام حذفی جام شگفتی‌هاست. در همین مرحله یك شانزدهم نیز شش تیم لیگ برتری حذف شدند و این مسئله اهمیت كار ملوان را در صعود به مرحله یك هشتم بیشتر می‌كند.

سرمربی ملوان در مورد دیدار با شهرداری تبریز در هفته دوازدهم لیگ برتر گفت: شهرداری تیم پرمهره‌ای است و نمی‌دانم چرا شرایط خوبی در جدول ندارد. با این حال من به نتایج گذشته این تیم كاری ندارم و با تمام قدرت برای گرفتن هر سه امتیاز این مسابقه خانگی بازی می‌كنیم. شهرداری تیم خوبی است با این حال امتیاز‌های این دیدار می‌تواند به تثبیت موقعیت ملوان در جدول لیگ كمك كند.../خبرگزاری فارس